• Jo79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Blue Vapor skrev 2007-03-22 12:59:56 följande:
    Ehum..... jag är ju lite omständig av mig...... ...ehm... så nu har jag gått och blivit DT-medlem på Format Japp, en irl-butik i GÖTEBORG *fniss* Där är jag ju som Stockholmare så himla ofta *skratt* Men det ska bli skitkul, och jag är sååååååååååå smickrad över att ha blivit tillfrågad! Och att bli lek-kollega till Mammsy är ju inte kattskit inte! Jätteroligt och såklart en dos nervöst Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Å vad roligt! Grattis!!
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Några nya i galleriet om nån har lust att kika...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Skumpis skrev 2007-03-22 20:31:45 följande:
    Tjejer, ni vet väl att ni kan gå in och kolla deklarationen nu??? Jag får 5 sköna lakan tillbaka!!!
    Jag veeet... Det kom roliga papper hem i lådan...! Vi får dela på 7 sköna tusenlappar här. Och lite av det ska väl få gå till scrapping? Eller??
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Förvånad Nu har jag beställt ett månadspaket med stämplar från Magnolia....Förvånad Fattar inte att jag vågade..... Får bara be och hoppas att det inte blir några problem.

Nu ska vi göra oss iordning och gå till den lokala blomsterhandeln och köpa lite vårblommor!
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    kikkan skrev 2007-03-25 10:34:44 följande:
    MamaKajsa:Ok, tack. Då får jag skriva till en akrylkloss i större modell på min inköpslista till mässan nästa helg. Den börjar bli lååååångJo79:Du är modig du som vågar beställa av Magnolia. Jag har varit nära många gånger, men inte vågat tillslut. Det brukar ju bli strul där. Håller tummarna på att du får dina saker snabbt
    Ja, jag vet!! Men jag beställde deras eget klubbpaket med stämplar, och hoppas att det går vägen. Men jag är väääldigt osäker på att det gör det...
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Kikar in igen efter att ha varit lite off ett tag.

Igår fick jag hem mina första Magnoliastämplar som jag köpt styckvis från Storyhouse, så ikväll ska jag göra kort!! Min syster fyller 25 imorgon så hon ska får ett kort, och så blir det några dopkort och påskkort. Ska bli kul!!

Jag har inte scrappat på jättelänge, säkert två veckor... Har inte haft lust eller ork. Hoppas att det blir bättre nu!!

Jag ska oxå på mässan, på lördag. Roligt!!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Jag scrappade inte alls lika mycket förra sommaren som jag gjorde på hösten och våren, det känns inte bra att vara inne när det är varmt och soligt ute. Fast ibland är det ju för varmt ute... Men för mig är det så, det går i vågor och det gör inget. För det är ju min hobby och inte något som jag tvunget måste. (jo, ibland, men då är det för att det är så roligt!! )

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    roha skrev 2007-03-29 08:57:41 följande:
    Gomorron tjejer!Tänkte få lite råd... Jag har en massa foto på Savannah där hon ler o skulle vilja göra nån kul LO me dom.Kan man ha en rubrik som e såhär;....."sen avbröt hon mig med sitt UNDERBARA LEENDE..."eller det blir knasigt???? Mamma älskar sin Savannah!
    Klart du kan!
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Fnyz skrev 2007-03-29 09:08:13 följande:
    ååååå neeeeeeeeeej jag hade missat detta men de kanske ni andra itne har: scrapbutiken ska stänga dom har utförsäljning just nu fnyz.blogg.se/
    Va? Varför?
    Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket