• Asrta1

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Godmorgon alla troll!

venezuela: Wow, jättesnygg LO!

Oj...inget att läsa igenom från "nattskiftet" Har alla troll sovit inatt
    Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • Asrta1
    Mystjejen skrev 2007-02-20 18:27:01 följande:
    kanske snart: var på ikea i jönköping igår och där fanns både mappar och vagn. Var lite inne på vagnen men köpte en låda istället, mapparna passar jättebra i den och så har man ju lock på så man slipper damm... Kan fota imorgon om du vill... Fick det tipset inne på scrapbutiken...Superbra ...
    Jag vill också se *nyfiken* Låter som en kanon lösning!
  • Asrta1
    Hej alla scraptroll!

Grattis till publiceringar och liftningar!

Åhhh är så avundsjuk på er som fått tidningen....Vi har inte ens fått ngn post idag Jag bor ju mitt i Skåne och är insnöad Har tom ingen ork att scrappa, känner mig lite "off".

Tjej: Jag provade att skriva ut på CS härom dagen och det blev kanonbra....blev på hejjad här i tråden att jag skulle försöka och det gick kanon
  • Asrta1
    Tjej 83 skrev 2007-02-22 22:13:16 följande:
    men hur sätter ni fast cs på A4an? måste ju va lätt o ta bort senhar ni testat att sätta fast band o skriva ut på?
    Magic-tejp!!!!!!! Den är superduper
  • Asrta1

Jag tycker att Sakura Glaze är bättre än soufflén....Glazen flyter inte ut likamkt tycker jag...men soufflén är lite roligare pga sin "egna" effekt så jag använder glazen på foton och den andra på papper. 

• Asrta1
    Tjej83: Panduro Dom har butil IRL på mitt favorit-shopping-center, passar mig utmärkt då jag älskar att köpa pennor
  • Asrta1
    Claudia: Jättefin! Kollade in skissen tidigare ikväll och funderar själv på att anta utmaningen Har du skickat in eller...? Undrar bara eftersom du laddat upp den här, fast det får man kanske????

Emmixen: Kikade in hos dig tidigare under kvällen och kikade då på dina LOs, tycker du utvecklats snabbt må jag säga Dom är jättefina!

Någon pratade om att man kunde sätta mapphållare i en låda....skulle lägga upp en bild senare men jag kommer inte ihåg vem det var och jag har inte sätt bilden iheller...nu är jag nyfiken då jag letar efter ett fiffigt sätt att ordna mitt papperstök på. 
  • Asrta1
    Claudia: OK....verkar som det är väldigt olika det där med att ladda upp eller inte. Jag själv har aldrig vågat eftersom vissa har policyn att man ska vänta till tiden utgått
  • Asrta1

Jag har handlat från USA och mitt paket blev taget i tullen men det var det värt....tjänade ändå fler hundra kronor på det trots att jag fick betala tullavgift.

Ska man beställa därifrån (utomlands) så tänker jag på att grejorna ska vara snuskigt mkt billigare än i Sverige och helst inte finnas här över huvudtaget

• Asrta1

Hejhej!

claudia: vad skönt att allt gick bra, usch det är så hemskt när det händer ens små ngt.....

Imorgon ska vi ha scrap/pyssel-träff här hemma hos mig...vi är nga stycken som brukar träffas var 3:e helg. Vi är två som scrappar, en som gör kort och två som målar, ritar/tecknar.....och sen fikas det också samt pratas en hel del "gojja" med förstås

Låter kul det där på Scraputmaningen......fast trög som man är så fattar jag inte riktigt hur det funkar...kommer det upp skisser osv som man ska göra...måste man göra alla eller man kan väla nga...sen var det det där med bingo .....????? Kan man regga sig och vara med som åskådare och bara kika på hur det funkar?? Någon som vet?

Nu ska jag läsa ikapp lite och se om jag hittar nga nya LOsar

• Asrta1
    Tessegosing:
    Nej men jag har ett som jag inboxade ngn...vill du ha det så kan jag inboxa dig det...den är gudomligt god och väldigt kaorifylld
  • Asrta1
    Hejhej!

Har bara orkat läsa nga sidor tillbaks......

Vill gratta er som fått era LOs publicerade på bloggen...dom är jättefina, det konstaterade jag redan i fm

Grattis Annika, måste kännas kul att få ett sådant fint uppdrag!

venezuela: Såg din fina LO om din far...verkligen fin på alla sätt, tyckte verkligen att du använt pappert rätt

Läste att det hänt tråkiga saker i ngn familj, s'nder en tanke och en stor kram.

Har själv varit på sjukhuset med ena sonen och känner mig lite matt just nu så därför så orkar jag inte ta igen allt ni skrivit under dagen och delvis vad som averkats under helgen, hoppas det är OK vill ju inte verka oartig......kikar mer än gärna på LOs men just nu orkar jag inte läsa vem som hunnit lägga in nya.

Själv lyckades jag få till 2 st LOs igår på vår scrap/pyssel-träff..var dock i 8x8 stl men jag blev jättenöjd Den ena är till min BOM och den andra om min "mage" från den senaste graviditeten..ska göra en "magen växer-bok"...är tanken iaf

Ska se om jag hinner fota imorgon....
  • Asrta1
    Fnyz: HAN ????? Låter som en Craft Robo
  • Asrta1
    Fnyz skrev 2007-02-27 22:56:22 följande:
    Asrta1 skrev 2007-02-27 22:55:10 följande: Fnyz: HAN ????? Låter som en Craft Robo Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!nej ingen craft robo, det har jag tyvärr inte råd med nu
    Attans...tyckte att HAN lät så maskulint och när jag drömmer scrapp-drömmar om han med stort H så är det Craft Robo
  • Asrta1
    Hejhej!

Hoppas det är bra med er alla troll

Har inte haft så mkt ork att titta in då jag inte mår så bra just nu....har det kämpigt just nu och mår rent ut sagt mest skit. Jag koncentrerar mig mest på att jag måste orka ta hand om mina små barn som jag älskar över allt annat och dom ska inte få lida för att jag inte mår bra, visst det tufft..... tom j....t tufft men det går, sen får jag se hur länge det går. Sorry blev lite OT.....

Har inte orkat läsa igenom tråden sen jag var inne senast men jag kan ju säga att jag är sååå avis på Cheris scraprum/kontor och Cia o k´s nya "kompis Jag vill också......

Läste i tråden om mässa i mars...23-24 eller 24-25...men det är väl i Helsingborg då? Inte Malmö...??????? Måste kolla upp det för jag och min scrapp-polar hade tänkt åka till Hbg hade ju varit helt tokigt om vi kört dit då det isf är i Malmö för vi har ju närmre dit isf

Trots allt jobbigt så har jag faktiskt suttit och filat på en LO idag...den är beställd och ska ges bort till ett par som ska gifta sig och att scrappa rensar tankarna......ska försöka göra den klar imorgon. Jag har "spånat" nu i ca 1 mån så nu ska jag nog få den färdig

Ha en fortsatt trevlig helg! 
  • Asrta1

Hej alla gulliga troll!

Tack för er omtanke det värmer

Cia: Månntro att du är nöjd!

Stökigt eller inte.....Fundersam Jag har en organiserad röra

Så nu står det nog 3-2 isf

Åhhh NyfikenÖrn, jag är också en Traderare

• Asrta1
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-10 07:46:18 följande:
    God morgon träsktroll!! Några här som ska på mässan i Helsingborg den 24-25 mars?? I'll be there! Mamma till Lillprins Gustav (060628)
    Jaaaag ska dit! Längtar sååååå

Fast dom kunde ju lagt mässan efter löning......

Godmorgon förresten
  • Asrta1
    Godmorgon alla träsktroll!

Har inte ork att läsa igenom en veckas inlägg...är nog så länge sedan jag var in. Jag har kikat in och bara läst nga inlägg och givetvis så såg jag att Fnyz fått en ny kompis

Grattis Fnyz hoppas ni kommer trivas tillsammans, behöver han semester så hojta till för "han" kan få komma till södern (skåne) på solsemester om han måste ladda upp sig

Jag har inte scrappat på jättelänge av olika anledningar men jag hoppas jag är välkommen hit ändå, saknar all inspiration som ni står för

Tittar egentligen bara in för att önska er en skön helg!

Sköt om er och scrappa lugnt!
  • Asrta1

Hejhej!

Tittar in för att säga att jag lever men det är inte mer än såååå....

Har inte varit in på jäääättelänge så jag orkar inte läsa ikapp för då har jag nog att göra nga dagar.

Fnyz: Jättesnygg LO!

Har lyckats göra en LO i 8x8 format till min BOM men har inte fotat den än......

Hoppas jag är välkommen tillbaks när jag och min familj är friska......Saknar att hänga i tråden och bli inspirerad av era fina LOs som ni alla gör

Sköt om er och scrappa lugnt!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket