Inlägg från: claudia79 |Visa alla inlägg
  • claudia79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Asrta1 skrev 2007-02-23 23:44:15 följande:
    Claudia: Jättefin! Kollade in skissen tidigare ikväll och funderar själv på att anta utmaningen Har du skickat in eller...? Undrar bara eftersom du laddat upp den här, fast det får man kanske????Emmixen: Kikade in hos dig tidigare under kvällen och kikade då på dina LOs, tycker du utvecklats snabbt må jag säga Dom är jättefina!Någon pratade om att man kunde sätta mapphållare i en låda....skulle lägga upp en bild senare men jag kommer inte ihåg vem det var och jag har inte sätt bilden iheller...nu är jag nyfiken då jag letar efter ett fiffigt sätt att ordna mitt papperstök på. Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
    Man får det
  • claudia79
    Asrta1 skrev 2007-02-23 23:52:49 följande:
    Claudia: OK....verkar som det är väldigt olika det där med att ladda upp eller inte. Jag själv har aldrig vågat eftersom vissa har policyn att man ska vänta till tiden utgått Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
    jo håller med Tack föresten innan Men jag tror det är lite olika beroende på om det är tävling eller utmaning....och olika från plats till plats såklart!
  • claudia79

Grr....jag har gjort en LO till en amerikansk skissutmaning, men nu minns jag inte vad sidan hette Typiskt mig!! jag har ju bytt data också, så det är ju nya favoriter lixom...

• claudia79
    kanskesnart skrev 2007-02-24 00:30:40 följande:
    theosen skrev 2007-02-23 23:05:54 följande: Sol30-Jag ska ta kort på den så ni får se.. Den e begagnad så jag vet inte om man kan få tag i såna nu. Men det står ikea på den. Jag är ganska säker på att jag såg en sån på IKEA häromdagen,men bara ganska, den var ju inte monterad och jag kommer inte ihåg vad den hette exakt men den var till mapparna iallafall.Superfin LO Claudia!
    Tack gumman
    claudia79 skrev 2007-02-24 00:20:05 följande:
    Grr....jag har gjort en LO till en amerikansk skissutmaning, men nu minns jag inte vad sidan hette Typiskt mig!! jag har ju bytt data också, så det är ju nya favoriter lixom...
    Jippie!Skrikandes Nu hittade jag den och skulle registrera mig, för att kunna lägga in den..Då är det tydligen så att man måste prenumerera på deras månadspaket för att få komma in på forumet överhuvudtaget! Well, det gör inte så mycket, för jag blev nöjd med LO:n
  • claudia79
    Jo79 skrev 2007-02-24 00:34:43 följande:
    ...och det är det som är Huvudsaken!! Nä, nu är det sängen som gäller! Ska ta med mig en scraptidning tänkte jag så jag har nått att läsa i den stooora tooooomma säääängen..... Natti!Mamma till KaramEllen
    tänker på dig
  • claudia79
    Knoddens mamma skrev 2007-02-24 22:01:43 följande:
    Har kikat in lite hos flera av er och ni gör verkligen superfina LO´s. Men varför gör de flesta av er bara enkla och inte dubbla? Fick tipset när jag började scrappa att man skulle göra dubbla eftersom det inte blir så "rörigt" när man skall titta på dem i albumen.Är bara nyfiken..
    Jag scrappar vad jag känner för! Om det är ett tillfälle med många kort blir det en dubbel, men inte för att det ska underlätta att titta i albumet Jag gillar bäst att göra enkla dessutom..

