• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Mizty skrev 2007-03-04 22:13:57 följande:
    Blue Vapor skrev 2007-03-04 22:05:30 följande: Mizty - har du förresten nåt cirkapris på den? Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/Den har ju ett tag på nacken nu men den går nog att få tag i för ca 2000 -2500:-Canon gör ju även andra Pixmaskrivare som är rena fotoskrivare.... Caroline, stolt mamma till Phenom!
    Ååå då kanske man skulle ha råd med en sån.. Hmnnn min fattiga plånbok springer å gömmer sig hos sparsamma sambon medans slösa springer efter
  • MAMMSY

Grrr fick precis mina efterlängtade kort som jag skulle tänkt scraap så fort dom bara kom...
    Men huuuu sån dålig kvalite det var GRRRRRRRRRRRRRRRR å Morrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr vad grinig jag blir, beställ INTE från korthuset säger jag bara Skrikandes

Fasen vad ni skriver tjejjer det e ju en hel roman att läsa igenom

• MAMMSY
    MiaB72 skrev 2007-03-06 13:04:35 följande:
    Mammsy: men jag beställer alltid från Korthuset och har alltid fått kanonbilder  vad förvånad jag blir när du inte fick det!
    Neeej mina e helt gryniga å på det stora fotot jag beställt (30x30) e färgerna jättedåliga ser helt dassiga ut, pluss att bilden e grynig å jag har framkallat en massa 30x30 bilder förut å dom har blivit jättebra så det e inte fel på kameran. På vissa av bilderna ser det ut som om det e en aprikos gul ton över dom Skrikandes 
    Mina blev tydligen framkallade i örebro tror jag, dom hade ju lite oika ställen där dom framkallade så det kan ju bero på det men mer än hälften tänker jag skicka tbx *Fnyyyyyyyyyssss!!!!!!*
  • MAMMSY
    Sol30 skrev 2007-03-06 13:09:21 följande:
    MAMMSY: Klaga! Det gjorde vi hos dem för våra bilder därifrån var urusla. Och de gjorde om dem till vi blev nöjda. Fast riktigt nöjda blev vi ändå inte för vi hade både färg och svartvitt och det var ingen leverans där både och var bra. Men det var iaf bra service. Men vi har inte beställt därifrån sen dess.....
    Ja jag ska KLAGA för jag e vanligtvis usel på det , men nu när man jobbar komunalt har man helt plötsligt blivit myyycket bättre på det
    Så jag har ingen lust att betala för dom här bilderna när dom ser ut som dom gör, hur gjorde ni mailade ni eller skickade du tbx bilderna först...
  • MAMMSY

Kom på att jag hade en lo som jag gjorde när jag var hos skumpis för ett tag sedan som jag glömt att ladda upp, resultatet ser ni

Första Snön.jpg Här

• MAMMSY
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-06 17:57:58 följande:
    MAMMSY - Trist med korten Jag har varit jättenöjd med korten jag har beställt därifrån, men har dock inte beställt i den storleken... Klaga, som sagt!!InaFia - fina LOs!!! Pyret78 - söta kort!! Nu har jag fått en ny utmaning av min mentor: Att göra en LO med minst fem knappar. Kul! Har aldrig använt knappar på LOs förut. Resultatet finns i mitt scrapgalleri
    Kul att du använder ett sådant papper som för mig inte alls känns vintrigt till en Pulka Layout å får det att passa så bra !!!
  • MAMMSY
    Mizty skrev 2007-03-06 19:12:55 följande:
    Mammsy - Fiiiin ny LO Min sambo ringde mig igår efter vi diskuterat skrivare här på tråden... På jobbet säljer dom tydligen ut en HP-skrivare till halva priset  Så nu ligger den på ca1600:- Den ska tydligen vara superbra & i samma klass som Pixmaskrivarna. Den enda skillnaden är att den inte printar på cd/dvd-skivor. Den finns hemma på Svanströms vid danmarksterminalen. Det sitter inga skyltar på huset just nu, men den ligger i det huset precis bredvid gångbron som går över leden. Den heter HP 3310 Caroline, stolt mamma till Phenom!
    åååååååååååååååååå inte fresta sådär!!!!! Hur länge säljer dom den för det priset Eller man kanske ska fråga hur länge finns den kvar... Håller tummarna för att den ska finnas till nästa löning.. Varfööör hade vi så många räkningar nuuuu????
  • MAMMSY
    Skumpis skrev 2007-03-06 19:43:39 följande:
    Vill också ha skrivare!!!Men ännu mer vill jag ha väskan NyfikenÖrn visade. Var finns den??? Vad kostar den???
    Vet Annas scrapbooking har haft väskorna.. Dyyyra runt 1600
  • MAMMSY

Ställer mig oxå å håller för öronen å skriker för att inte höra om alla nyinköp

Huga jag har hamnat i en scrapp svacka Muttrar å morrar över att inget blir bra!!!!!
    Ge mig en dunderkur nån!!!!!!! så jag blir frisk

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket