• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

claudia79 skrev 2007-01-23 18:35:42 följande:
    MAMMSY skrev 2007-01-23 18:30:47 följande: claudia79 skrev 2007-01-23 18:25:09 följande: MMmm  är det bara jag som är nerkärad i Fancy Pants underbara papper?!Kolla va många Scrapaddicted har fått in...www.scrapaddicted.se/produkter.php Ja visst e dom lööövli jag har hela wildheart serien köpte dom på easer för ett tag sedan Ja just det ja! Där har jag också köpt en del av dem.. Men har du scrappat nåt med dem än? Jag kan känna att det krävs en speciell sorts kort till dem. Inte typ "min första smakis" eller så,  med morotspuré över hela ansiktet
    Nä precis, jag funderar på å scrappa några höst kort eller så sparar jag dom till ett album jag tänkt å göra om mig å sambon, dom känns lite kärleksfulla.. Hade passat perfekt i ett bröllopsalbum Oskyldig Men dit vet jag aldriiig om jag kommer *ger sambon en spark i baken*
  • MAMMSY
    claudia79 skrev 2007-01-23 18:43:06 följande:
    MAMMSY skrev 2007-01-23 18:39:24 följande: claudia79 skrev 2007-01-23 18:35:42 följande: MAMMSY skrev 2007-01-23 18:30:47 följande: claudia79 skrev 2007-01-23 18:25:09 följande: MMmm  är det bara jag som är nerkärad i Fancy Pants underbara papper?!Kolla va många Scrapaddicted har fått in...www.scrapaddicted.se/produkter.php Ja visst e dom lööövli jag har hela wildheart serien köpte dom på easer för ett tag sedan Ja just det ja! Där har jag också köpt en del av dem.. Men har du scrappat nåt med dem än? Jag kan känna att det krävs en speciell sorts kort till dem. Inte typ "min första smakis" eller så,  med morotspuré över hela ansiktet Nä precis, jag funderar på å scrappa några höst kort eller så sparar jag dom till ett album jag tänkt å göra om mig å sambon, dom känns lite kärleksfulla.. Hade passat perfekt i ett bröllopsalbum  Men dit vet jag aldriiig om jag kommer *ger sambon en spark i baken* Förstår inte han att det bara är bröllopsbilderna man vill åt??
    Ja eller huuur!!!  Allt för scrappingen eller hur var det nu
  • MAMMSY
    Cia o krabaten skrev 2007-01-23 18:46:01 följande:
    Mammsy: Jag sa åt M att: Nu får du fria Så ska han typ, ska vi gifta oss då? Romantiskt värre
    Ska pröva med den hårda stilen jag med " Ner på knä å fria NU!!!! "
    Får se om det tar skruv eller om det blir för mycket efter förra veckans bomb om att jag var bebis sugen igen
  • MAMMSY
    Blue Vapor skrev 2007-01-23 23:03:32 följande:
    Jag är så trött så trött så trött så trött.................. insåg nyss att jag är vaken 20 timmar per dygn. Japp, har snittat 4 timmars sömn per natt i säkert en vecka nu. Minst  Inte bra. Men om jag inte får pyssla nåt så blir jag ju GALEN. Vad är minst dåligt?? Har plockat fram alla foton som jag ska försöka pula in på min nästa LO - ska "handla om" dagarna på Hotell-BB.... vi får väl se när den blir verklighet Tjing för 48timmars-dygn!! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Jaaa nytt Lagförslag!! Alla som är för- JAAAAAA
    Någon emot- Nej.
    Då klubbar vi för det då!!!
  • MAMMSY

Å hur fasen ska man kunna scrappa när man sitter å lipar til greys anatomy JAG BARA UNDRAR?????? (fasen att man blir så känslig när man fött barn)

NajtiNajti Girlies ska upp 5.45 Huuuuuu

• MAMMSY

I löööve Bling Bling å blingar gääärna allt (fast sambon sa stopp när jag funderade på att blinga till lampskärmarnaOskyldig..)

Hart hur mycket scraptid som helst idag..men är naturligtvis helt slut TYPISKT!!!!
    Kollektivt ros till allt fint som visats i tråden

Kom på att jag inte hade lagt upp svärmors födelsedagskort för allmän beskådan än så här kommer det
     http://www.familjeliv.se/hem/mammsy/galleri.php?cur_album=%2AFORMAT%2A

(har ju fortfarande inte införskaffat nån ny DATOR mus än så jag lan inte klistra in bilden i tråden...)

Fyy vad påverkad man blir av omgivningen nu har jag som ni ser fått pippi på svartvitt, men lite bling å rosa e allt med ändå

• MAMMSY
    Skumpis skrev 2007-01-25 22:07:03 följande:
    Mammsy - Sööööt. Min tavla jag gjorde blev inte alls lika söt.Jag vill också ha tidningen NUUUU. Fast jag har dessutom eftersändning så jag får vänta _ytterligare_ en dag
    Ja den blev lite väl rosa nuttig.. Men hon gillar ju sånt, kortet blev lite mer "jag"
  • MAMMSY
    Skumpis skrev 2007-01-25 22:11:48 följande:
    Mammsy - Nej, jag menade inte att den var fööör söt. Utan söt helt enkelt Dessutom gillar jag rosa
    Tog det inte så heller var mest jag som höll på att kräkas över att det blev så väldigt gulligt alltihopa, Julia framför rodedendronbusken i rosa kläder i rosa ram med rosa blommor
    Camasunary skrev 2007-01-25 22:11:51 följande:
    Äsch Mammsy!! Du är allt nuttig du också!
    Haha du får väl se själv på lördag
  • MAMMSY
    Jen 82 skrev 2007-01-28 21:19:22 följande:
    Blue Vapor skrev 2007-01-28 21:02:23 följande: Hehe... den där recension-grejen på butiker på scrappa.com - jag sätter en TUSING på att den snart är borta! Allra särskilt då Magnolia får usel kritik En tusing är satt..... Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/Tror det är någon som HATAR magnolia som gjort den hemsidan för att man ska kunna klaga på dom nånstanns

Hahaha jag ska oxå skriva en recension!!!! Å den blir inte nådig Förbenade skit magnolia

Ville bara medela att veckans utmaning ligger i mitt galleri å röstas gör det i min blogg
    Denna gången är utamningen att göra nått altered scrap, här ser ni bidragen

http://www.familjeliv.se/krypin/mammsy/galleri.php
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket