• Jo79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

kikkan skrev 2007-03-31 21:52:33 följande:
    Ni som har varit på mässan idag, hur har ni haft det? Var det en bra mässa? Jag känner mig just nu som ett barn, dan före dopparedagen.......Jag tror jag spricker av spänning och glädje, så kul ska det bli imorgon Hoppas bara att det finns nåt kvar till mig.Hur mycket har ni slängt ut i pengar idag (om jag får fråga, ni behöver ju inte svara). Jag har lyckats spara ihop 1000 kr, känns lite för lite för en mässa som denna.Vet ni nån av utställarna som tog emot kort?
    Jag hade det jättebra!! Det var ganska mycket folk när vi kom , vid 12.30, men det tunnades ut efter nån timme eller två. Jag tycker att det var många utställare, fler än förra året, och det var mycket att titta på. Det är ju lite trångt i deras montrar och det kan vara svårt att komma åt, men det är ju så häärligt att få se och känna på sakerna IRL.

Pengar ja... närmare en sådan lapp som du har har jag nogt gjort av med, men nu när jag kom hem så undrar jag vad jag egentligen köpte. Men det kan ha att göra med att kompisen fick med sig en av mina påsar...

Ett tips är att ha med eget vatten i flaska, och att vara mätt och belåten, för det är dyr fika och inte det man är där att lägga pengar på!

Ganska många tog kort. ScrapAddicted gjorde det. Och några till som jag inte kommer ihåg. Men ta med kontanter oxå, för det var nog fler som inte gjorde det.

Och så är det så kul att se alla "kändisar" live! Man "känner" ju flera... tror man...

Hade jag haft mer pengar och tid så hade jag gått imorgon oxå!

Men, som farbrorn i entrén sa när vi gick: Det är bara att komma igen i september!!
  • Jo79
    Tjej 83 skrev 2007-03-31 22:05:19 följande:
    ohh e de en likadan i september?då hinenr man la få ihop en summa..
    Likadan vet jag inte, men en mässa iaf. Och det är ju ett halvår kvar, så lite pengar kan man ju spara ihop.
  • Jo79
    InaFia skrev 2007-03-31 22:12:32 följande:
    Jag var på mässan på hösten förra året och den här idag och det var samma typ av mässa så jag tror att den som kommer i höst är lika stor. Hoppas kan man ju alltid........ Kanske spara lite skattepengar då.
    DÄR sa du nått!!! Vilken kanonbra idé! Ska genast sälja den till sambon...
  • Jo79
    Marajjah skrev 2007-03-31 22:25:31 följande:
    Alltså vad jag läst om den mässan i september så är det kortmakaren som anordnar den också och de anordnade den i höstas också som också var stoooor, så jag hoppas på den. Då ska jag på mässa! Så det så! Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Å vad kuuuul! Både att det är en stoooor mässa och att du ska gå då! Vad den i höstas oxå på svenska mässan? För jag har varit på där på en mässa innan, men fick för mig att den var för ett år sedan, på våren. Jaja, huvudsaken är att det blir en mässa till!! *längtar*

Nu ska jag sova!

Det finns en liten mässrapport i min blogg. Inte så stor, men en liten liten en.

Natti!
  • Jo79

Dopkort finns i min blogg...

Jag är inne i en görakortperiod nu. Det är så kul! Har några nya fina Magnoliastämplar och några distresser som jag håller på att lära mig att använda. Det är så kul! Så ikväll blir det lite påskortsverkstad. *längtar*

• Jo79

Några nya kort i bloggen!

Å vad jag oxå vill ha någon av alla dessa mackapärer! Men vilken??? Klart är att jag är klart sugen på att shoppa.... nån av dom!

Och vad jag gör av med... ja, det blir nog runt 500-1000 om man slår ut det, den här månaden har jag redan gjort av med massa pengar eftersom det var mässa, men andra månader så blir det nästan inget. Det är så olika.

Nu ska jag göra några påskkort! Det är så roligt att måla med distresser, jag måste bara ha en ny smalare pensel för den jag har nu är alldeles på tok för tjock.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket