Inlägg från: claudia79 |Visa alla inlägg
  • claudia79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Johanna 79 skrev 2007-02-26 01:14:10 följande:
    Natti, natti ni som är vakna!
    Natti natti!*stöööönn...kom och tänka på morgondagen*FundersamFlörtSkrattande
  • claudia79

GRATTIS Annika!!! Underbart roligt för dig och för oss andra, som kommer att få njuta av dina dina inspirerande alster!!!

Alla ni som lagt upp nya LO:s: kanonfina!!

Tack för alla grattis om SWE idag Och grattis säger jag vidare till de andra som publicerades där idag

• claudia79
    venezuela skrev 2007-02-26 22:34:16 följande:
    Ah, då måste man vänta en månad till på att få se era alster - nyfiken NU!Tack för alla söta ord om min Lo till pappa!Är det någon som använt 'scrapbook shimmer' från making Memories? Min Dt mamma skickade med mig en frp idag och undrade om jag kunde göra ngt med det. Känns som man bör hälla det på ngt klistrigt...
    Är det typ småburkar med väldigt glittrigt "strössel" eller vad man ska säga? Jag har använt det isf på några av mina LO:s -speciellt i rubriken eller på chipboard. Jag brukar limma det som ska glammas, hälla på en stor hög med glitter, välta av överflödet och hälla tillbaka i burken igen! Det är otroligt drygt, vill jag lova!!
    (På papp&scrap har hon jättebra pris på de paketen...89:- för alla 6)
  • claudia79
    venezuela skrev 2007-02-26 23:08:16 följande:
    Claudia: Stämmer precis det - är en frp med sex små flaskor med färgat strösocker Kollade in nån amerikansk sida och där stod det att man skulle använda den med några dubbelhäftande klistermärken, men då ska jag prova att dekorera chipboardbokstäver istället. Frågan är vad som skiljer dom från stickles - känns ju smidigare att ha klistret med från början (stickles)
    Åh...alltså jag tycker ju stickles inte är lika bra som de här...Men det kan ju bero på att jag använde stickles när jag var ny scrappare, och inte kunde "tekniken" med dem lika bra då! Men de här blir så blingiga som det bara kan bli
  • claudia79
    Asrta1 skrev 2007-02-26 23:59:58 följande:
    Hejhej!Har bara orkat läsa nga sidor tillbaks......Vill gratta er som fått era LOs publicerade på bloggen...dom är jättefina, det konstaterade jag redan i fm Grattis Annika, måste kännas kul att få ett sådant fint uppdrag! venezuela: Såg din fina LO om din far...verkligen fin på alla sätt, tyckte verkligen att du använt pappert rätt Läste att det hänt tråkiga saker i ngn familj, s'nder en tanke och en stor kram.Har själv varit på sjukhuset med ena sonen och känner mig lite matt just nu så därför så orkar jag inte ta igen allt ni skrivit under dagen och delvis vad som averkats under helgen, hoppas det är OK vill ju inte verka oartig......kikar mer än gärna på LOs men just nu orkar jag inte läsa vem som hunnit lägga in nya.Själv lyckades jag få till 2 st LOs igår på vår scrap/pyssel-träff..var dock i 8x8 stl men jag blev jättenöjd Den ena är till min BOM och den andra om min "mage" från den senaste graviditeten..ska göra en "magen växer-bok"...är tanken iaf Ska se om jag hinner fota imorgon....Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
    Usch då! Hoppas det inte är nåt "allvarligt"!*Kram*
  • claudia79

Fina nya LO:s ni lagt upp,tjejer!Glad

kanskesnart skrev 2007-02-27 13:19:10 följande:

MiaB & MU, vilka fina lo:s ni lagt upp! Och väldigt fyndig titel som sagt MUSka scrappa med syrran i eftermiddag, det ska bli skojLite OT, men usch vilken förfärlig dag, med den hemska bussolyckan Ryser varje gång dom pratar om den på radion
    ja fy ja!! Så fruktansvärt & man lider med alla dem som får hemska besked idag!Gråter
    RebeccaKristine skrev 2007-02-27 13:57:31 följande:
    Hej alla glada scrappare! Jag har en silent setter, fick den i julas, men jag vet inte om jag är trög eller nåt men det blir ALDRIG bra, den har i princip aldrig fungerat. Öljetten fastnar aldrig i pappret, bara lite sådär halvdant.. och det ser inte fint ut! Någon som vet vad felet kan vara? Gör jag fel eller är det fel på själva grejen?
    Jag tyckte inte heller den var bra i början, men i mitt fall berodde det på migFlört Man får träna helt enkelt och få in snitsen...Trycka hårdare än vad man tror & använda rätt storlek och sida (den blomaktiga) när man ska trycka dit öljetten på baksidan
  • claudia79

MamaKajsa: Stort Grattis!! Glad Jag blev iofs inte förvånad, jag hade på känn att den skulle vinna! Den är kanon!Skrattande

sÅ LADIES  igår låg jag och funderade lite på saker jag vill höra era åsikter om.....

