-
Marajjah skrev 2007-03-12 17:17:11 följande:nu har vi äntligen bredband igen så nu kommer jag att synas här lite oftare igen. Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
Å vad kul vi har saknat dig i träket
-
Ja visst gör detMeli skrev 2007-03-12 19:23:06 följande:(mmmmm vad gott bazzills limstift luktar!!!)
!!!!
Tack sötisar för alla pårop om min nyvunna scrapkraft
Resultat läggs förhoppningsvis ut imorn om jag inte e helt avdäckad då.. Är hemma med halsfluss
-
Tack sötisar!!! Känns som om jag har en hel rosen buske i halsen å det gör dööö ont fast ingen feber som tur va
Farfar Doktorn var här å skrev ut medicin så jag räknar med att snart vara på benen
Meli Vad kul att dom e så lika
-
-
Cheri skrev 2007-03-13 20:58:31 följande:Jag gjorde en snabbis idag.. gillar den inte.. men behövde göra en för en artikel om embroodling.. gillar inte att tvångsscrappa men men here it is
Löv löv löv it!!!! Vad är det för artikel du skriver
-
Tackar alla söta träsktroll för snälla ord om min nya
Nu ska jag fortsätta med min andra LO Skönt nääär blocken släpper
-
Nä men "Skumpan" varför sa du inte att du fyllde år förut

GRATTIS!!!!!!!!
-
HiHi Skumpis så det blir en BOM iallafall
Alltså MÅSTE man ha en titel på sin LO
Titeln e annars det första jag bestämmer mig för innan jag börjar scrappa, för oftast dyker det upp en titel direkt när jag ser kortet, men nu satt jag med lite grejer från format som jag själv inte hade valt å det var bara ett kort som passade ihop med dom sakerna..
Efter flera timmars hårt slit
har jag fått ihop en LO jag e hyfsat nöjd med... saken e den att nu känns den så välbalanserad så jag vet inte vart jag ska sätta titeln för det jag tänker på när jag ser kortet " Kan nån stoppa tiden..." får liksom inte plats..
Undra om det ser konstigt ut utan titel HMn... Funderar vidare... -
AHA inser just att vi kan vara nått stort på spåren... Vi kanske har startat en NY TRENDSkumpis skrev 2007-03-16 23:10:08 följande:Mammsy - Antagligen inte men jag funderar på det Jag har just gjort en LO utan titel. Skickade den till tidningen Naturligtvis måste man inte ha någon titel. Likväl man inte måste ha blommor, journaling, foton eller vad som helst på
-
Oj vad ni skriver tjejer
Kul!
Idag har jag träffat Claudia79 irl å hon var lika förtjusande i verkligheten som på nätet
Två nya LO:s under format om ni villkika, å risa und rosa if jo want ladies, nu kallar middagsmaten ses sen kram på er så länge!!!!
MAlin