Förr oss som är fast i Scrapträsket
emmixen, den mappem köpte ja sist de va rea. kanske 1 mån sen..
jätte bra o ha ju. om man inte har annan förvaring.
emmixen, den mappem köpte ja sist de va rea. kanske 1 mån sen..
jätte bra o ha ju. om man inte har annan förvaring.
ohh imorn är de månda då kommer det lite paket ,beställnigar. yippie så kanske mina LOs kan bli klara. ligger några halv klara här o väntar.
väldigt fina LOs alla har gjort.
sitter o väntar på paket. 2st. men de kom inte idag så får se imorn. hoppas det. hunnit städa lite i lådan med saker. de är ju bra..
nähä kanske ska laga mat. kommer sen om ja hinner innan Prison Break,.,.
vilken jobbig månad detta var. hoppas mars blir bättre.
ohh hoppas att mitt paket kommer idag. sitter här o väntar, o kan inget scrappande göra. trisst. bara göra skisser, o kolla in här på era fina ni gjort. *vill med*
har med en Dop LO ja måste göra. men min är flicka så ja kan ju inte "sno" din ehhe. men den va väldigt fin.
måste leta upp någe mer papper o ha. o framkalla ett kort som inte kom med sist.
jen82 jag leta med men ja hitta en. tack ändå.
fnyz hur hinner du?
asså du jobbar (?)o har en dotter med.
gör din man alla hus sysslor hehe. ?
om man hinner med 5 är man glad. men asså 20?? shit. verkligen bra o snabbt. o de är väldigt fina.
fnyz jaha ok, ändå hinner du... jag jobbar inte alls nu ju hemma med lillan o hinner ingenting känns det som. hon är överallt.
hinner lite då o då innan jag måste springa o jaga henne.. hehe
nä nu hoppas jag mitt paket kommer idag. väntat lääääge..
hehe precis när ja skicka inlägget så plinga de på dörren. postmannen som kom in med posten o paketet. schysst bara för de inte fick plats i brevlådan.. där ser man.
kommer in senare ikväll, här ska de scrappas...
japp extra steck ser jag med.
nu har jag hunnit göra 2 LO. ska fortsätta med månads LO.
kommer in o kikar då o då..