• Asrta1

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Hej på er!

Guuuud vad ni skriver Har inte haft så mkt tid över dom senaste dagarna att hänga här i tråden, fick dock tid för en pyssel/scrapp-träff i söndags och fick gjort nästan 2 st LOs

Vet inte var jag ska börja någonstans.......har bara ögnat igenom alla typ 1000 sidorna

Har fått se fina nya LOs, blommor till er alla!

Någon visade sitt scraprum HALLÅÅÅÅÅ så avis jag blev...*drömmer vidare*

Nu ska jag måla nga bokstäver så även den där "nästan" blir färdig Gäller att passa på då barnen lagt sig
    Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • Asrta1
    Missade BVs kort-tävling Gråter Jag som är så nyfiken på flocket ju....
  • Asrta1
    BV: Jag testade att använda akrylfärg på min LO som jag gjorde i söndags och då använde jag mig av en sådan skumbit......tog väldigt lite färg men mååånga gånger så det inte skulle bli förmkt så allt blev åt skogen "Borstade" kanterna på CS, blev jättefint, om jag får säga det själv
  • Asrta1
    Jo79: Jag har för mig att det var BV Jag har också laddat hem den fonten och kan bara hålla med...den är såååå fin!

Ett stor alla-dags KRAM till dig BV!
  • Asrta1
    Hejhej!

Vill bara säga att jag har inte orkat läsa igenom alla sidor jag missat....har bara läst nga sidor tbx....

Tessegosing: Vet inte var jag hörde det men QK har köpt Craft Robos rättigheter så det kommer inte ut fler sådana......utan det är QK nya som ska gälla i framtiden om jag förstod det rätt...??? Men jag är inte 100 % säker......

Tjej83: Jag har en dubbel-LO i galleriet som heter Julen 2006 och dom papperna är Cosma Ckricket tror jag, kika på dom ..jag gillar dom a lot!
  • Asrta1
    Emmixen: Läste att du varit på SA och shoppat Vad köpte du, hittade du många fina grejor?
    Jag är där en gång i veckan...tar mig bara 10 min att köra dit Får hålla hårt i ratten för bilen vill egentligen dit fler dagar i veckan....
  • Asrta1

Jag har en Konic Minolta Z1, har fått den av min snälla pappa när dom köpte en ny Jag är jättenöjd med den...har precis fått instruktionsboken, var tjock som en bibel så den ska jag försöka läsa lite i så man lär sig lite mer så man kan utnyttja kameran mer.

Någon som har ngt matnyttigt foto-tips? Vad man ska tänka på eller så?

• Asrta1
    Camasunary skrev 2007-02-16 11:50:21 följande:
    Att ta många bilder!!Har du senaste Scrapbooking m.m?? Helene hade massa fototips där!
    Visst har jag den tidningen....Hur kan jag missat det????? Ska ta fram och läsa i den då
  • Asrta1

Vill bara säga att jag har nog ett av världens godaste recept på kladdkaka...är lite krånglig att göra men det är det värt...den gå inte av för hackor

Hojta till om ngn vill ha receptet

• Asrta1
    venezuela: Vilken fin artikel!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket