Inlägg från: claudia79 |Visa alla inlägg
  • claudia79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Cheri skrev 2007-01-23 23:42:41 följande:
    claudia.. nejnej.. lämna tillbaks nyckeln... det får DU göra
    kanskesnart skrev 2007-01-23 23:40:47 följande:
    claudia79 skrev 2007-01-23 23:20:40 följande: kanskesnart skrev 2007-01-23 23:18:20 följande: MAMMSY skrev 2007-01-23 23:10:54 följande: Å hur fasen ska man kunna scrappa när man sitter å lipar til greys anatomy JAG BARA UNDRAR?????? (fasen att man blir så känslig när man fött barn)NajtiNajti Girlies ska upp 5.45 Huuuuuu Ja har inte fött barn, men jag lipade med Vilket avsnitt är det på i Sverige? Vad hände?? En gravid tjej som dog efter en bilolycka (fast barnet överlevde) om man ska dra handlingen kort
    Okej ja det tror jag jag sett..Åh va sugen jag blev på att kolla på Greys nu!! När Whilliam var nyfödd och Jacquline tyckte om att mysa framför barnkanalen på morgonen så brukade jag kolla ett avsnitt på datan, medans jag käkade frukost...ahh, nu får ni veta vilken lat morsa jag e
  • claudia79
    Blue Vapor skrev 2007-01-24 00:22:02 följande:
    *gäsp*Äsch....... nu har jag missat min sovtid med 20 minuter.... aja, bäst man springer in i säng nudå! *dör* Jag får sån jobbig känsla när jag måste gå och lägga mig utan att ha uträttat nåt skoj i pysselväg Igår var jag tvungen att shoppa lite lite lite, för det harjag inte gjort på så himla länge *damm i plånkan* , och nu blev det lite blogg... Den nya LOn mal runt i bakhuvudet hela tiden, så den är ju i alla fall på gång! Natti brudarna! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    *pust* tillbaka från långsammascrapparens.blog Var tvungen att kolla så det inte var nån utlottning upplagd Blir ju värsta hypen, BV! bara du inte kör skamgrepp typ" lifta AliE" eller nåt liknande Sov så gott min tusensköna!Kyss (Och nej jag försöker inte fjäska )
  • claudia79

Pylle: Fin LO! Kul att du vinklat skissen dessutom..!

Tjejtrazan: Kul att se dig här

För ett tag sen la vi ju upp våra första LO:s, men då hade jag ingen bild på min, men igår hittade jag den på en CD:

Min allra första LO!

Hihi lite platt kan man lugnt säga

Här är min senaste som är gjord efter Basic greys Januariskiss:

Grow to Blossom.JPG

ÅHH ja är så nyfiken så jag dör på Bascis nya papper!! Tittar man på deras hemsida ser det lovande kvinnligt utFlörtSkrattande

• claudia79
    Asrta1 skrev 2007-01-24 10:02:32 följande:
    claudia: Jättefina LOs! Jag tycker det är kul att se tbx på dom första man gjort...upplever dom också som platta Den nya gjord efter Basics skiss var jättefin!...Har du fått svar på din fråga angående om papparna var tvungna att vara bara Basics? (var väl du som frågade?)Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
    Ja det var jag som frågade...men jag såg i deras gallery andra som hade använt andra grejer så jag antar att det är de mönstrade papprena i huvudsak som ska vara deras
  • claudia79

Jättefina LO:s alla som lagt ut nya!

Pyret: Men hade du lagt ut bilder i tråden ellerFundersam Jag hade för mig att jag kommenterade dem, men annars ber jag om ursäkt, för du vet att jag älskar dina LO:s

Jag tyckte nog tvärtom tills bara för ett litet tag sen. La jag ut i tråden kanske en eller två gav ris/ros, medans nån annan kanske la ut en LO sekunden efter och skördade typ 15 kommentarer och då kändes det ju lite som att "jaha, min var väl inte så fin då" men om jag la upp den i galleriet så fick jag jättemycket respons. Men men som du sa så måste man komma ihåg varför man scrappar men kanske oxå fundera på varför man lägger ut bilder..
    Personligen tycker jag det är liiiite trist att det läggs upp enbart i tråden, för det är lätt att det blir kollektivt ros till alla hela tiden, från min sida alltså (som ni ser ovan) men det är ju alltid roligt att läsa vad någon specifikt gillade med just min LO..Inget fel i det, bara en reflektion...Glad

• claudia79
    Jo79 skrev 2007-01-24 19:30:42 följande:
    Nån som vet nån bra nätaffär som har mycket band på meter?Mamma till KaramEllen
    Papp& scrap har en del..bland annat sammet

Cia: Ja tycker också det är liiiiite dåligt me att tidningen kommer till affären innan prenumeranterna..Nån fördel ska man väl fåFundersamGlad
  • claudia79
    Blue Vapor skrev 2007-01-24 20:36:31 följande:
    Nä nu tror jag faktiskt att jag blir lite suuuuuur *morr*  Fick en ANTYDAN av sambon här, att mina pysselsaker gör att detta RÖRIGA rummet är "olämpligt" för lilltjejen..... ehm JASSÅ SÅ ALLT SOM BILDAR EN RÖRA HÄR INNE ÄR MIIIIIITT KANSKE???? Skulle inte tro det va..... Det är lustigt hur våra gemensamma saker plötsligt är MINA då vi ska städa.... eller vi och vi - det är bara jag som städat och röjt i det här rummet NÅGONSIN. Men så är ju tydligen allt härinne MITT också. Bra, då kan jag slänga hans räkningspärm nudå. Och två fullspäckade jobb-väskor. Och en datorskärm. För att inte tala om högen med statskunskapsböcker. Och hans fula hantlar. *moaahahahahahahahaha*Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Go girl!!Flört Tyvärr känner jag alltför väl igen mig i din sambo..jag brukar muttra över makens klädhögar här och där, men ofta när vi städar så märker jag att "eh...hoppsan! 20 plagg var visst mina"....GeneradInte för att det är så i ditt fall men..Flört
  • claudia79
    Fnyz skrev 2007-01-24 21:06:15 följande:
    gAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH familjeliv är så seeegt det tog 5 minuter att komma in hit till tråden!!! direkt på studs efter oc satte jag mig här klickade upp internet och valde familjeliv och NU först lyckades jag komma in i tråden å kunna skriva, tror inte jag orkar sitta här när de är så segt så ajg går å scrapapr istället(inget ont som inte har ngt gott med sig)Wiihii imorrn är det scrapträff hos pylle!!
    Känner du att du kommit ur din liiiiiilla lilla srapblock, Fnyz??Glad
  • claudia79

okej ingen tidning, men ett stooooooort paket från Magdas! Det smäller högt det me Beställde i tisdags, hade det nu..Snacka om snabba!

• claudia79

Satt och sorterade bland alla mina grejer nu och funderar  på att starta en RAK-tråd här i träsket.....Är det nån som är på den idén??

För er som inte vet vad RAK är så betyder det "Random act of kindness"  eller på svenska ett litet paket med saker till någon annan scrappare bara för att man vill! Det behöver inte vara några dyra eller mycket grejer man skickar till någon annan scrappare, men det är ju alltid roligt att ge bort en liten grej och få, så klart!Flört Man ska inte heller känna tvång att skicka på regelbunden basis, bara för att man skriver upp isg på listan, utan det här gälller hela tiden, så kan man skicka när man känner för det. Man behöver inte heller skicka till den man själv eventuellt fick av utan skickar kanske till nån annan så det blir en positiv kedja

Men till exempel kan man skicka

* Brads, knappar
    *Bandbitar
    *Papper (hela eller spill)
    * stämplar
    * blommor
    *Chipboards etcetc

Jag har inte tänkt igenom praktiskt än hur det ska gå till, men vill mest se om det finns nåt intresse. Skriv upp ditt namn på listan här under så får vi koka ihop nåt.

Det finns ju en stor RAK-tråd på Scrappiz, men jag tänkte att det skulle vara roligt att skicka lite härinom träsket också..Man kan ju vara med på båda om man villGlad

Jag vill vara med i Scrapträskets RAK-gäng:

*Claudia79

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket