Förr oss som är fast i Scrapträsket
sambon ropa i halv panik hehe. han råka riva loss en ltien bit tapet när han satte i ventilationer i källaren. så jag skulle laga det. så fram med Limpennan o laga. superbra! hehe
sambon ropa i halv panik hehe. han råka riva loss en ltien bit tapet när han satte i ventilationer i källaren. så jag skulle laga det. så fram med Limpennan o laga. superbra! hehe
jag har beställt från magdas och scrapoteket. gick snabbt. 1-2 dagar ligger de la på.
måste ju ta från alla butiker då 1 inte har allt man vill ha elelr så är de slut. men men..
klar med 2 LO woho..
extrafilm.se kod: sportlov
du får 50 bilder framkallade för bara 34,95 (=portot)
innan 30 mars.
se om jag ahr 50 kort o framkalla. har ju en kod till en annan fotosida, också 50 kort.
annars får ja väll ta kort hehe..
sol30 de vill du väll veta
nä men de är fujifilm *om ja minns rätt*
sol 30
jag vet inte?
de är t.o.m sista April.
fick den med viasat reklamen. massa erbjudanden.
jag tycker den andre. för de 3 olika blommorna ser man så bra
den som är på bild 1 såg jag inte först hehe.
fina bägge två.
(gillar randigt o prickigt men inte orange., men de passa bra ihop)
MU här kommer syrrans LO som du ville s e. skrev du i utmaningstråden.
1a hon gjort. där de är tomt ska de va text. men vad mer fattas? ideér?
familjeliv.se/krypin/tjej_83/gallery/php8kwero.jpg
jag tyckte nån knapp eller band..
coursell
ja köpte ett set med 40 burkar på ikea en gång o använder ju aldrig de minsta. så dem har jag brads, öljetter, blommor osv i. superbra.
helenaj
ja de tänkte jag med på igår när jag sköljde ur en burk o den liknar ju de man köper med blommor i. men så har jag ju redan mina plastburkar,. hehe
ja har en stor monster sax som jag klipper superbra med.
men de är så olika vad alla kan o inte. jag klarar inte av en skalpell den vill ju inte som jag vill
(har en liten pytte sax med som är kanon)