Inlägg från: claudia79 |Visa alla inlägg
  • claudia79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Cheri skrev 2007-01-28 11:13:57 följande:
    claudia79 skrev 2007-01-28 10:58:34 följande: Cheri skrev 2007-01-28 10:48:50 följande: Men äh sluta hörrni Vad gulliga ni är! Tack!Ni har väl inte missat att tävlingen är öppen för alla nordiska länder va? Nån placering räknar jag inte med men jag siktar på 25:e platsen.. nån lön för mödan iaf jo Eller hur .. minimerade chanserna ganska mycket

mmm verkligen
    annika5064 skrev 2007-01-28 12:19:23 följande:
    Cheri skrev 2007-01-27 23:49:55 följande: Har äntligen något nytt att visa upp Här är 2 nya layouter som inte dög att skickas iväg till tävlingen!   Jahajaja, så slog du undan fötterna på mig med...hur j-kla snygga är då dom du har skickat in om de där två inte dög???? Och inte visste jag att hela j-dra Norden ska vara med i tävlingen; har aldrig slagit mig ens...Fast jag visste ju redan att du är grym!!! Jag ska heja på dig!!!!Jag är helkass på att kommentera nya alster just nu, för jag är sååååå STRESSAD!!! Men ovanstående var jag bara tvungen att kommentera med en gång jag såg dem...
    Men, varför är du stressad? Har iofs saknat nya alster från dig...
    Loppan79 skrev 2007-01-28 12:35:54 följande:
    Cia - aha nu fattar jag Sjävla chipboarden trycker man ut från de ramarna, men jag valde att använda även ramarna vilket jag itne tror  är meningen . Jag har inte förpackningen kvar så jag kommer inte ihåg märket .
    Jättefina, Loppan!! ALltså LO:sarna.. Det var så fina mjuka färger och härliga detaljer på alla

Jag var inte helimpad över mässan, kan jag ju säga. Knappt några mässpriser alls, eller erbjudanden och det tycker jag var lite trist. Men visst, det är ju kul att shoppa live för omväxlings skull
  • claudia79
    annika5064 skrev 2007-01-28 14:18:32 följande:
    Loppan79 skrev 2007-01-28 12:35:54 följande: Cia - aha nu fattar jag Sjävla chipboarden trycker man ut från de ramarna, men jag valde att använda även ramarna vilket jag itne tror  är meningen . Jag har inte förpackningen kvar så jag kommer inte ihåg märket . Lil´ Davis Chipboard Outlined Alphabet....claudia79 skrev 2007-01-28 12:47:52 följande: Cheri skrev 2007-01-28 11:13:57 följande: claudia79 skrev 2007-01-28 10:58:34 följande: Cheri skrev 2007-01-28 10:48:50 följande: Men äh sluta hörrni Vad gulliga ni är! Tack!Ni har väl inte missat att tävlingen är öppen för alla nordiska länder va? Nån placering räknar jag inte med men jag siktar på 25:e platsen.. nån lön för mödan iaf jo Eller hur .. minimerade chanserna ganska mycketmmm verkligenannika5064 skrev 2007-01-28 12:19:23 följande: Cheri skrev 2007-01-27 23:49:55 följande: Har äntligen något nytt att visa upp Här är 2 nya layouter som inte dög att skickas iväg till tävlingen!   Jahajaja, så slog du undan fötterna på mig med...hur j-kla snygga är då dom du har skickat in om de där två inte dög???? Och inte visste jag att hela j-dra Norden ska vara med i tävlingen; har aldrig slagit mig ens...Fast jag visste ju redan att du är grym!!! Jag ska heja på dig!!!!Jag är helkass på att kommentera nya alster just nu, för jag är sååååå STRESSAD!!! Men ovanstående var jag bara tvungen att kommentera med en gång jag såg dem... Men, varför är du stressad? Har iofs saknat nya alster från dig... Loppan79 skrev 2007-01-28 12:35:54 följande: Cia - aha nu fattar jag Sjävla chipboarden trycker man ut från de ramarna, men jag valde att använda även ramarna vilket jag itne tror  är meningen . Jag har inte förpackningen kvar så jag kommer inte ihåg märket . Jättefina, Loppan!! ALltså LO:sarna.. Det var så fina mjuka färger och härliga detaljer på allaJag var inte helimpad över mässan, kan jag ju säga. Knappt några mässpriser alls, eller erbjudanden och det tycker jag var lite trist. Men visst, det är ju kul att shoppa live för omväxlings skull För att jag är inte färdig och blir inte nöjd med någonting!!!! Ska aldrig tävla igen...
    Blää! Va trist! Det är ju inte kul heller om man inte känner att man kan stå för grejerna..Men jag tycker det är synd på sätt och vis, då du verkligen är duktig tycker jag
    Anna D skrev 2007-01-28 14:30:08 följande:
    Har ni sett www.scrappa.com ?? Det är en sida där man kan läsa eller recensera Scrapbooking- och stämpelbutiker. Både live och webbutiker.Intressant att läsa när man ska beställa...
    Jepp! Har kikat in där lite då och då...Magnolia har inga nådiga recensioner kan jag säga*tss*
    venezuela skrev 2007-01-28 15:09:33 följande:
    Jag behöver er hjälp. Får ju besök av tidningen på tisdag och känner att jag behöver vara lite, eller ganska mycket, förberedd på vad jag ska göra. Har förberett en LO som jag i stort sett bara tänker montera och skriva dold journaling på när de är här. Jag la upp den och fotograferade, men jag vet inte om rubriken är för blek på ngt vis. Funderar på om jag ska sätta nåt annat bakom, montera nån bokstav på 3D kuddar, lacka etc. Är det ngn som har nåt tips?
    Jättefin och harmonisk!! Förstår om du är nervous och vill ha det på bästa sätt..Jag  skulle kanske men bara kanske fylla i en smal skugglinje i kanske brunt/svart på sidan om bokstäverna - då kanske de framträder mera?? Men som sagt, den är kanon!Glad
    kela81 skrev 2007-01-28 15:19:19 följande:
    claudia79-ja Det är verkligen perfekt Han såg affären...men jag tror inte att han fattar vad det innebär Huset var helt ok iallafall...lite litet kanske.....
    Men du ska ju ändå inte vara hemma så mycket, så då gör det ju inget om det är litet
  • claudia79

Ser att ni diskuterar magnolia * mohahahha*. Jag tänkte på det att visst, det är inte i många branscher som man har så höga outtalade "krav" på snabb leverans men jag har svårt att tänka mig en annan bransch där någon verkligen kan sköta sin kundkrets så uselt och inte få konsumentverket på sig?!

• claudia79

BV: *ASG* Va har du käkat som är så i gasen Men håller med de andra om att det är riktigt roande att läsa

• claudia79
    Blue Vapor skrev 2007-01-28 22:16:46 följande:
    Claudia - ehum, inget.... *viskar* jag bara ogillar den butiken nåt så förskräckligt att jag inte önska min värsta scrapfiende att handla där.....Någon handlade där lajv såg jag snabbt här ovan? BRA och SKÖNT att höra att du är nöjd i alla fall!! Jag väntar fortfarande på miraklet att de ska bättra sig, nämligen! Eftersom de har så fina saker. Än så länge mest på bild. Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    *schh* Men jag förstår dig och håller med!
  • claudia79
    Tjej 83 skrev 2007-01-28 22:40:09 följande:
    men de är inte oartiga i butiken. va fick ni de ifårn? eller de som tycker det. både hon i rullstol o den andre tjejen är så trevliga. mannen som är där ibland säger ju inte så värst mycket hehe..beställning därifrån kan ja ju inte svara p då ja inte beställt. men hört att de är sena.
    Hmm nu säger jag bara vad jag läst på Scrappa.com att om man klagar på nåt i den fysiska butiken, dvs vill reklamera eller dyl, eller om man ringer dit, så är det väl ingen muntervisa som kläms fram till svar..Men jag har ju inte upplevt det själv, utan som sagt läst på Scrappa.com
  • claudia79

Asrta: eller "inte alla böcker i bokhyllan"*fniss* Nää nu blir det låg nivå igen.. det måste bero på att klockan börjar närma sig tolv!

BV:Hur länge är du uppe ikväll,bejbi?Flört Du riskerar att få ett mail innan jag går och lägger mig, om inget oförutsett händer iafGlad

• claudia79
    Cheri skrev 2007-01-29 00:45:50 följande:
    huuuuuuuuuu.. nu har jag ÄNTLIGEN öppnat min nya site!! www.love4colors.com
    KUL!! *fanfar* Lycka till!Glad
  • claudia79

Nu har jag hittat uppGeneradOskyldig Min make är alldeles för snäll me mig

Tack för allas söta kommentarer om min publicering! Det värmer gott, ska ni veta.

Tjej83: Vilken söt LO!

tjenixen skrev 2007-01-29 10:44:46 följande:
    Har ni frossat i Scrapbooking mm i helgen nu eller? Jag har gluttat i den och jag tycker den blir bättre och bättre ju fler nr som kommer. Har just varit inne och förnyat min prenumeration med så jag inte glömmer bort det innan vi drar till varmare breddgrader. Har ni några andra tidningsfavoriter?gift 4-barnsmamma som pluggar till förskollärare
    Jaa! Den tar slut alldeles för snabbt Jag är sugen på att prenumerera på CK..Är det nån annan som gör det? Den är superbillig iaf om man man prenumererar, drygt 30 kr/ nummer om jag inte minns helt fel, men man betalar ju in en klumpsumma på en gång.

Åh idag lär jag nog inte hinna scrappa något. Vi ska ha värdering av huset imorgon så idag ska städa och feja
  • claudia79
    ScrapAddicted skrev 2007-01-29 11:17:13 följande:
    Men jissus... Här ska man inte va ifrån flera dagar... Tar ju eeeevigheter att läsa ikapp :)
    Hihi ja tänk om vi scrappade lika mycket som vi babblade här inne

Nä då vi hinner bägge och, men det är ofta det är flera flera sidor att läsa när man kommer tillbaka.

Hoppas du mår bra!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket