Inlägg från: Marajjah |Visa alla inlägg
  • Marajjah

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Claudia
    Har jag gjort en PP på sol-lo:n? *fattar naaada*

TACK för alla fina kommentarer om den iaf.

Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Marajjah

Ja, Claudia. Det kanske räknas som PP. Ååå vad stolt jag blev nu. Jag har gjort en PP. Räcka ut tungan
    Det har jag aldrig gjort förr, inte vad jag vet iaf.  Å denna har jag ju tydligen gjort utan att jag vetat om det.

Claudia
    Jag hade nämligen fått för mig att det "bara" var PP när det blev en grej på ett papper, typ en bil eller så. FAst när jag då tänker efter så är ju en sol en grej på ett papper... *svammelsvammel* Nog dags för sängen snart innan jag har svamlat bort hela tråden.

• Marajjah

Claudia
    Ja, fast jag menar en grej eller nåt som man gör av papper, typ en PP då öhhh, ähhh, ja, som man river då som blir nåt. *svamlar vidare mot sängen* Ärligt, jag vet nog inte vad jag pratar om... Eller jag trodde jag visste, men nu vet jag bättre, kanske.

Blue Vapor skrev 2007-02-07 00:07:22 följande:
    Claudia - haha, du har hittat CK Seriöst, CK har det stuket, skulle jag kanske tro.... Simple Scrapbook är ÄNNU mer clean. Har du kollat Memory Makers? Själv tycker jag att de LOs man mest stöter på här hemma är väldigt svenska... alltså, jag tycker inte att svensk scrap ser ut som det populäraste i USA .. eller nåt. *svamlar* Det är inte mycket shabby längre där..... eller så är det jag som inte ser det Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Det har jag gjort, men jag tycker inte om den tidningen. Hellre Ck då, men den går ju inte att köpa i en vanlig pressbyrå, eller? Någon som vet om man kan det?
  • Marajjah

Men du BV
    Var köper man lättast alla dessa tidningar, om man inte har tillgång till Press Stop som har nästan allt?

• Marajjah

En annan sak som jag tycker är såååå jobbigt i de amerikanska tidningarna är ju all den reklam som läggs in. Gaaah, först rasar det ut en 5-10 st pappersbitar om prenumeration å gud vet allt å sen är halva tidningarna bara en massa reklam. Bläää! Fast en bra Memory Makers har jag "Family and Friends Scrapbook pages". Den senaste jag köpte January 2007 var helt värdelös. Blää igen!

• Marajjah
    claudia79 skrev 2007-02-07 00:27:20 följande:
    M & BV: Jaha Scrapbook Answers kanske man ska kolla upp  Memory Makers lät ju trist så som du beskrev den, BV Men vad menar du, Marajjah? Är det en bok eller??
    Näe, det var tydligen en specialutgåva som jag lyckades hitta på Press Stop en gång (2005 tror jag det var).

BV
    Mmm, fast prenumeration får nog vara. Får väl beställa ngngång via ngn scrapförsäljare eller så helt enkelt vänta tills jag kommer till en Press Stotp å köpa den där Answers, verkar ju bra.

Nu ska jag nana. Take care!
  • Marajjah
    Blue Vapor skrev 2007-02-07 00:32:57 följande:
    JA precis Fast utan ez om du köper Clearstamps *lätt lättare lättast* Claudia - Memory Makers har en del tema-nummer som kan vara riktigt bra! Men de vanliga månadsmagasinen är rätt högtravande......... Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Mjoo, märkte det efter det senaste totala FELKÖPET. Aldrig mer en MM månadsutgåva.
    Skrikandes
  • Marajjah
    Cheri skrev 2007-02-07 10:06:01 följande:
    Nån som kollat BG´s galleri? måste jobba.... bbl
    Fiiin! Grattis!
  • Marajjah
    annika5064 skrev 2007-02-07 10:16:09 följande:
    Skumpis skrev 2007-02-07 10:10:23 följande: cheri - adress? Ska jag säga grattis? annika5064 - Grattis till pub. på Sweblogg Jättefin som vanligt! Tack! Och grattis cheri till BG-publiceringen!
    så fin annika
  • Marajjah

BV

Jag vill gärna vara med .Får det vara altered?

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket