-
Jag vill också åka.......bor ju så nära också
-
BV:
Jag har den svarta.....köpte den för den var ju billig och verkade sååå bra. Jag fattar inte iheller hur resultatet ska se ut när man är sk färdig
-
BV: Har redan hunnit in till Cia
Ja nu har man ju koll på hur det ska se ut om man kan det så nu gäller det att öva så man får in den rätta knycken...eller rätta rivet
-
Var hos Jane på SA idag och shoppade nya fina papper...var så fina nyheter
jag var bara tvungen.
Kollade på dom som ni pratar om och det är precis som Fnyz skriver
Blev sååå sugen på att shoppa sådana men jag lyckades motstå fast dom viskade köööp oss, köööp oss 
-
kommer in och tjattrar lite under nattskiftet
BV: Jag gör gärna ett kort till din "tävling", kommer nog ingenstans för nu har minstingen blivit sjuk, 39, 2 graders feber
Blir morgondagen som em och kvällen idag så hinner jag göra ett bidrag. Jag är ju såååå suuuugen på flocket så jag spricker
Grattis till publiceringar!
Har fått i uppdrag att göra en LO på ett par som ska gifta sig, har fått lite kort idag och info om vad "beställaren" vill ha med ska bli jätteroligt men det är lite nervöst då det känns som det är nu det gäller
Nu är det inte om mig och dom mina utan om ngn annan som man inte känner iheller....
Är det ngn som har ett tips vad jag bör ha i åtanke eller har ngn idé så får ni gärna hojta till i min GB
Hade tänkt skriva en massa nu men efter plöjt igenom hur måååånga sidor som helst så har jag glömt allt...
-
Emmixen...har för mig att dom priserna är utan moms, du måste lägga på 25% på priset...Emmixen skrev 2007-02-08 20:41:32 följande:Kollade en hobbyartikelsbutik på nätet och hittade lite scrapsaker där efter att ha letat en liten stund. Jag tycker vissa saker i alla fall är väldigt billiga. Adressen dit är www.cchobby.se om någon vill se! Ni kanske redan kunde den adressen men ändå... www.emmixen.se -
InaFia: Jättefina!
Tycker att du fått ihopa dom fint alla tre likaså med titlarna
Har själv så dålig fantasi när jag kommer till titelvalet.....Blev överförtjust i "Vänt runt" dom färgerna tilltalade mig!
-
Har mitt album liggande för jag har inte plats att ha det ståendeBlue Vapor skrev 2007-02-09 13:32:05 följande:Måste fråga snabbt - hur förvarar ni era 12*12 album? Liggande eller stående? Man vill ju inte hittarinteordetehmmmmm..... ja inte att de ska bli fel form på, men vad HETER det??? MISSFORMA - man vill ju inte att de ska bli missformade!! Helt enkelt Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
Helt enkelt
-
Loppan: WOW så fina! Blev störtkär i "Underbara blå"
Har bara
att dela ut för dina LOsar!
-
MAMMSY: Usch...va hemskt
Vet inte vad jag ska säga men skickar lite styrkekramar till dig.