• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • ScrapAddicted

MAMMSY - Hihi, jag fattar inget, jag känner ju inte er via nicken... Hihi... Hoppas jag bara missat BRA saker om mig då...
    :D
    Näää jag var inte på FORMEX... Tyvärr, men det hade inte passat just nu tror jag... Har umgåtts med pojkarna mina istället :)

• ScrapAddicted

annika5064 - Har ni diskuterat lilla mig? *rodnar*

• Johanna 79
    venezuela: Jag skulle också byta namn en kväll. Men kom tyvärr inte på hur man gjorde Så fick göra en helt ny och lägga över bilderna. Skit tråkigt...

Hoppas att någon annan vet! Så slipper jag göra det flera gånger.
  • Jen 82

Japp. Klicka under bilden där det står ändra/flytta och byt namn där och spara sen

• SandraK

Sådär, på plats i nya tråden!

• MAMMSY
    ScrapAddicted skrev 2007-01-21 21:31:53 följande:
    MAMMSY - Hihi, jag fattar inget, jag känner ju inte er via nicken... Hihi... Hoppas jag bara missat BRA saker om mig då...:DNäää jag var inte på FORMEX... Tyvärr, men det hade inte passat just nu tror jag... Har umgåtts med pojkarna mina istället :)
    Vad skönt,  precis vad som behövs när man haft det stressigt ett tag
    HiHi ja halva kundskaran här å bara en massa konstiga namn Jag lystrar även till Malin.d eller bara Malin (gillar inte ens mitt Nick )
    Nu ska sambon å jag kolla film, frågan är bara NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR ska jag få scrappat nått????
    Gonatt tjejer
  • annika5064

Japp! Här diskuterar vi allt som händer i scrapvärlden...Flört

• annika5064
    ScrapAddicted skrev 2007-01-21 21:32:48 följande:
    annika5064 - Har ni diskuterat lilla mig? *rodnar*
    Nämen, citatet föll bort ...skriver om svaret, då;

Japp! Här diskuterar vi allt som händer i scrapvärlden...Flört
  • InaFia

Hallå, Då är jag också här men det är lägg dags. God natt

Mamma till Ellioth 060318
  • Jo79
    jenn79 skrev 2007-01-21 21:16:43 följande:
    camasunary: Det måste vi ju!! Med alla delar så får vi en hel kamera med ALLA delar till japp, så måste det vara, bankdosa+laddare= VÄLDIGT BORTA
    Har din bankdosa försvunnit?? Kan tipsa om att leta i facket på databurken där man stoppar in disketter, om du har nått sånt... Där stoppade Ellen in min bankdosa en gång. (Hon hade ju sett mamma och pappa stoppa in grejjer där, så varför inte hon oxå?!)  och inte tänkte jag på att leta där direkt... Ett tips bara...
    Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket