• Asrta1

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Morsning korsning!

Grattis claudia till publiceringen!

Nu har jag tre nya LOs i galleriet för den som vill kika och kanske risa lite....rosa går också bra

http://www.familjeliv.se/hem/asrta1/galleri.php?cur_album=LO

Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • Asrta1
    BV: Hos SA så heter den vita CS "White"

MiaB72: Jättefin LO!
  • Asrta1
    tjenixen skrev 2007-01-29 13:36:03 följande:
    vita bazziller förresten:canvas: white, chantilly, fourz: avalanchetrios: lily whitecorduroy: brilliant whitegarden path: eggshellPWL: cottonwoodOrange peel: KI WhiteWashboard: snowclassics: gardeniadet var de jag hade i mitt album tror jag. Bra med swatcharna ibland:)
    Den boken RAKr jag gärna
  • Asrta1

Bara två som ville titta och kommentera mina nya Los....jag som känner att jag behöver lite ideér i mitt scrappande......allt blir så j...a fyrkantigt hur jag än bär mig åt....Gråter

Melle: Jag brukar åtminstone försöka tänka på färgvalet såvida det inte är en dubbel så att det stämmer någerlunda ihopa med vartannat på uppslaget i albumet..så man inte har en orange på vänstersidan och en cerise på höger.....

venezuela: Jättefint kort! Låter gott med kakan För långt för att komma och våldgästa mitt i natten också Tror att det tar ca 10 tim till Karlstad har jag för mig Fundersam

Fick mail från Scrap-mart att min beställning är skickad *längtar*

• Asrta1

Åhhhh tack vad gulliga ni är!

Känner verkligen att jag behöver lite ris...

Funderar på om ngn av er andra ska ge mig som utmaning att lifta en skiss eller en LO som inte alls är min stil....där jag absolut inte kan göra ngt RAKT på hela LOn

• Asrta1

venezuela: Kanske inte blir så lyckat om jag kommer dragande imorgon...får ta med båda ungarna och du skulle väl ha journaliseter hemma hos dig imorgon som skulle göra ett reportage väl...?

• Asrta1
    BV: Har faktiskt en sådan i mina gömmer här hemma
    Hade ju tänkt vara med i tävlingen med stort T sen så ångrade jag mig....Har gjort en LO som jag är så j...a nöjd med men jag måste knåpa ihop en titel och det är jag så kass på......Ska se om jag kan få ihop det så ska jag visa den imorgon, eller idag blir det ju

Natti natti, ska också krypa till kojs nu
  • Asrta1

Tjej83: Nej jag scrappar inte än....ska laga mat till familjen först sen så Tar mig lite tid och svarar på dina frågor först

1.har det nångång hänt någe kaosartat när du scrappat? (typ, vält en färgburk, råkat klippa/riva sönder pappret du skulle ha osv)

Stämpla fel m foamstamps...typ S:et upp och ner....ibland så glömmer jag måtten i huvudet så när jag skurit i pappert så har det blivit på fel håll...

2.har du slängt en LO? eller gjort om/förändrat efter en tid?

Inte slängt men jag har gjort om min förlossnings LO från min senaste förlossning (finns i galleriet, den nya ) Har nga som ligger och väntar på justering

3.vad var de roligaste du scrappat om?

Hmmmm...vet inte

4.vad klarar du dej inte utan?

Alla mina papper och dekorationer...typ allt jag har

5.gör du fler åt gången?

Njaaaa ibland när jag inte kan komma på vad som fattas på en LO så brukar jag börja med en ny och ha den "gamla" sidan av och då när man som minst anar det så dyker det upp ett liljeholmens

Hälsar Rockergirl välkommen *vinkar*

Har bara ögnat igenom ALLA sidor snabbt som skrivits under dagen......hoppas jag inte missat ngt kul ska kolla mer nogrant senare för nya LOs har säkert lagts in under dagen i gallerierna

Någon som vill hjälpa mig med en titel....?

LOn är svart och vit, foto på mig och sambon när vi träffades på 10 år sedan ( ) och sen ett från nutid ...behöver en titel.....en enkel sådan...Funderar själv på att skriva: Tillsammans, men vet inte om det blir tråkigt....det ska vara stilrent. Vill ju ha titel på LOn innan jag lägger ut sen

Nu ska jag gå och laga mat, det blir älgfärsbiffar med sås och potäter

• Asrta1
    MAMMSY: Tack! Nu ska jag gå och fixa middagen och spinna på dina förslag....helt klart värdiga titlar på min LO
  • Asrta1

Hohooooo på er små nattugglor!

BV: Här kommer min utlovade LO Mammsy hjälpte mig med titelförslag innan ikväll

Så ris och rosa gärna, för denna är jag själv mkt nöjd med...inte alls rak och fyrkantig

Kärlek1.jpg

Tyvär så är det dåligt fotat men det är ju så förbenat mörkt nu när klockan är midnatt

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket