Förr oss som är fast i Scrapträsket
det blev visst lite fel i inklippningen... Kristinas gallerilänk hamnade vid dares...
det blev visst lite fel i inklippningen... Kristinas gallerilänk hamnade vid dares...
Å vad kul Mammsy! :)
Ett par nattsuddare upp i alla fall :)
Håller precis på att scanna in den där min Claudia-lift aws!
NU ligger min lift av Claudia i galleriet (och några till av de 8,5x11 sidorna som gjorts under helgen)
Men det är ju allt det nya som gör att det är så himla roligt! Skulle det bara finnas ett begränsat utbud skulle nog i alla fall jag tröttna ganska fort. Jag vill ju skapa nytt hela tiden! Inte känna att man gör samma sak om och om igen, samma färger, samma papper osv. Jag ÄLSKAR verkligen att det släpps minst två nya kollektioner från tillverkarna om året!
Jag brukar inte köpa på mig så många ex av det jag vill ha så räcker pengarna till mer ;)
Men i vår och sommar jag spräcka min scrapbudget rejält, - allt som börjar skickas till Sverige nu är ju helt otroligt snyggt och roligt! Hoppas inte sommarens CHA bjuder på såååå himla mycket nytt som väcker samma habegär! ;)
det skulle visst in ett "kommer" före "jag spräcker min scrapbudget..."
blä, det blev för många tryck där med...
Jen79 - papper! Det finns så himla mycket fint som kommer till alla shoppar i Sverige de kommande veckorna - jag kommer i alla fall vara tvungen att hålla hårt i plånboken ;)
Några av mina favoriter av alla nya fina papper som släpps är nya kollektionerna från SassaFrass, Sei, Urban Lily, Basic Grey, American Crafts, Tinekring Ink, KI Memories och Hambly. Sen såg jag att Bazzill släpper nya färger på sina släta cardstock! :)
Venezuela - hjälp vad svårt att scrappa i bara en färgton - särskilt när man inte valt den själv! Men jag tycker du gjorde ett bra jobb! :)
Mizty - WOW vilket fint album! Det kommer säkerligen bli uppskattat! :)