Inlägg från: claudia79 |Visa alla inlägg
  • claudia79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Oj va mycket snyggt jag hade beställt Massa BG-papper (Scarlett´s letter) och RougeDeGarance papper....MMM! Dessutom dessa clearstampsen...
    AL2515_Thumb.jpg

Men ni erfarna stämplare.. Klipper ni isär dem en och en och sen monterar? Fäster de bara med EZ-mount eller hur var det nu? De skulle kanske inte ha EZ-mount??FundersamFundersamGlad

• claudia79
    Seedorfs skrev 2007-02-19 17:10:37 följande:
    claudia79 skrev 2007-02-19 17:04:00 följande: Oj va mycket snyggt jag hade beställt Massa BG-papper (Scarlett´s letter) och RougeDeGarance papper....MMM! Dessutom dessa clearstampsen...Men ni erfarna stämplare.. Klipper ni isär dem en och en och sen monterar? Fäster de bara med EZ-mount eller hur var det nu? De skulle kanske inte ha EZ-mount?? Var har du hittat de clear stampsen?!?!? Vill oxå ha älskade Wilhelm redan 1år ... var tog bebisen vägen ?!?!
    Jag köpte på Scrapaddicted, men där kostar de 185:-. Sen efter att jag beställt gick jag till Papp&scrap och såg att de kostar 179:- där...men det är ju inte så himla stor skillnad
    Skumpis skrev 2007-02-19 17:07:47 följande:
    Claudia - vad är det för skillnad på clearstamps och vanliga stämplar? Jag vill också ha sådana snygga stämplar!!!
    Ja du....... Clear ser du ju exakt var på LO:n och kortet du stämplar eftersom du ser igenom dem..Dessa valde jag för jag gillar att de ser ut att va ritade me blyerts
  • claudia79

Cia: WoW! Igen!? (Tidningen...) Nu längtar jag ännu mera!Räcka ut tunganFlört Men när det gällde din Altered burk, fick du skicka in den då eller räckte det med dina egna foton?

• claudia79
    Cia o krabaten skrev 2007-02-19 21:07:38 följande:
    Claudia: Det är det som är det ironiska!(Inte publiceringen alltså )Att jag skickade in burken för foto, men sen så använde de mina egna halvkassa foton iaf!!!Förresten lite ironikst det andra med för jag gjorde denna till marsnumret i julas och sen så gjorde jag burken bara för att "träna" på att skicka in Och så blev den vald!Ska inte säga ngt vilken som är min så får vi se om ni känner igen min stil utan att läsa namnet
    ja då är man bra duktig! Om tom ens träningsprojekt blir publicerade hihi

Mammsy; Vilken härlig LO den nya var! Särskilt gillade jag blommorna och hjärtat du gjort av de "paisley-formade" bitarna
  • claudia79
    Cia o krabaten skrev 2007-02-19 21:33:29 följande:
    Claudia: Mend et var mest träning på att skicka in Själva asken lade jag ner STOR möda på och har nu glömt bort att jag hade så den fick visst inte M i onsdags
    Hihi jo jag bara skojade Självklart förstod jag vad du menade Ska bli spännade att se nya numret då! 27:e skulle det visst komma....
    Men jag är så glad*tralalala-la* för imorgon, mest troligt, får jag CK top ten eller vad den heter....beställd från Scrapperiet
  • claudia79
    Cia o krabaten skrev 2007-02-19 22:03:17 följande:
    Claudia: Ja där hittade jag 2-3 jag skulle vilja härma lite från Och flera ideer.Tack igen Skumpis för påminnelsen!Måste skickas senast onsdag såg jag Någon som har lust att hjälpa mig beskära min bild??Behövs PS och jag litar ej på att maken fixar det tills dess!Help please!
    Ja har tyvärr inte Photoshop......Bara paint Annars skulle jag gärna hjälpa dig!
  • claudia79
    Varför varfööööör gick ja in på Scrapperiets nätbutik och såg de urläckra nya papprena från Sassafraslass??Skrikandes Jag som redan shoppat för 700:- förra veckan!!Barnen kanske vill ha mat också nåja kvällen är lång,,,,jag kanske hinner hitta på nåt argument till varför jag kan köpa dem med GOTT samvete

På papp&scrap är det nu liftningsdax igen!Med finfint pris! Denna ggn är det en LO av lilla mig som skall liftas! Bring it on, tjejer!
  • claudia79
    Camasunary skrev 2007-02-20 20:39:59 följande:
    Claudia: Jag försöker i det längsta att undvika allt vad butiker heter just nu... precis som du skrev häromdan så blir ju köpfingret alldeles galet och klickar i hej vilt  Tänkte försöka lugna mig tills jag kommer på nån mässa Får man nyfiket fråga var du handlade för de sköna slantarna förra veckan  Kul att bli liftad!! 
    Cia o krabaten skrev 2007-02-20 20:40:32 följande:
    Claudia: Jag har shoppingförbud Först träffen på lördag där det kommer finnas lite, sedan symässan helgen efter och sen sista mars träffen/butiksöppningen i Huddinge Men är bra sugen på chipboard Swirls och paisleys...
    Ja nu ska vi se .....mina sköna slantar gick förvisso inte till spillo! Men de rullade dock

*Rouge de Garance papper
    *BG- papper....nästan hela Scarletts letter skulle jag tro..vissa av dem 2 exOskyldig
    * Mina underbara superduperfina clearstamps!! Det var nästan så de fick sova hos mig och barnen och maken inatt så mycket gillar jag dem!
    * CK "Top ten"....
    * Host host alla Magnolia hatare nu får ursäkta mig att jag gick över till fiende land och beställde två tilda-stämplar okcså! (Men de har jag inte fått haha )

Men ev ska jag till GBG nästa helg........ÄR det MÄSSA där då?!?!Räcka ut tunganPenga mun
  • claudia79
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-20 20:41:03 följande:
    claudia - skoj! Ska in och kika på papp&scrap
    Gör så! Skulle vara kul att se fler träskbidrag denna ggn! Förra ggn var kära Pylle med med ett finfint bidrag!

Cama: ÅÅÅ vilken fiin LO du hade med på SWE! "Syster" alltså! verkligen lööövley! Men den andra*blinkar vilt....* när laddar du upp den? *host...P. No..host...*Oskyldig
  • claudia79
    malin ulrika skrev 2007-02-20 20:45:33 följande:
    Claudia79,barnen är bara små en gång.Viktigt att scrappa det alltså.Äta mat kan de göra hela livet sedan!
    Exakt MIN filosofi...........men hur får du maken din att gå med på det?! Jag har inte lyckats änFundersamSkrattande
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket