• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Johannapanna

till publiceringen på SWEbloggen!! Superfint scrappat som vanligt!!

• Cia o krabaten

Fnyz: Håller med! Underbar LO!!!

Tack allihopa för era kommentarer om mina LO's.
    Det är sååå kul att vara igång igen!

• Fnyz

tack alla jag har även lagt in den i mitt galleri nu för dem som vill kika på den där Kyss

• annika5064

Ok, tack, då vet jag att det inte är datorn som håller på att balla ur; tycker nämligen att FL är grymt segt också...Skrikandes

• liiinda

Lägger till i favvisarna!

Stort grattis Fnys! Den är döläcker o så härligt goa kinder din flicka har

Någon som har varit inne på scrapaddicteds blogg idag

• Johannapanna
    liiinda skrev 2007-01-22 11:22:43 följande:
    Lägger till i favvisarna!Stort grattis Fnys! Den är döläcker o så härligt goa kinder din flicka har Någon som har varit inne på scrapaddicteds blogg idag
    O är det du som har gjort den fina layouten? Underbar!!!
  • KarinN80

Ska till USA om några månader o tänkte därför kolla in lite amerikanska scrapsidor, kanske passa på o beställa lite när man är där. Vilka sidor är bäst?

• kela81

kiara-kan tyvärr inte hjälpa dig med sidor, men om du har möjlighet när du är där så gå in på joanns elelr michels...det är två sånadär "lite allt möjligt" kedjor som har massor med scrappgrejer-tokbilligt

• Asrta1
    Grattis Fnyz och liiinda!

Nu till mitt lilla problem inatt angående fonterna.....det var ju bara att lägga den på skrivbordet och sen dra ikonen till typsnitten så installerade den sig själv Fast jag behövde hjälp för att komma på det så klart

Nu sover "kalven" så jag får väl passa på att gör lite hushållsarbete, då hemhjälpen sagt upp sig

Sen kan jag scrappa heeeela kvällen mellan amningarna  
    Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket