Inlägg från: Marajjah |Visa alla inlägg
  • Marajjah

Förr oss som är fast i Scrapträsket

kikkan skrev 2007-02-08 23:31:44 följande:
    Jo79:Vad är det för penna ni pratar om, soufflépenna?
    Loppan79 skrev 2007-02-08 23:32:15 följande:
    kikkan skrev 2007-02-08 23:31:44 följande: Jo79:Vad är det för penna ni pratar om, soufflépenna? undrar jag också. Och vart köper man den?
    En vit penna som gör liksom lite upphöjningar när man skriver. Perfekt till doodling (tycker jag) jag har köpt min på Panduro.
    Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Marajjah
    Mystjejen skrev 2007-02-08 18:59:42 följande:
    Claudia: Sista tiden har jag också bara gjort LO:s till utmaningar och tävlingar... Det är kul!Jag gillar Elsie, fast inte så mycket hennes foton eller vad man ska säga... Alltså de är ju fina men alla är ju närbilder på antingen henne el hennes man el hund. Eller när de står mot en annorlunda vägg typ känns lite enformigt.... Men stilen älskar jag! Fast jag har en annan som jag gillar mer. Emily Falconbridge! Hon är min stora scrapidol!Tycker hon är jätteinspirerande! Grattis Mammsy!!
    Länk till galleri, please!
  • Marajjah

Förvånadsvärt lite som skrivs här idag faktiskt. jag har stått med stryktvätt hela kvällen & håller samtidigt på att tvätta en massa. Intressant kväll, minnsann...

Alla som lagt in nya fina lo:s. Sååå duktiga!

BV
    har du fått mitt tävlöingsbidrag?

• Marajjah
    Blue Vapor skrev 2007-02-10 00:42:18 följande:
    Marajjah - JAPP, itt häss örajvd får zö kåmmpetischönn! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Får riktigt anstränga sig för att kunna tyda vad det står så här mitt i nassen...
  • Marajjah

Här har det kikats på melodifestival å jag som bara ÄLSKAAAAAR the Ark är superdupernöjd!

BV
    Jodå, det ska stå soufflé på den pennan. Hoppas det löser sig!

• Marajjah
    Cheri skrev 2007-02-10 21:50:43 följande:
    Här har det kikats på melodifestival å jag som bara ÄLSKAAAAAR the Ark är superdupernöjd! BVJodå, det ska stå soufflé på den pennan. Hoppas det löser sig! Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610ooooooh... jag gillar inte alls the ark.. eller främst Ola Salo.. men jag tror jag ska tänka över saken lite grann.. Jag tar lite tid på mig så... Jag har ju inte gett Bono en chans förrns nu.. Så Salo skulle iaf ligga före tidsmässigt...  bla blaa
    Meeeen, Bono är ju också fööör bra! Älskar U2!
    Lingonflickan skrev 2007-02-10 22:16:33 följande:
    Cheri: Hemligheten ligger i att inte titta på dem. Då blir låten faktiskt myyycket bättre och framkallar inga kräkanfall
    Å Ola Salo är ju rätt söt tycker jag. Fast han hade gräsliga scenkläder idag.
  • Marajjah

Två mässor. Vilken är vilken å kan ngn vänlig själ länka?

HJade för mig att Kortmakaren skulle ha en mässa ngngång. Men näääär?

Swirls har jag köpt på Magdas - Rusty Pickle heter de, sketasnygggaaa!

• Marajjah

Är det den på svenska mässan som är den stooora ni pratar om?

• Marajjah

Jag tycker det ser ut att vara fler utställare till den som Kortmakaren arrangerar å det känns bra. För det första så kan jag inte komma den 3-4 mars å för det andra så är arrangören av den mässan Magnolia.

• Marajjah

Anledningen tilla tt jag skrev Största mässan är att det står så på hemsidan också. Inte vet jag, men det är fler utställare på den i april... Ska jag på ngn så blir det den. Vore skoj! Meeen, jag får nog inte gå utan barn denna gången. Får nog ha Hugo i sele eller nåt...

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket