Inlägg från: claudia79 |Visa alla inlägg
  • claudia79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Marajjah: LÖÖVLI!! Barn som sover länge är bra Idag lät mina kottar mig sova till 0820 och med det är jag nöjd! Iaf om man jmfr med 0650 igår så

• claudia79
    Camasunary skrev 2007-02-15 23:11:56 följande:
    Imorron ska jag få en ny kompis!! Ska köpa en digital systemkamera, troligen en Canon... Nån som har något kameratips??
    Åh åh åh!! Jag har en Canon! And Im in LÖÖÖV!! (Måste bara inflika att äntligen känns det som mening att skriva inlägg igen, nu när jag har PLUS.....du vet, kulor på kontot ) Men vilken prisklass tänker du dig??
  • claudia79

Här är min första DT-LO som jag inte visat här innan...inte mycket att hänga i julgranen (haha) iofs men jag gillar korten på den väldigt mycket:

DT-LO baka kaka.JPG

Och här (Cama ) är en annan LO som jag bara inte blir nöjd med hur jag än försöker

närbild.JPG

Och sen har vi ju fått glädjas åt att se en hel del scraphörnor på sistone...Här sitter jag om kvällarna.....och vinscrappar, som synesOskyldig

Bild 133.jpg

Bild 134.jpg

Men jag ska fixa lite fler hyllor och gärna en sån där fin hängmapp på hjul, för jag har vissa saker ff i en stor hylla bakom mig

• claudia79

Ähum jag glömde be omm spank och klapp SÄrskilt vill jag ha konstruktiv feedback på "Närbild".......tycker den "spretar" på nåt sätt i stilar åt tre omöjliga håll...

Camasunary skrev 2007-02-15 23:29:52 följande:
    Jag har kollat lite och det verkar som att det blir nånstans mellan 5000-10 000? Hmm.. stort spann där, men det beror lite på vad jag får med i paketet så att säga...Vad jag har förstått så är det samma fattning på objektiven som på vanliga systemkamerorna, så det vore ju kul med ett nytt objektiv också
    Alright haha jag har inte den nivån och ändå är jag supernöjd, så du kan bara bli superduperduper nöjd me andra ord!
    kanskesnart skrev 2007-02-15 23:30:24 följande:
    Claudia: Åh, nu avskyr jag mina ännu mer!  Jättesnygga!! Och mysig hörna
    Tack (.....men tro mig du borde inte avsky dina! )
  • claudia79
    Blue Vapor skrev 2007-02-15 23:37:54 följande:
    Claudia - Snajsigt!Missade att svara dig på ett gammalt inlägg för hundratjugi sidor sedan (imorse ) Ja, jag har faktiskt sålt mina kort! I butiken där jag var anställd tills för bara någon vecka sedan Ville inte ta fler butiker - rädd att inte kunna göra tillräckligt! Men jag funderar på att ta upp det igen till efter sommaren - beror på lite vad jag kommer göra..... när jag blir stor Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Ja ja tänkte nästan att så fina och ovanliga kort MÅSTE helt enkelt säljas!!
    Camasunary skrev 2007-02-15 23:36:39 följande:
    Claudia: Ahaa! Är det där du producerar dina konstverk! Måste säga att jag är imponerad av din ordning... på min "arbetsplats" är det ständigt kaos.Måste nog också prova på det där med vinscrapping... verkar najs!! Gillar detaljerna på dina LOs; markeringen runt pepparkaksmåttet och snöret runt hjärtat bla...
    Hahaha njaaa nu var ju det städat för att jag nyss gjort iordning om jag säger så.....ska jag ta kort imorrn igen
  • claudia79
    Blue Vapor skrev 2007-02-15 23:57:09 följande:
    Cama - Ja det var nästan meningen det Nämen seriöst - JAG tycker det är en superduper just INSPIRATIONSutmaning!!! *wiiiiiiiii* Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Men gumman!!! Det blir ju som att lägga sig innan julafton eller dan innan sitt bröllop ju....man kan OMÖJLIGEN somna för man längtar så mycket till dan efter
    kikkan skrev 2007-02-15 23:50:02 följande:
    claudia:Vilka fina LO:er, underbara Och så mysigt det såg ut med ett litet vinglas på scraparbordet. Blir väl ÄNNU roligare att scrappa då eller? Det måste jag åxå prova......om si så där 4 -5 månader, när "matmonstret" kan tänka sig att sluta snutta på mig. Men då......vinaren fram.....mumsigt och mysigt.......Ja sambon sitter ju med en öl framför sig vid fotbollen, då kan vi ju ha ett glas vin på scrapbordet
     Jaa men jag rekommenderar max ett glas för en uttröttad småbarnsmamma...iaf om man  inte har en skärmaskin för mina papper blir då inte rakt skurna efter lite vin kan jag säga
  • claudia79
    Mizty skrev 2007-02-16 00:09:04 följande:
    Claudia - Jag tycker dom är jättefina båda två!!! Kanske, möjligtvis, eventuellt någon liten "grej" i vänstra övre hörnet... Hmmm Tycker den är jättebra som den är Tror jag ska ta ett kort på mitt köksbord så ska ni få se hur mitt scraptillhåll ser ut Caroline, stolt mamma till Phenom!
    Mmm det är bra att du säger Jag är här för att lära Vissa LO:s blir bara " inte perfekta" som Lilo sa i senaste numret av Scrapbooking m.m.
  • claudia79
    Johanna 79 skrev 2007-02-16 13:05:10 följande:
    Oj, oj... Här har jag många sidor att läsa igenom idag. Fick hastigt lämna datorn igår kväll då min minsting kräkte, bläää!Men håll tummarna för mig, det har inte blivit något mera efter det. Så hoppas att han klarar sig!Sedan på morgonen fick jag beskedet att min morfar har somnat in  Så blir inget vidare uppmuntrande dag idag! Men ska ialla fall se om ni skrivit något kul här.
    Oj då! vad tråkigt med din morfar!!
  • claudia79
    venezuela skrev 2007-02-17 14:36:32 följande:
    Åh, vad sugen man blev att kika in här då...För ett par veckor sedan hade jag ju en reporter här på besök och idag publicerades det i tidningen. Hela artikeln var på tre sidor, varav två var från träffen hemma hos mig. Det ligger med i tidningens nätupplaga. Ska se om jag får ordning på scannern sen så kan jag lägga in bilderna här sen (bara text på nätet) Det var lite nervöst att se vad hon skrev eftersom hon var här i flera timmar och det blev mer allmänt prat än intervju - man vet ju inte i sådana lägen vad hon kommer att skriva i slutändan. Tycker dock att hon satt sig in i ämnet bra, sen är jag glad att dom som känner mig vet att jag har fler strängar på min lyra än att scrappa och titta på sport på tvwww.vf.se/vf/docs/visa.asp
    Hihi vi förstår dig om du inte hinner med mera Det var en jättebra artikel ju!!   Kul!Glad
  • claudia79

Cia: Nu ska jag kila och göra den där smaskiga kladdkakan du tipsade om! Tur att det inte är godis i den iaf

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket