Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Är någon här duktig på PS? Jag skulle vilja typ chalka kanterna vita på ett foto. Vet inte vad det heter på PS-språk Men säger jag chalka så vet ni nog vad jag menar Någon som vet hur man gör? Kan man använda den vanliga penseln eller måste man ladda ner nån special?

• Skumpis

*Jag önskar mig Jen 82s sambo i mitt påskägg*

Grattis Jen!!!

• Skumpis

Jen - Fiiina! Fast det går inte att öppna andra LOn. Vackra ögon var jättefin!!! Vilka ögon! Vad duktig du var på att använda det svåra pappret.

• Skumpis

Här har det också käkats rådjur idag Fast det var inte jag som lagade till det

Mammsy - Läääskigt!

Jag är såååå scrapsugen men har inga foton Jag som aaaaldrig brukar vara utan

• Skumpis

Oh, är tävlingen avgjord??? Någon från träsket som placerade sig?????

• Skumpis

Okej, så det är bara de som blivit placerade som vet om det än? Blev en del publicerade utan att ha varit bland de 25? Vilka här ställde upp egentligen?

• Skumpis

Okej, då räknar jag med ett par LOs härifrån bland de 25 då Fast dumma dumma annika som inte ställde upp Är övertygad om att hon hade tagit hem allt!

• Skumpis

Juni-numret??? Jösses, det är ju ÅÅÅÅR dit!!!

Jag har skickat in en LO till tidningen men när vet man om de inte vill ha den? Hur länge ska man vänta med att visa upp den?

• Skumpis

Aha, jag har skickat in till juninumret så då borde jag vänta lite till? Jag tycker de skulle ha ett automatiskt mailsvar till de som inte får med sina LOs. Som jag förstått det går de igenom dem en gång i månaden. Då kan de ju skicka ett "tack för visat intresse men tyvärr...". Jag tycker det är urtrist att "hålla på" LOs. Jag vill ju visa direkt

• Skumpis

miss aiv - CASE:a någon LO du gillar! Man slipper tänka så mycket men man kommer igång och blir inspirerad till att fortsätta.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket