• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • miniGrynet
    Asrta1

Jag har blogg, men via msn.
    Har den iofs inte alls för nån scrapping över huvud taget, men mest för att skriva om våra dagar och dotterns utveckling, visa foton som vi tagit.

Där är det väldigt lätt att göra en blogg, men jag vet inte om du har msn.

Har inte koll på andra blogg-sidor, men det är det säkert flera som har!
    ღ ♥ ღ Elise ღ ♥ ღ
  • scrapparlotta

kikar in och lägger denna tråd bland min favoriter. Tyvärr hinner jag inte var så delaktig här längre (tar sin lilla tid med en liten bäbis), men jag försöker läsa det mesta här ändå och tittar ofta på era fina och nya LO:er. Vet att jag är dålig på att skriva vad jag tycker om era nya LO:er när jag tittar på dom. Men det är bara för att jag känner mig lite stressad ibland när jag sitter här. Vill få så mycket gjort här som möjligt den lilla tid jag för över att sitta här. Tycker ju att ni alla gör hur fina LO:er som helst

• Asrta1
    miniGrynet skrev 2007-01-21 23:06:11 följande:
    Asrta1Jag har blogg, men via msn. Har den iofs inte alls för nån scrapping över huvud taget, men mest för att skriva om våra dagar och dotterns utveckling, visa foton som vi tagit.Där är det väldigt lätt att göra en blogg, men jag vet inte om du har msn. Har inte koll på andra blogg-sidor, men det är det säkert flera som har! ღ ♥ ღ Elise ღ ♥ ღ
    Tack! Jo jag har msn.....och jag behärskar tom det Får se om jag kan sätta mig in i bloggarnas värld
    Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • Marajjah
    Blue Vapor skrev 2007-01-21 22:18:11 följande:
    Månndjöö, månndjööö.. redan flera SIDOR på nya tråden! Marajjah - TACK! Och fonten - ehm, på den "alldeles ny" är det nog.... japp, Carpenter, det stora i rubriken! Och den dubbla var alltså "Susie´s Hand" INTE min handstil, nej :-O Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Var hittar jag de där två finfina fonterna då? Har inte riktigt tiden att sitta å leta igenom alla mina fontsidor som ligger i favvismappen...
    Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Marajjah

Nopp, å inte pysselpunkten heller... men de kan vi ju ta bort till nästa tråd, om ingen vill att de ska tas bort nu?

• Marajjah

BV
    TACK, så mkt! Det var en sida jag inte sett innan. Grymt fina fonts!

• Blue Vapor

Marajjah - det var så lite så! Ja visst finns det jättefina där!? Hittade såklart nån ny.....

Men Carpenter minns jag inte var jag hittade......

• Marajjah

BV
    Då får jag se om jag stöter på den ngngång ngnstans där ute.. Tack igen!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket