• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Tack för alla söta ord i min Gästbok om med "hjälpmedel" för min scrapblock
    Det värmer in i hjärtroten!!!!

• MAMMSY

Johanna79: Ja jag tycker deffinitvt att du ska kika in på format, vet att hon plockade upp en massaaaaaaaaaaa nytt i fredags bla ny swirls chipbord å clerarstamps!!!!
    Det fins en del butiker (arkivet papterie scrapbook etc) som oxå har scrapgrejer men absolut inte samma utbud

• MAMMSY

Diana Jag vill ha alllllt!!!!! Alla alfabeten, eller iallfall do jag mailat tilll dig för ett tag sen Å burkarna med olika former å filt blommorna å snöflingorna å pilarna.. Ähh ALLT!!!

Å du en fråga bara 20 LO:s hur fasen hinner man det, på åtta timmar hinner jag kanske med på sin höjd två !!!!!

• MAMMSY
    Ihihiii Fick en förfrågan från en i designteamet på Lifetimemoments.com om hon fick ha med en av mina LO:s i deras nyhetsbrev Så nu ska min just crusin vara med i mars månads nyhetsbrev där.. Lite glad blev jag iallafall, särskilt när man har (å har nog en släng fortfarande) scrapblock
    Var bara tvungen att sprudla av mig lite
  • MAMMSY
    Generad vaaaa näääääää söta ni e Tror att min scrapblock precis släppte med så många söta grattis Taskigt att det e sängdags nu då Ska ju upp 5.45 Uhhuäääääääää
  • MAMMSY
    Johanna 79 skrev 2007-03-11 22:23:04 följande:
    Måste bara fråga har Format i Göteborg någon hemsida?
    På G
  • MAMMSY

Nu med stärkt självförtroende tack vare alla söta träsktroll ska jag gå lägga mig, för jag måste ju sova nuu det e bara så svårt att slita sig juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
    *Vadå Flberoende* Eller snarare *Träskberoende*

• MAMMSY

Vilka fina nya LO:s som har visats Blir ju riktigt sugen jag med Å dessutom fick jag ett utmaningspaket av skumpis idag Så det e väl bara att sätta igång då... Eller ja iallafall så fort det lilla barnet somnat Hopas att jag får till nått
    Hur gör ni, förbeställer ni grejer till mässorna Jag har inte riktigt fattat grejen med det...
    För man vill ju till mässan å klämma på allt INNAN man bestämmer sig Eller hur tänker ni

• MAMMSY

jag scrapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    tjohooooooooooooooooooo :-d

*ville bara säga det*

• MAMMSY
    annika5064 skrev 2007-03-12 18:18:46 följande:
    MAMMSY skrev 2007-03-12 17:17:21 följande: jag scrapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrtjohooooooooooooooooooo :-d*ville bara säga det* annika5064.blogg.se/
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket