Förr oss som är fast i Scrapträsket
DianaJ skrev 2007-02-28 18:37:55 följande:
Claudia - ang tidningen så tycker stör jag mig mest på utformningen och layouten. Tycker att den äör under all kritik med tanke på att innehållet handlar om färg, form och layout! :(Att det är mycket DT-alster gör mig inte så mycket, däremot att det ofta är mer alster utav vissa i teamet, medans andra knappt syns alls! Jag gillar Helene och Åsa och inte bara deras sätt att skapa utan deras påhittighet och ser gärna fler artiklar liknande Helens fota vardagen i förra numret. Åsa har så enormt stor kreativitet som jag inte tycker får komma till sin rätt alls :(
Jo layouten känns en aning B, men har blivit bättre, tycker jag om man jmfr med första numret
Ang Åsa tycker jag okcså det skulle vara roligare att se mer av henne, men hon kanske inte orkar så länge bebben är på jäsning

Man vet ju själv hur trött man var -särskilt om man redan har ett barn att ta hand om
Jag vill jättegärna ha massor av Creative Imagniations nya produkter - avenue och den där serien me hårdrocks-kärlelksstil.. som jag inte minns namnet på just nu

Men jag hittar konstigt nog inte nåt av det på Lifetime, men på andra nätshoppar, där det tyvärr är slut redan oftast
Ni som shoppar på Lifetime, klickar ni typ igenom alla 700 sidor när ni handlar eller har de typ "news"-sida man kan kolla på??