Bark: Vilken fin LO

Fnyz, Pylle och Pyret: Då ses vi förhoppningsvis online imorrn på CC (Om jag orkar vill säga....Har precis kommit hem från sjukhuset med W. Jq hade fått tag  i en flaska med köksrengöring och råkat spruta RAKT i ögonen/ansiktet på honom, så det blev ambulans och hela paketet  in och kolla. Som tur var hade han haft TUR, så det blev ingenting, men nu är jag helt tom känner jag......)
  • claudia79
    Sol30 skrev 2007-02-24 22:18:48 följande:
    claudia: Oj oj, vilken tur att det gick bra! Förstår att du är helt slut nu.
    Ja FY ja! När det gäller ens barn är det inte lätt att hålla huvudet kallt
  • claudia79
    Fnyz skrev 2007-02-24 22:46:46 följande:
    claudia79 skrev 2007-02-24 22:44:59 följande: Sol30 skrev 2007-02-24 22:18:48 följande: claudia: Oj oj, vilken tur att det gick bra! Förstår att du är helt slut nu. Ja FY ja! När det gäller ens barn är det inte lätt att hålla huvudet kallt å fy, sitter här å har tårar i ögonen, vet inte hur jag skulle reagera själv. massa kramar till er å sååå skönt att det gick bra!och för att inte vara OT så slänger jag in lite scrap åxå jag har gjort en LO till liften på papp å scrap nu claudia men som du vet så går de ju itne å ladda upp där än emn snart så är ganska så nöjd med den
    Tack för omtanken Ja men är du inloggad på galleriet när du försöker lägga upp den? Det kan annars bero på det..För jag gick in och började ladda upp en bild nu och mappen heter "Tävlin- scraplifttävling klar 11/3".....Spännande att få se ditt bidrag!Skrattande
    Skumpis skrev 2007-02-24 22:49:36 följande:
    Claudia - Fy, så läskigt Tur att det gick bra!Kul med flera träskträffar imorgon. Jag, Mammsy och en annan kompis ska träffas imorgon. Kanske deltar i cropen också
    Ja verkligen!!*ryser*
    Emmixen skrev 2007-02-24 22:53:05 följande:
    Claudia: Usch då! Vilken otur alltså! Skönt att det gick bra i alla fall!Har frågat tidigare, men har glömt.. ;) Vad var nu cybercrop?
     Det är en dag eller två vikta åt cyberscrapptävlingar på ett forum. Som imorrn är det från kl 9.00 på scraputmaningen olika tävlingar upplagda, och då scrappar man under dagen och laddar in i deras galleri innan en viss tidpunkt, för att kunna tävla om priserna
  • claudia79
    venezuela skrev 2007-02-24 23:31:00 följande:
    Hallå i träsket! Idag har jag varit på en stor 12 timmars träff med ett fyrtiotal deltagare. Vi hade supertrevligt; scrappade, shoppade, pratade och åt massivs med godsaker.Tillslut fick jag ihop två LO´s, men det satt hårt inne... Fattar inte vart tiden tar vägen. Lägger ut en av dom här - fotografierna skiljer sig en del åt i färg, men jag ville ha dom tillsammans så det fick bli så...Cama: Tack för trevligt sällskap och goda råd!
    Åhh va avis jag blir på dig, som fått scrappa hela dan med Cama*suktar* Om jag skickar mig själv i ett paket lagom till nästa träff kan jag ju få va med........................................................(Eller kan jag ju ta tåget iofs )
    kanskesnart skrev 2007-02-25 00:02:52 följande:
    Claudia: Usch vilken förfärlig Lördag Tur att det gick bra!!Venezuela: Underbar LO! Blir alltid så förundrad över alla teman du kommer på att scrappa om. Bara något så enkelt som ett naturkort kan ju bli så himla fint. Du är en riktigt stor inspirationskälla för mig, som fastnat lite på det där att inte ha barn att scrappa om Tack för det!Är fylle"chaffis" i natt & sambon sover som en stock redan så nu ska jag sätta mig & scrappa några timmar
    Tack Ja det känns skönt!!

Föresten, fiiiin LO, Venezuela.....men BRR! Säg inte att det sitter en stor spindel i mitten på ett av korten *Spindelfobi* Va modig du är som vågar fota såna kort isf och scrappa dem....jag skulle inte ens kunna hålla i korten hihi
  • claudia79

Gokväll! Kikar in en snabbis, innan jag ger mig på skissen på CCRäcka ut tungan

MU, Bark; Mis & Mystjejen: Fiiina LO:S allihopa!! Så härliga detaljer på var & en!

Tack kära ni, för att ni brydde er om min lilla lördags-katastrof! Whilliam har inte visat några som helst tecken på "men" av det hela, och det känns jätteskönt!

KOmmer tillbaka lite senare

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket