-
ja går hur bra som helst iallafall på våran skruttiga Hp skrivareTjej 83 skrev 2007-02-22 21:57:59 följande:va? med cs med? men de är ju tjockt.hmm måste prova. på mammas skrivae. inte förstöra min egna haha..
Jag skriver först ut på ett vanligt A4 å sen sätter jag CS över å skriver ut igen
-
Med vanligt fotofix, ja jag har dratt ett vanligt bomullsband genom skrivarenTjej 83 skrev 2007-02-22 22:13:16 följande:men hur sätter ni fast cs på A4an? måste ju va lätt o ta bort senhar ni testat att sätta fast band o skriva ut på?
-
Jag gjorde det på banden till Julias dopinbjudningar.. Tyvär ingen bild att visa..Tjej 83 skrev 2007-02-22 22:19:47 följande:mammsyhar du använt bandet på något? kan man få se hur det blev.`?ja men fotofix har jag ju. va bra. -
Hojt Hojt den finns hos migpylle skrev 2007-02-26 14:11:17 följande:roha skrev 2007-02-26 11:37:39 följande: Hej tjejer!Jag behöver hjälp me en rubrik till min LO.Där kommer att va bilder på min dotters hand, fot, ögon o leende, men jag kan inte komma på en bra rubrik.Nån som har nåt förslag?? Alla dagar ska va som en fest.....men vem orkar va bakis hela tiden???små underbara dela av dig. Älskar varje del av dig.
Grattis till SWE publiceringar!!! -
Hojtar lite snabbt att en (fast jag gjorde TVÅ
) av Lo:sarna jag han med hemma hos Skumpis igår på scrapträffen nu finns i mitt galleri om nån vill kika (under LO:s)
Nu ska jag å lillbus till Bushuset
får se om jag har nån ork kvar sen till att kika in här igen
Finns viss risk för en utmattad mamma
-
Det finns faktisthändelser då man INTE har lust att plocka fram kameran för att spara å scrappa dessa tillfällen
Som nu tex.... Tycker att det var lite VÄL tyst i köket... Å jo mycket riktigt där sitter en unge med Bajs över hela sig å golvet

... Julia har lyckats med att få ner handen i blöjan efter det att hon har gjort nr2 å sitter å tittar på sina händer å säger "Yschhhhh Yschhhh" å torkar av det på golvet... Så nu var det bara in med ungen i dushen å svabba av golvet... Det blir nog inget Bushuset idag, det här var Bus nog...
HJÄLP... suckade den trötta mamman -
HiHi ja jag har nära till min scrappaffär.. Å ja vad ska man säga
Varje månad försvinner det en massa pengar på nått mystiskt sätt
Tackar för alla söta ord om min nya
Kram på er!!! -
å såg precis att det äntligen är officiellt annika grattis igen tjejen du e bäst
!!!!!!! -
Du behöver inget ez foam till clearstampsen, däremot en akrylkloss ett cd fodral blir för tunt du får ingen "kraft" när du trycker med det det blir för stumt..Marajjah skrev 2007-02-28 22:42:11 följande:hmmm, behöver jag bara själa stämpeln samt sånt där EZ-foam till clearstampsen, akrylkloss kan jag väl skippa å använda cd.fodral istället, eler? Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
Clearstampsen är redan klistriga av sig själva så dom fastnar lätt
-
Idag kom min arbetskamrat å tittade strängt på mig å sa " Malin vad har du gjort
Jag har ju blivit helt beroende"!!!!! Det e så kuuul!!!
"
För ett litet tag sen gav jag henne mina nummer av scraptidningen å lite grejjer jag inte använder så mycket, för hon var lite sugen på att prova bara..
Å nu så e hon helt fast " Jag drömmer tillochmed om det på nättrena, när jag väl sover igår satt jag uppe till TVÅ med min LO" Haha sa jag nu e du fast, nu finns det ingen återvändo"
HiHi alltid kul att dra ner andra i träsket
Lycka till med kursen Venezuela, jag ska hålla min första nybörjar kurs den 11:e
lite nervöst e det allt, å dessutom så ska jag tydligen dema på svenska mässan, med mikrofon å allt