Inlägg från: claudia79 |Visa alla inlägg
  • claudia79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Hej tjejer!

Jag är såååå trött (första dan på jobbet idag efter mammaledighet & inskolning för lilla gummans del på dagis ) så jag ville bara kika in och tacka alla för era söta ord om mina senaste LO:sar i gb!!!!

Grattis till SWEpubliceringar & roliga DT-skap

Fnyz: jättefint kort!!

• claudia79

Ett fång med rosor till alla som lagt upp alster i tråden idag Alltid lika kul att se och bli inspirerad!  Säg till om ni har lite tid och energi över som ni kan  smitta av er också

Är det nån som kan tipsa mig om var jag kan ladda hem för gratis drivrutiner till min Canon Pixma MP110?? Jag hade laddat hem ett program men det fick man bara prova i 30 dagar och nu  är det slut....Jag fotade en LO i helgen till cropen, men kvaliteén suger om man jmfr med scanningSkrikandes Pliiiis

• claudia79
    Jen 82 skrev 2007-03-07 08:04:21 följande:
    claudia79 skrev 2007-03-06 23:09:34 följande: Ett fång med rosor till alla som lagt upp alster i tråden idag Alltid lika kul att se och bli inspirerad!  Säg till om ni har lite tid och energi över som ni kan  smitta av er ocksåÄr det nån som kan tipsa mig om var jag kan ladda hem för gratis drivrutiner till min Canon Pixma MP110?? Jag hade laddat hem ett program men det fick man bara prova i 30 dagar och nu  är det slut....Jag fotade en LO i helgen till cropen, men kvaliteén suger om man jmfr med scanning Pliiiis software.canon-europe.com/products/0010170.as...
    Åh tack, supersjysst! Ska be maken titta närmre på det där sen
  • claudia79

Jag är ju den som slår ett slag för scanning faktiskt, men det kanske är olika från scanner till scanner, precis som med olika kameror...

Här kommer mitt bidrag till CC:s tävling " LO med stämplar". Man fick bara dekorera med stämplar och använda papper pch penna utöver det typ.....(Använt mina clearstamps till att göra snöflingor, tack för inspirationen, Sasha! )

snöyra.JPG Risa och rosa gärna om ni har nån

• claudia79

Hahahaha ja ser nu att denna LO:n kanske inte var den bästa reklamen för att scanna dem*ASG*

• claudia79
    Marajjah skrev 2007-03-07 23:50:15 följande:
    claudia79 skrev 2007-03-06 23:09:34 följande: Ett fång med rosor till alla som lagt upp alster i tråden idag Alltid lika kul att se och bli inspirerad!  Säg till om ni har lite tid och energi över som ni kan  smitta av er ocksåÄr det nån som kan tipsa mig om var jag kan ladda hem för gratis drivrutiner till min Canon Pixma MP110?? Jag hade laddat hem ett program men det fick man bara prova i 30 dagar och nu  är det slut....Jag fotade en LO i helgen till cropen, men kvaliteén suger om man jmfr med scanning Pliiiis DC++?!Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Tack för tipset, men (för en ggns skull ) hittade min make ett bra scanprogram, på den medföljande CD-skivan till skrivaren

Tack för era rosor om min senaste LO! Muntrar upp en trist marsdag.....
  • claudia79
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-08 11:33:12 följande:
    MiaB72 skrev 2007-03-08 10:49:43 följande: En fråga till då när ni ändå är här Brukar ni beställa i 10x15 eller kör ni på 11x15? 10x15.------------------------Har gjort ett grattiskort (Lift av Muhren) till släktens präst, som fyller 80 år på mådag. Finns i mitt pysselgalleri.Mamma till Lillprins Gustav (060628)
    Supersnyggt!
  • claudia79

Bark: Åh den var supernajs!! Lova skicka in till tidningen*Gräla*

Meli, Sandra & Nenna81: Jättefina LO:s ni visar allihop

När det gäller detaljklippning, så har jag typ tills nu använt mig av nagelsax från apoteket (amerikanarna skulle väl rysa om de läste det här ) Men sen har jag läst då och då att Mama77( Badanka) skrivit "jag skar ut rubriken" och så tänkte jag prova det och är nu helt såld på den tekniken! Nog för att jag kommer att använda saxen om det behövs, men upplever att det var superlätt att skära ut detaljer också

• claudia79
    mama77 skrev 2007-03-08 22:55:55 följande:
    CRAFTROBOJag såg två lyckliga ägarinnor lämna syfestivalen med bruna kartonger -undrar hur det går för er med era CR?Får min nästa vecka.....ÅÅÅÅ jag har stora planer för denJippi jag har fått en Craftrobo070707-vår lilla böna växer och frodas. Mama till Leon -01-
    Cheri skrev 2007-03-08 22:56:32 följande:
    mama77 skrev 2007-03-08 22:55:55 följande: CRAFTROBO Jag såg två lyckliga ägarinnor lämna syfestivalen med bruna kartonger -undrar hur det går för er med era CR?Får min nästa vecka.....ÅÅÅÅ jag har stora planer för denJippi jag har fått en Craftrobo 070707-vår lilla böna växer och frodas. Mama till Leon -01-haha GRATTIS! Jag har snart fått en Silhuette jag
    *Håller för öronen stenhårt* LALALALA vill inte bli avis.......ÄR avis!!
  • claudia79
    Cheri skrev 2007-03-08 23:04:23 följande:
    claudia79 skrev 2007-03-08 23:03:23 följande:  *Håller för öronen stenhårt* LALALALA vill inte bli avis.......ÄR avis!! Du får komma o låna
    *snyft* Du är en klippa!!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket