Förr oss som är fast i Scrapträsket
Claudia
Har jag gjort en PP på sol-lo:n? *fattar naaada*
TACK för alla fina kommentarer om den iaf. ![]()
Claudia
Har jag gjort en PP på sol-lo:n? *fattar naaada*
TACK för alla fina kommentarer om den iaf. ![]()
Ja, Claudia. Det kanske räknas som PP. Ååå vad stolt jag blev nu. Jag har gjort en PP. ![]()
Det har jag aldrig gjort förr, inte vad jag vet iaf. Å denna har jag ju tydligen gjort utan att jag vetat om det.
Claudia
Jag hade nämligen fått för mig att det "bara" var PP när det blev en grej på ett papper, typ en bil eller så. FAst när jag då tänker efter så är ju en sol en grej på ett papper... *svammelsvammel* Nog dags för sängen snart innan jag har svamlat bort hela tråden.
Claudia
Ja, fast jag menar en grej eller nåt som man gör av papper, typ en PP då
öhhh, ähhh, ja, som man river då som blir nåt. *svamlar vidare mot sängen* Ärligt, jag vet nog inte vad jag pratar om... Eller jag trodde jag visste, men nu vet jag bättre, kanske. ![]()
Men du BV
Var köper man lättast alla dessa tidningar, om man inte har tillgång till Press Stop som har nästan allt?
En annan sak som jag tycker är såååå jobbigt i de amerikanska tidningarna är ju all den reklam som läggs in. Gaaah, först rasar det ut en 5-10 st pappersbitar om prenumeration å gud vet allt å sen är halva tidningarna bara en massa reklam. Bläää! Fast en bra Memory Makers har jag "Family and Friends Scrapbook pages".
Den senaste jag köpte January 2007 var helt värdelös. Blää igen!
BV
Jag vill gärna vara med .Får det vara altered?