Förr oss som är fast i Scrapträsket

GRATTIS Annika!!!
Underbart roligt för dig och för oss andra, som kommer att få njuta av dina dina inspirerande alster!!!
Alla ni som lagt upp nya LO:s: kanonfina!!
Tack för alla grattis om SWE idag
Och grattis säger jag vidare till de andra som publicerades där idag
Fina nya LO:s ni lagt upp,tjejer!
kanskesnart skrev 2007-02-27 13:19:10 följande:

Man får träna helt enkelt och få in snitsen...Trycka hårdare än vad man tror & använda rätt storlek och sida (den blomaktiga) när man ska trycka dit öljetten på baksidan
MamaKajsa: Stort Grattis!!
Jag blev iofs inte förvånad, jag hade på känn att den skulle vinna! Den är kanon!
sÅ LADIES igår låg jag och funderade lite på saker jag vill höra era åsikter om.....
*Scrapbooking m.m. - Dax att förnya sin prenumeration, för oss första-halvårs prenumeranter...Ska ni göra det? Vad tycker ni om tidningen? Bra/ Dåligt....Vill gärna få iggn en diskussion(konstruktiv) om detta
* Craft Robo eller Revulotion?? - Vilken ska jag satsa mina sista slantar på?
Om jag förstått det hela rätt, så är Revan "bara" en extrastor QK??Eller.....?
* Scrappiz - Sedan nyår tycker jag personligen det tappat lite "kraft" eller vad man ska säga....förstår nån vad ja menar? Håller du med? Disagree?? Utveckla gärna!
Mmm intresting att höra vad ni tycker
Ang tidningen blev jag tyvärr inte alls inspirerad av detta mars-nummer
Tyckte det kändes rörigt och allmänt plottrigt, med undantag för vissa godbitar
(
på er träsktroll!)
Men förra numret var bra tyckte jag, men så älskar jag ju hjärtan och så*tss* så därför kanske det passade mig
Jag får se hur jag gör.....
Ang Scrappiz tycker jag det känns trist att tävlingsforumet nästan dött ut periodvis..Och att deras veckoutmaningar känns som nerköp i popularietet om man jmfr med veckoskisserna där det "alltid" var tio bidrag-minst!Men annars gillar jag det ganska mycket faktiskt..finns mycket att läsa, men stort så man är nog ganska anonym ![]()

Bark& Mizty: Fina LO:s!!!
Motsatser i stil, men där ser man att det kan vara snyggt med både stilrent och mer dekorerat
Jag har tre nya LO:s i galleriet
Risa & rosa gärna!
Två var till utmaningsrallyt och en är från SWE.
Svarar på min egna fråga ang tidningens innehåll
Jag tycker att det är mycket DT-alster - ja, men det gör mig ingenting, eftersom de är så fina överlag!