Förr oss som är fast i Scrapträsket
Godmorgon alla troll!venezuela: Wow, jättesnygg LO!
Oj...inget att läsa igenom från "nattskiftet"
Jag tycker att Sakura Glaze är bättre än soufflén....Glazen flyter inte ut likamkt tycker jag...men soufflén är lite roligare pga sin "egna" effekt så jag använder glazen på foton och den andra på papper.
Jag har handlat från USA och mitt paket blev taget i tullen men det var det värt....tjänade ändå fler hundra kronor på det trots att jag fick betala tullavgift.
Ska man beställa därifrån (utomlands) så tänker jag på att grejorna ska vara snuskigt mkt billigare än i Sverige och helst inte finnas här över huvudtaget ![]()
Hejhej!
claudia: vad skönt att allt gick bra, usch det är så hemskt när det händer ens små ngt.....
Imorgon ska vi ha scrap/pyssel-träff här hemma hos mig...vi är nga stycken som brukar träffas var 3:e helg. Vi är två som scrappar, en som gör kort och två som målar, ritar/tecknar.....och sen fikas det också samt pratas en hel del "gojja" med förstås
Låter kul det där på Scraputmaningen......fast trög som man är så fattar jag inte riktigt hur det funkar...kommer det upp skisser osv som man ska göra...måste man göra alla eller man kan väla nga...sen var det det där med bingo
.....????? Kan man regga sig och vara med som åskådare och bara kika på hur det funkar?? Någon som vet?
Nu ska jag läsa ikapp lite och se om jag hittar nga nya LOsar ![]()
Hej alla gulliga troll!
Tack för er omtanke det värmer
Cia: Månntro att du är nöjd!
Stökigt eller inte.....
Jag har en organiserad röra
Så nu står det nog 3-2 isf
Åhhh NyfikenÖrn, jag är också en Traderare ![]()
Hejhej!
Tittar in för att säga att jag lever men det är inte mer än såååå....
Har inte varit in på jäääättelänge så jag orkar inte läsa ikapp för då har jag nog att göra nga dagar.
Fnyz: Jättesnygg LO!
Har lyckats göra en LO i 8x8 format till min BOM men har inte fotat den än......
Hoppas jag är välkommen tillbaks när jag och min familj är friska......Saknar att hänga i tråden och bli inspirerad av era fina LOs som ni alla gör
Sköt om er och scrappa lugnt!