Förr oss som är fast i Scrapträsket
kikkan skrev 2007-03-31 21:52:33 följande:
Ni som har varit på mässan idag, hur har ni haft det? Var det en bra mässa? Jag känner mig just nu som ett barn, dan före dopparedagen.......Jag tror jag spricker av spänning och glädje, så kul ska det bli imorgon Hoppas bara att det finns nåt kvar till mig.Hur mycket har ni slängt ut i pengar idag (om jag får fråga, ni behöver ju inte svara). Jag har lyckats spara ihop 1000 kr, känns lite för lite för en mässa som denna.Vet ni nån av utställarna som tog emot kort?
Jag hade det jättebra!! Det var ganska mycket folk när vi kom , vid 12.30, men det tunnades ut efter nån timme eller två. Jag tycker att det var många utställare, fler än förra året, och det var mycket att titta på. Det är ju lite trångt i deras montrar och det kan vara svårt att komma åt, men det är ju så häärligt att få se och känna på sakerna IRL.
Pengar ja... närmare en sådan lapp som du har har jag nogt gjort av med, men nu när jag kom hem så undrar jag vad jag egentligen köpte. Men det kan ha att göra med att kompisen fick med sig en av mina påsar...
Ett tips är att ha med eget vatten i flaska, och att vara mätt och belåten, för det är dyr fika och inte det man är där att lägga pengar på!
Ganska många tog kort. ScrapAddicted gjorde det. Och några till som jag inte kommer ihåg. Men ta med kontanter oxå, för det var nog fler som inte gjorde det.
Och så är det så kul att se alla "kändisar" live! Man "känner" ju flera... tror man...
Hade jag haft mer pengar och tid så hade jag gått imorgon oxå!
Men, som farbrorn i entrén sa när vi gick: Det är bara att komma igen i september!!