• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • ScrapAddicted

Jahaaaa, här har jag blivit klar med mina USA-beställningar och mina killar har bestämt sig för att sova över hos farmor och farfar i Malmö idag... *sakna sakna* Då kikar man såklart in här :D vad görs?

• MAMMSY
    ScrapAddicted skrev 2007-02-01 21:58:27 följande:
    Jahaaaa, här har jag blivit klar med mina USA-beställningar och mina killar har bestämt sig för att sova över hos farmor och farfar i Malmö idag... *sakna sakna* Då kikar man såklart in här :D vad görs?
    Väntar på att nya saker ska komma till butikerna å äter choklad

Å vad underbart med egentid, får du hunnit scrappat nått då
  • Marajjah
    ScrapAddicted skrev 2007-02-01 21:58:27 följande:
    Har just kommit hem från en mkt rask promenad. Nu ska jag kika på nästa foton som så småningom ska bli scrappade. Känner mig nämligen scrap-utbränd efter tävlingen. Kan man bli det?
    Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Emmixen
    Marajjah skrev 2007-02-01 21:53:35 följande:
    Emmixenjag har också sånna album, alltså American Crafts D-ring och det är helt suveräna...Här kan du se:www.minneskatten.se/butik/index.phpPylleWow så snyyyggga! Nu vet jag vad jag ska göra med ett assnyggt band jag köpte på Panduro (kikar på den första av dina lo:s). Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Ok, tack.. Då vet jag lite.
  • Emmixen

Jag har förresten gjort två nya LO´s varav en jag inte är säker på att jag är klar med än. Ska be pappa fota snart, eller tar jag det i morgon. Vill gärna ha ris/ros och tips å så...

• Camasunary

Näää, Mammsy & Annika!! Var ni inte med?? Jahaa... då kan vi ju stryka två på 25-i- topplistan då... Jag tycker det är jättesynd att ni inte är med, så här mycket synd: Gråter

• Cheri

vaaaarför är alla fina papper slut när jag ska beställa dom för? J'''a QK!!

• Pyret78

Springer in o säger *Hej!*
    Har läst o läst ikapp, men inte hunnit kommentera vare sig i tråden el i era gb:er. *slår mig själv på fingrarna* o ger er alla istället en kollektivt stor bukett med rosor!! @-`--

Har suttit o färglagt ett stämpelmotiv med akvarellfärger, blev väl sådär nöjd. Skulle gääärna vilja ha privatlektioner av muhren
    Motivet ska sitta på ett Grattiskort till min syster. Fotar det när det är färdigt, så kanske ni "experter" kan tala om för mig vad jag kan göra annorlunda (med färgläggningen av stämpelmotivet). Skulle vilja äga distresser, men vad hjälper det när man är kass på att "måla"

• MAMMSY
    Cheri skrev 2007-02-01 22:07:42 följande:
    vaaaarför är alla fina papper slut när jag ska beställa dom för? J'''a QK!!
    QK???
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket