• Asrta1

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Jag reggade mig hos Hobbyhuset och fick mail från Cia....Nu kan jag inte logga in Ngn annan som inte iheller kan det? Har iof mailat henne så hon hjälper mig säkert fast jag ville ju in idag ju....

Nu ska jag se om jag kan springa till brevlådan (500m)....båda barnen sover nu...klara, färdiga GÅÅÅÅÅÅ (spring)

Håller tummarna för att tidningen kommit....

Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • Asrta1

Men hallååååå...var är mitt + Hade inte fått min tidning...sjuklingen har ännu högre feber nu...sitter i telefonkö nu....40,5 graders feber, har svullnat runt halsen nyfiken örn: Superfin vinpåse!

• Asrta1
    nu har jag plus igen..
  • Asrta1
    Camasunary skrev 2007-01-25 21:15:36 följande:
    Det var inte mycket jag hann på 10 minuter!! Fyyy bubblan så seeegt!! Ett inlägg= 4 minuter att ladda upp
    Trodde det var min dator som var knasig Men tydligen så är jag inte ensam om seeegheten

Har köpt stickles på Panduro..tar lång tid för att torka men det blir attans så fint

Har ju glömt att säga det....fick grejor från Panduro häromdagen, fick erbjudande därifrån i förra veckan och att man fick 20% på dyraste varan....Köpte ett album med 10 st plastfickor..albumet kostade mig 87,20 helt klart värt priset
    Marajjah skrev 2007-01-25 21:35:34 följande:
    Jag har sånt glitter Stick från Panduro å det tar evigheter att torka, men det kan jag ju iofs vänta på så...Jobbar vidare, 2 layouter kvar till tävlingen. Kreativ och trend-lo:N. Har tre olika idéer till kreativ´, vet inte vilken jag ska välja. I-landsproblem. Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Åhhh dessa LOs....har gjort nga men jag tycker alla är kreativa samt alla är fokus på foto....Jag skulle behöva hjälp med att välja.....

Nu måste jag kolla sjuklingen......
  • Asrta1

Hejhej!

Idag kom äntligen tidningen i min låda Nu ska jag sätta mig och lusläsa den från pärm till pärm medans barnen sussar.

Grattis Cia och Claudia!

Ang. förvaring av papper....jag har inget eget rum att scrappa i utan jag har matrummet som scrapprum Helt perfekt! Har en snäll 4 åring så jag behöver aldrig plocka undan min grejor iheller så jag kan bara sätta mig och ta vid där jag slutade
    Just det..... papperna var det....
    Eftersom jag måste plocka undan ibland så har jag Panduros mappar för just 12x12 tums papper.....Har 8 st så jag kan ha dom (papperna) sorterade efter färg, mönstrat och cardstck samt övriga papper typ vellum osv....Funkar bra att ha dom sorterade efter matchning då det är lätt att ta den färg man vill ha dvs cardstocken och då får man alla mönstrade som passar till sen är det bara att börja vela vilket man ska ha

Nu mååååste jag läsa min tidning.....hej så länge

• Asrta1
    Fnyz: Vågar nog på mig ett grattis till dig också Du har fått din LO publicerad i kategorin "månadsskissen".....

Hoppas jag inte gjort bort mig nu så det är ngn annan Är en LO med en svamp
  • Asrta1
    Blue Vapor skrev 2007-01-26 16:53:02 följande:
     Är det någon som vet nån webbshop där tidnigen finns att beställa? Jag tror inte jag kommer åt att köpa i butik under helgen.....
    Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Scrapaddicted har den...eller hade i onsdags iaf...då kan du ju även få en anledning att shoppa lite smått och gott

Fnyz:  till den nya LOn!

Jag får sån prestationsångest när jag kikar på era alster.......Har nu beslutat att INTE skicka in till tävlingen med stort T...har nga kvar samt att jag tycker att alla mina ser likadana ut Hade iofs varit lätt för juryn med att sålla ett bidrag isf

Ska fota dom jag hunnit göra den senaste veckan......så kan ni kanske hjälpa mig att risa lite så jag kan få ett hum om vad det är som saknas på mina LOs....den där "pricken" över i:et så att säga
  • Asrta1
    theosen skrev 2007-01-26 21:29:22 följande:
    finns det ingenstans att köpa tidskrift samlare för scrap papper? Har letat lite överallt, hittar inget. Allt e ju bara för a4...
    Dom är ju iof inte som dom som Jo79 rekomenderade men jag använder mig av mapparna på Panduro.
  • Asrta1

Heeeej!

Guuuuuud vad ni skrivit mkt under helgen....

återkommer om nga timmar då jag förhoppningsvis hunnit läsa allt

Kan avslöja att jag hunnit scrappa nga LOs under helgen...tom skickat iväg 2 bidrag

See you!

• Asrta1
    Stämplar in på nattskiftet!

Såååå nu har jag läst minst 20 sidor och redan glömt vad och vem jag skulle skriva till......(skyller på amningen som vanligt just det har ätit pizza mellan sidan 95 och 96

Jättefina LOs i tråden!

Ska kika in i nga gallerier också......nu eller imorgon.....

venezuela: Jättefin LO, tycker inte du behöver göra ngt mer med titeln. Perfekt!

Angående tävlingen med stort T......Lycka till alla som ska vara med...Träsket tar alla dom främsta platserna *håller tummarna*

Cheri: Ska bli intressant att se dina tävlingsalster...dom du visade höll hög klass!

BV: Jag brukar säga "har inte alla hästarna i stallet hemma" (är hästmånniska själv så det är väl därför jag tycker det är roligt ) Dålig humor....jag veeeeeet.....

Just det.....har beställt från Scrap-mart, vet inte vem det var som la den dåliga länken i förra tråden

Imorgon ska jag fota LOs om det går....ljuset är ju inte på scrapparnas sida vid denna årstiden
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket