Inlägg från: Tjej 83 |Visa alla inlägg
  • Tjej 83

Förr oss som är fast i Scrapträsket

BV va de en sån röd du hade o gjorde prickar på korten ja fick? de gick ju upp lite grann..

• Tjej 83

kikkan ja men de va på magnolia ja va o fråag efter den. o då sa de att de hade beställt den o skulel komma snart men så vänta ja 2v o kom tillbaka o då ahde d einte ens skickat in beställningen sa de då.
    så ja fatta inte? hmm.. får vänta lite till då.

asrta1 vart köpte du glaze?

• Tjej 83

coursell
    ja läste med o skulel fata med kassen o albumet. men sen läste jag mer noga o så står det vänd pappret enligt bilden så du ahde kortsidan mot dej. sen vek du upp kortsidan o bakåt med bägge långsidorna den ihop så va de klart?
    ska testa det med sen om de va så lätt?!! hehe

NÖ den va ju jättefin..

nä ja har just gjort kladdkake-muffins. får la sätta mej o fika lite själv. hmm se när sambon kommer hem. snart hoppas jag..

• Tjej 83

coursell
    hur ¨går det med vikningen?
    ja gjorde som det står o vek hela botten upp. alltså halva o sen vänster bakom o höger bakom o sen ihop. med sidorna blir dubbla. kanske rätt? hhihi
    hitta ingen bra kasse to en knallrosa

• Tjej 83

coursell
    ja gjorde på mitt vis haha
    jag vek ihop den som man skulle tror ja o satte dit 2 brads som höll ihop allt.
    sen på ena sidan blev det 4 dubbla sidor o på andra blev de en ensam sen 3 dubbla o en ensam sist.
    helt skruvat. så ja klippte upp alla o klistra ihop dem 2 o 2. haha. men de blev bra. bara de att min kasse va som sagt knallrosa. men ja ha rju en tjej med så..

• Tjej 83

coursell
    ja men så ser mitt scraphörn med ut haha. elelr nje ja har på matsalsbordet istället. men sitter i soffan om ja ska klippa. varför? vet inte. kanske skönare i soffan än på en hård stol?! hehe..
    men ska ta upp gamla datan+skrivare till ovanvåningen (bra o ha kanske)
    o sen ha upp bord, stol hyllor låder mm, så ja kan sitta där. hela 40 kvm, någe kan man la fixa? eller?

• Tjej 83

orkar inte scrappa idag. vart på ikea o handlat. blev ingen mappvagn hehe. kanske nästa gång?
    woohoo på månda kommer de ett paket me massor av roliga saker.
    o så måsta ja åka till syrran nästa helg o hämta mer saker.. posten kom dit. inte bott där på 4-5 år ju.. men jaja..

kanske itne sagt. men jättefina LOs. allihopa.

fnyz
    vart hittade du papper med text på? de såg fräckt ut. tror den va på en månads Lo?

• Tjej 83

ja är de samma som på 6 mån?
    sett roa o blått men de va nog till baby..

• Tjej 83

jaha ok. ja den va så fin. men som sagt bara sett rosa o blå. men får kolla vidare. men kan ju inte ta tidnings papepr hehe

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket