Inlägg från: Marajjah |Visa alla inlägg
  • Marajjah

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Hur klistrar du in den här? ctrl+c eller väljer du högerklicka och klistra in?

Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Marajjah

ok, du ska iaf använda dig av ctrl+v då funkar det. Eller borde kankse jag ska säga. Så gör jag.

• Marajjah

fraise
    Tack så mkt!

Annika
    Det var så lite så, gjorde själv ditt fel tidigare och kunde för mitt liv inte förstå varför det inte funkade... men, nu gör det det.

• Marajjah
    Hugosover.jpg Snabbscrappat... sådär nöjd, tycker att jag velar mellan en massa alldeles för länge å i slutändan blir det varken hackat eller malet. Typ! Ris & ros!
  • Marajjah

Claudia
    JA, visst är det märkligt att det ska vara så. Å just irriterande att det verkar som om det ska vara så.

Här kommer iaf en lo som jag scrappat ihop ännu snabbare än den förra och som jag är betydligt mer nöjd med också.

köra-vagnen.jpg

• Marajjah
    Cia o krabaten skrev 2007-03-29 11:58:59 följande:
    Hej vad tjusigt ni scrappar!Marajja: Tänk vad smaken är olika. Jag gillade Hugo sover massor! Mer än vagnen även om den också var fin.Ska testa det där med snabbscrapp tror jag, även om jag oftast scrappar snabbt! Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
    Ja, jag börjar nog också svänga över lite (som jag skrev i min blogg igår kväll...). Snabbscrapp är härligt! Har ju så mycket att scrapppa att jag inte har tid att sitta i 4 timmar eller mer med varje...
  • Marajjah
    Jo79 skrev 2007-03-29 18:37:06 följande:
    Tänkte göra en blogg till mig.... Men var gör jag det? Vilka är bra? Mamma till KaramEllen
    Den här använder jag och är supernöjd!

http://www.blogger.com/start
  • Marajjah
    kikkan skrev 2007-03-29 23:55:28 följande:
    Camasunary:Haha, ja det stämmer nog......jag är nog både tröt(t) & trögMan är väl lite galen åxå. Jag fick mina underbara clear stamp i går och använde nu dom för första gången. Och när jag gjorde det så slog hjärtat dubbelslag av lycka.......jag kände ett härligt rus gick genom kroppen.....det fladdrade till i magen. Är det normalt???
    Helt normalt! Penga mun Längtar tills jag kan använda mina. De är fortfarande inte ens beställda. Menmen...
  • Marajjah

Jag ska inte heller på mässan...

Å ja, tjejtrazan, det är den stoooora tävligen de har pratat om. Vinnarna är utsedda, men inte underrättade.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket