Förr oss som är fast i Scrapträsket
magdas sa att de skulel fyllapå sitt lager o man kunde beställa idag o inget va slut. men de va visst slut på vissa saker.
magdas sa att de skulel fyllapå sitt lager o man kunde beställa idag o inget va slut. men de va visst slut på vissa saker.
ska inte alla papper vara 30,5 x 30,5 ?
jag klippe ett papper mitt i tu o skulle ha på balgrundpappret. men se där! då fattas de några mm hur fint är det då?. då fick jaju klippa de aå de va ca 1-2cm på varje sida som "fattades". tur man kan göra så. men ja trodde alla hade samma mått..
venezuela. gu va snygg den va. beige/brunt är ju så fint.
hur ser de ut när man använt chalk?
nån som har en LO som man kan få se?
efter att ni pratat om de förut så har jag tänk köpa men ville se hur de ser ut, o hur man gör.
tack för svaren om frågan om chalk, så de är bara att dra lite med den på kanterna.. bra o veta,
kikkan
har du kollat denna? www.smaslojden.se/nav13385
o sen till vänster såtr det pysselklubben
fina LOs alla gjort. kolla in hos några igår men sa inget. men nu säger ja det --Gööör fina! hehe.
vill med scrappa. men ja va klantig nog att skruva mej i tummen med skruvdragaren då ja skulle sätta upp elementskyddet i lillan rum. hehe. så nu kan ja inte använda den. gör väldans ont men men, kanske kan hålla ut någon dag? hehe
ni som har QK, är bokstäverna små eller stora som man stansar ut? finns det olika storlekar.
alltså höjden på dem. för tången ser ju så stor ut.
coursell ja fick en länk en gång där man kunde se vart tidningen säljs. o ja hittade ett ställe i borås.
men så la de ner butiken för att bygga om i gallerian. men så såg jag den i en pytteliten mat affär utanför borås som inte alls va med när ja sökte. så kanske den kommer?
2xA
jag kollade på scrap-butikerna på nätet på swirls. de har ju massor, o där ifrån har jag kopierat några. men har dem int ei galleriet.
ni som har vit fotopenna, vart köpte ni den?
jag fråga på magnolia de sa de hade beställt för 2v sen men för nånda sen när ja va där sa de att de inte skickat in beställningen än.
så ja får vänta men vill itne eheh..
vad kostar tidningen? vart kunde man beställa den (igen) vet att ja frågade om länken förra året hehe.. men nu blev man ju mer sugen på o ha den. o chansa på att den finns i affären. njaa..