*Scrapbooking m.m. - Dax att förnya sin prenumeration, för oss första-halvårs prenumeranter...Ska ni göra det? Vad tycker ni om tidningen? Bra/ Dåligt....Vill gärna få iggn en diskussion(konstruktiv) om detta

* Craft Robo eller Revulotion?? - Vilken ska jag satsa mina sista slantar på?Flört Om jag förstått det hela rätt, så är Revan "bara" en extrastor QK??Eller.....?

* Scrappiz - Sedan nyår tycker jag personligen det tappat lite "kraft" eller vad man ska säga....förstår nån vad ja menar? Håller du med? Disagree?? Utveckla gärna!Glad

• claudia79

Mmm intresting att höra vad ni tycker

Ang tidningen blev jag tyvärr inte alls inspirerad av detta mars-nummer Tyckte det kändes rörigt och allmänt plottrigt, med undantag för vissa godbitar ( på er träsktroll!)
    Men förra numret var bra tyckte jag, men så älskar jag ju hjärtan och så*tss* så därför kanske det passade mig Jag får se hur jag gör.....

Ang Scrappiz tycker jag det känns trist att tävlingsforumet nästan dött ut periodvis..Och att deras veckoutmaningar känns som nerköp i popularietet om man jmfr med veckoskisserna där det "alltid" var tio bidrag-minst!Men annars gillar jag det ganska mycket faktiskt..finns mycket att läsa, men stort så man är nog ganska anonym

Fnyz skrev 2007-02-28 12:50:12 följande:
    claudia79 skrev 2007-02-28 12:00:43 följande: MamaKajsa: Stort Grattis!! Jag blev iofs inte förvånad, jag hade på känn att den skulle vinna! Den är kanon!sÅ LADIES  igår låg jag och funderade lite på saker jag vill höra era åsikter om.....*Scrapbooking m.m. - Dax att förnya sin prenumeration, för oss första-halvårs prenumeranter...Ska ni göra det? Vad tycker ni om tidningen? Bra/ Dåligt....Vill gärna få iggn en diskussion(konstruktiv) om detta* Craft Robo eller Revulotion?? - Vilken ska jag satsa mina sista slantar på? Om jag förstått det hela rätt, så är Revan "bara" en extrastor QK??Eller.....?* Scrappiz - Sedan nyår tycker jag personligen det tappat lite "kraft" eller vad man ska säga....förstår nån vad ja menar? Håller du med? Disagree?? Utveckla gärna! jag vill fortsätta med prenumerationen men ahr nog inte råd just nu när det gäller CR eller Revan så säger jag ingen av dem, det finns ju andra som tar revans dies OCH alla andra dies åxå från både QK, bossen, CB och sissix
    Jag förstår nog inte riktigt vad du menar Vilken är det som tar alla dies??*förvirrad*

HUr ska du göra då me tidningen? Köpa lösa nummer när du shoppar scrapsaker?
  • claudia79
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-28 16:16:13 följande:
    Är det bara jag som har problem med att vissa inlägg överlappar varandra och inte går att läsa?
    Nää hos mig är det oxå såFundersam

Angående tidningen väntar jag med att förnya. Vill inte ta av sparpengar till det ("VA?! Är du sjuk?? ) Men jag har läst lite här och där att en del reagerar på att det är så mycket DTalster i tidningen...tycker ni det är för mycket eller lagom av det??Glad
  • claudia79

Bark& Mizty: Fina LO:s!!!Glad Motsatser i stil, men där ser man att det kan vara snyggt med både stilrent och mer dekorerat

Jag har tre nya LO:s i galleriet Risa & rosa gärna! Två var till utmaningsrallyt och en är från SWE.

Svarar på min egna fråga ang tidningens innehåll Jag tycker att det är mycket DT-alster - ja, men det gör mig ingenting, eftersom de är så fina överlag!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket