• Asrta1

Förr oss som är fast i Scrapträsket

NyfikenÖrn: Tack! Ja har klippt ut blommorna från Junkitz papper, titeln är rub-ons...Making Memories "beach"
    Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • Asrta1
    venezuela: Tack så mkt! Kul att det gick bra och att du fick ett kursuppdrag
  • Asrta1

Nu sitter jag och finurlar på en ny LO som inte heller ska bli sådär 4kantigt rak

Tack claudia och kikkan!

BV: Vet inte om du läste inlägget tidigare...Har klippt ut blommorna från Junkitz papper Där ckockade jag dig allt  Kan om jag vill

• Asrta1
    Claudia: Ska hålla dom vidöppna Nu blev jag ju jättenyfiken
  • Asrta1
    BV: Kyss Du är för go!

Tack för alla !

Detta lyfte mig enormt mkt ska ni veta...har varit inne i en rejäl svacka och allt har varit så typiskt mig "4kantigt-rakt". Hur jag än har tänkt och finurlat så har det bara blivit rakt, rakare och rakast Jag hade iaf vunnit den kategorin

Nu ska jag gå och knyta mig..."J" vaknar nog snart och vill käka....Imorgon ska jag till fotoataljen och hämta foton som vi tog på "J" och några som togs på mig och "J", blir spännande!

Sussa gott, ses imorgon!
  • Asrta1
    Ankiz skrev 2007-01-31 00:25:39 följande:
    Arsta1: Jättefin LO! Så romantisk!
    Tack så mkt!
  • Asrta1

Oj...skulle ju skriva att den var till utmaningstråden också

• Asrta1
    Camasunary skrev 2007-01-31 09:37:06 följande:
    Nu sitter jag och fnular och inspirationsurfar för att få till den där ***** LOn med journaling!! Hur ska man tänka?? Nån som har nåt bra inspirationstips??
    Jag började att göra 3 st till tävlingen och jag görde min förlossningsLO till just den kategorin....skrev en förkortad förlossningsberättelse för hand för då blev journalingen rättstor samt att det syns att man gjort jobbet själv......

Kan ju inte säga att det är det dom vill ha men om jag skulle vilja ha fokus på journaling så vill jag ha mkt journaling och ngt som är "arbetet".......Blev kanske lite luddigt
  • Asrta1
    Missisola skrev 2007-02-01 20:59:43 följande:
    Hej!Slänger ut en fråga i proffsträsket...Jag är på G att börja scrappa - fick ett litet kit med ark och sånt i julklapp...från Panduro.Grejen är att jag måste ju fixa ett album, men vilken storlek ska jag ha...Designarken är 305mmx305mmStoppar man de färdiga i plastfickor sen?? EbbaBebban 4-ever
    Finns fina album på Panduro för 109 kr inkl. 10 plastfickor, tycker dom är helt OK samt att man kan sätta in fler plastfickor också. Finna nadra märken men dom kostar ca 100-200 kr mer.
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket