Inlägg från: Tjej 83 |Visa alla inlägg
  • Tjej 83

Förr oss som är fast i Scrapträsket

nån som gjort LO med mer än 4 kort.
    klipper ni bara ner korten så de blir mindre o får plats.. alla kan man ju inte klippa direkt. om man inte tatt på låångt håll..
    kan ju gö dubbel, men om man vill ha på en enkel,..

• Tjej 83

fina. ja men det ser ju bra ut med massa kort. trodde de va svårt o få ihop någe bra..
    ja har ju kort som en serie o de går itne o klippa ner. men kan ju testa o sätta dem som du gjorde med mössor, de blir säkert bra..

va 55 tim? shit.. jobbigt.. bara 4,5tim här. o de va lite halv jobbigt.

• Tjej 83

skumpis
    jag tittade på din midsommar. väldigt fin med så många kort.
    men skriver ni ut korten själva?
    jag har itne ps. kan ju fårga min bror isåfall. o sen skriva ut sjäkv. men jag tycker inte korten blir lika bra.
    (eller förminskar ni o skickar in på framkallning?)

• Tjej 83

ck
    vilke papper använder du. eller de kanske bara finns en sort? ska se va mamma har. för där får jag skriva ut dem.
    har skrivit ut några men de blev helt kasst. jätte suddigt o så. så ja skickade in dem istället. mycket bätttre. men de är så stora. svårt o få plats med 3-4 10x13kort.
    får testa igen då. kanske blir bättre om min bror hjälper mej hehe.

• Tjej 83

fnyz
    ja "snodde" din rubrik julfin. bara så du vet hehe
    ska göra klart den i helgen.

imron åker jag till mamma o åker förbi "tygriket" skene-kinna. ska se om ja hittar fina band, spets o knappar.

nån som använt tyg på nån LO? kan man de?

• Tjej 83

kanske visar den på¨månda om den blitt klar då..
    svårast är att komma på en bra rubik som inte blir 7 mil lång hihi..

• Tjej 83

annika
    kan du göra egna storlekar?
    för om ja skriver ut på mammas data så kan ja med välja om de ska va A4 eller om de ska va 4st 10x13 elelr 3st 9x18. men kan inte göra egna. o de minsta är ju så små så man ser dem ju inte heh.
    måste kolla upp det bättre kanske man kan ändra.?

• Tjej 83

du får koppla upp den mot nätet så kan vi sitta live o kolla på din kurs hehe.. fast jag hinner inte. hehe

• Tjej 83

MU menar du dessa? www.magdas.se/images/image_1525.jpg
    köpte dem på magdas på nätet. aldrig haft de innan men ska se om ja kan få fast dem på nån jul LO hehe..

finns de bokstäver i sånna? bara sett i glitter.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket