Inlägg från: claudia79 |Visa alla inlägg
  • claudia79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Cheri: Grattis ! Nu har du ju två QK:ar att välja mellan

• claudia79
    Cheri skrev 2007-02-17 22:49:10 följande:
    hihi tänker inte berätta vad mer jag ska få
    Säg inte en biljett till Scrapeventet för då döööör jag
    theosen skrev 2007-02-17 22:50:03 följande:
    Skulle nån härinne ta illa upp om jag startade en tråd för oss icke jätte erfarna scrappare? Är så svårt att hänga med tempot i denna tråd....
    Näää inte jag iaf Men jag skulle nog ha svårt att hålla mig från att inte kika in i den då och då
  • claudia79
    Cheri skrev 2007-02-17 23:36:11 följande:
    claudia79 skrev 2007-02-17 23:23:57 följande: Cheri skrev 2007-02-17 22:49:10 följande: hihi tänker inte berätta vad mer jag ska få Säg inte en biljett till Scrapeventet för då döööör jag theosen skrev 2007-02-17 22:50:03 följande: Skulle nån härinne ta illa upp om jag startade en tråd för oss icke jätte erfarna scrappare? Är så svårt att hänga med tempot i denna tråd.... Näää inte jag iaf Men jag skulle nog ha svårt att hålla mig från att inte kika in i den då och då HAde jag fått för min elaka sambo såå...
    ge mig hans nummer ska jag prata honom tillrätta Fattar han inte att han får en bättre sambo, om du får åka iväg på eventet??Oskyldig
  • claudia79
    Cheri skrev 2007-02-18 00:19:14 följande:
    vad tror ni om såna här för pappersförvaring?? www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/Produc...
    Haha undrar vad maken säger imorgon bitti när han ser att skoställen återfinns på min kontorshylla

2 nya Lo:s i galleriet som vill få ris/ros
  • claudia79

nää ändrar mig 4 nya LO:s  i galleriet.....Två under Papp&Scrap oxå (rött och rosa...passar det ihop?? )

• claudia79
    malin ulrika skrev 2007-02-18 00:49:10 följande:
    Claudia79,så söta!Har inte sett "Du o ja" förut, den var HIMLA fin!De två nya under scrap var en ny "stil" på! Fina!Gillar den med kyssen! Den "forever" var också jättefin men kändes lite grand "tom" uppe i vänstra hörnet. Inte för att jag tycker man måste "fyla ut" hela sidan, men det kanske var lite FÖR mycket tomt? Ett sånt där ritat hjärta (med streck, så broderat ut, himla fint!) till kanske, lite uppåt däråt till? Inte HELT upppe i hörnet men lite överlappande med det andra so sträcker sej lite grand inåt det tomma området kanske...Men vad jag svamlar på, hoppas du fattar!Gillade verkligen "Stilen" på dem, har inte sett nått liknande förut!
    Tack tack Jo jag förstår va du menar Jag är väl inte bästa vän med den LO:n precis, så det är bra med lite tips! Hjärtana är broderade, BTW, på båda LO:sarna
    Intressant att du säger det där med "ny stil" på LO:sarna under P&S, för det känns ju verkligen som det blir det, när man själv inte valt papper och dekos..men det är en kul utmaning
  • claudia79
    Cheri skrev 2007-02-18 00:56:39 följande:
    theosen skrev 2007-02-18 00:38:00 följande: Jag e kvar... försöker få in lite nya LO:s, men det tar lite tid. Är så kass på dettaÄss då! Det är bara det att det TAR tid claudia79 skrev 2007-02-18 00:40:29 följande: Cheri skrev 2007-02-18 00:19:14 följande: vad tror ni om såna här för pappersförvaring?? www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/Produc... Haha undrar vad maken säger imorgon bitti när han ser att skoställen återfinns på min kontorshylla2 nya Lo:s i galleriet som vill få ris/ros HAHA På allvar???Oooooh vad fina nya!!! theosen skrev 2007-02-18 00:48:31 följande: Scannar ni in era bilder? Isåna fall, hur får ni ihop skarvarna snyggt? Tycker det är lättare att fota i dagsljus!
    JA! På allvar Vi har två stycken nere i hallen......några timmar till haha
    Johanna 79 skrev 2007-02-18 00:56:41 följande:
    Claudia79: Alla 4:a var verkligen jätte snygga och så rena och enkla. Kanon...!
    Tack så mycket
    malin ulrika skrev 2007-02-18 00:58:40 följande:
    Claudia 79,jasså VAR debroderade!! Trodde bara du lyckat "fejka" det så att säga! Himla fint!Men alltså, förutom det lite tomma där så tyckte jag den var jättefin, (bara så du inte missförstår...)
     O nej!  Det är lugnt
  • claudia79

ÅH wii! Himlars vad mycket roligt som händer här idag då,Annika Och  jag känner mig så glad i februari-deppet att få lite publicerat Tack för alla söta grattis!!

Nu längtar jag också efter tidningen....ska bli spännande att få se alla snygga LO:s som är med! Ingen som är med härifrån....??FundersamFlört

Jag får nästan dåligt samvete  mot Jane på SA! Jag beställde i fredags kväll och idag kom det med posten....Har hon inte haft ledigt i helgen??Fundersam Nog för att det är superbra service, men jag hade absolut inte väntat mig det

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket