Inlägg från: claudia79 |Visa alla inlägg
  • claudia79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Kan inte du komma till stora staden,va, Camasunary till syfestivalen så får vi nattugglor ha en scrapträskfika där?!

• claudia79

haha torrsurfar! det lät onekligen trist Vad ska nästa LO handla om?

• claudia79
    roha skrev 2007-01-27 08:56:54 följande:
    Jaha....då tränger väl jag in mig här då.... efter lite påtryckningar från Mellii.. Så här e jag! Nybörjare o nyfiken!Alla dagar ska va som en fest.....men vem orkar va bakis hela tiden???
    Välkommen hit
    Blue Vapor skrev 2007-01-27 00:58:13 följande:
    Claudia - det blir ännu en om BB..... kanske lite trist??  Äh, men nu BLIR det så i alla fall! Bara ett gäng bilder på bebben när vi bodde på hotellBB och så lite kort journaling om vad som hände där....eller om bristen på action egentligen Sen nästa LO, så åker vi heeeem, och sen är vi hemma och SEN blir det lite roligare *asg* Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Äh håller med Camasunary! Det är ju toppen att du scrappar det "du ska" sas...Jag har iaf gjort bådas förlossningar, men inga månads-LO:s....Hmm nåt projekt nån ggn
    Fnyz skrev 2007-01-27 10:22:55 följande:
    Claudia: Jag ska på syfestivalen tror jag var där senast men då var det ingen mer än jag å Pylle som var där på lördagen så vi fick inte träffa nån
    AHa! Men då skulle det vara roligt om vi kunde tajma denna ggn ju

Åh jag är så sugen att beställa från Lifetime..men jag vågar inte..Känns trist om det blir skyhöga avgifter? Vad är det dyraste ni betalat i såna tråkiga avgifter, ni som fastnat i tull? Och hur mycket hade ni shoppat loss för då?

Marajjah: Förvånad Hjälp! När sover du?! Har inte du en kotte som är mindre än min dessutom, som håller dig vaken hela dan sen?
  • claudia79

Matriark: What!? Jag har använt det arket på minst två LO:s och så till en utmaning Dåligt!!

Melle85: den var kanonfin! Håller med om att det syns inte att du är nybörjare

BV: Det går bra ska du se...! Men visst är det speciellt att ha grynen borta! Efter en timme eller två saknar man dem

Meli: Wow! Önskar jag hade kommit så långt...Har skrivit en halv material-lista, men kollade igår i tidningen hur de skrivit och jag hade gjort en väldigt avancerad om man jämförde Dessutom har jag en LO kvar att framkalla,så jag får åka  till stan på måndag och fixa det! TUR att det är poststämpel tisdag som gäller...Men det betyder att det är okej att lägga grejerna på brevlådan på tisdag väl??Fundersam

• claudia79
    Fnyz skrev 2007-01-27 20:12:40 följande:
    claudia79 skrev 2007-01-27 20:04:15 följande: Matriark: What!? Jag har använt det arket på minst två LO:s och så till en utmaningDåligt!!Melle85: den var kanonfin! Håller med om att det syns inte att du är nybörjareBV: Det går bra ska du se...! Men visst är det speciellt att ha grynen borta! Efter en timme eller två saknar man demMeli: Wow! Önskar jag hade kommit så långt...Har skrivit en halv material-lista, men kollade igår i tidningen hur de skrivit och jag hade gjort en väldigt avancerad om man jämfördeDessutom har jag en LO kvar att framkalla,så jag får åka  till stan på måndag och fixa det! TUR att det är poststämpel tisdag som gäller...Men det betyder att det är okej att lägga grejerna på brevlådan på tisdag väl?? samma här, jag har ju gjort klart alla å skrivit klart allt å fått foton på alla så det är bara att lägga på lådan men när jag skrev materiallistan så var jag skitnoga med minsta lilla grej så dem är verkligen detaljerade tom förklarat VART alla sakerna var
    så de verkligen inte missar nåt!!
    Meli skrev 2007-01-27 20:16:30 följande:
    claudia79 Det hade jag nog kollat, jag trodde att de skulle ha grejorna på tisdag....kolla upp det för säkerehets skull.
    jag läste på Scrappiz att det räckte att det var "poststämlat" på tisdag, men jag slängde in en garderingsfråga där nu, så vi får se
    Fnyz skrev 2007-01-27 20:22:09 följande:
    är det ingen som vill utamana mig på nå vis?? jag försöker ju utmana mig själv hela tiden att prova på nytt, som t.ex. annika LO:n men nu vill jag ha lite hjälp
    Kan du tänka dig en lift av en stil som är annorlunda från din??

Här är den isf:

1030348.jpg
  • claudia79

SYFESTIVALEN:

Den 2-4 Mars 2007 i Sollentuna!

Men de enda scrapbutikerna som just nu står uppskrivna som utställare är Kortmakaren, Skapa Hobby & Pysselpassion....

Hmm jag är sugen, BTW, att gå en kurskväll på Skapa i Maj, då hon Luciana tror jag hon heter har Freestyle- inspirationskväll!Glad

• claudia79
    Cia o krabaten skrev 2007-01-27 20:54:20 följande:
    Oj vad avancerat med Quilling!vad jag fattar det så är det tunna pappersremsor som man virar ihop till fina mönster!Typ istället för ståltråd.Som om det inte tar nog med tid att göra en sida Superläckert, men inget för mig pga tidsbristen.Tänk vad skoj med en träff på symässan!Jag såg en lista där det var betydligt fler scrapaffärer med. Ska se om jag hittar den...
    JA! Leta!!
    Fnyz skrev 2007-01-27 20:49:17 följande:
    ojojoj här kom det två utmaningar. men jag måste fråga för jag fattade inte vad quilling var riktigt tror jag Claudia: spännande LÖO det var verkligen något att bita i jaggör nog båda sakerna då fast de kanske tar ett par dagar iaf
    Waiting to see
  • claudia79

Cia: Haha ja om man tittar på din lista känns det ju som liiiite större mening att åka dit än om man tittade på min

• claudia79
    Camasunary skrev 2007-01-27 21:33:07 följande:
    Matriark: En hel LO är absolut att rekommendera... annars blir det ingen fnyzig utmaning,, tror jag Var inne på twopeas och checkade läget... de har haft en messy desk challenge!! Hur kunde jag missa detta?? Jag hade vunnit med hästlängder!! Den som vann hade ju LÖJLIGT LITE bråte på sitt bord... 1 1/2 veckas hårt scrappande utan undanplockning hade jag kunnat konkurrera med!! Nu har jag, tyvärr, städat bordet i över 1 timme idag, så JUST NU är bordet mycket välstädat... men om jag känner mig rätt, så har jag kommit upp i samma höga nivå redan på onsdag
    Haha you're the best!! Vart kikar man efter challenges och tävlingar på  Twopeas?? Tycker det är svårt att få nån kläm och hitta ibland..Fundersam
  • claudia79
    Camasunary skrev 2007-01-27 21:44:06 följande:
    Tycker också det är svårt att hitta, jag vimsar mest omkring och ibland hittar jag något kul! Men challenges har de på creating garden. Sen finns det forum också, men dit har jag inte stuckit in min nyfikna nos än
    Ah vilken tur! Jag får alltid för mig att det är att jag är kass på engelska
    Cia o krabaten skrev 2007-01-27 21:40:02 följande:
    Claudia: Visst verkar det vara värt resan!Ska vi boka in en träff på en gång?Cama: Haha, jag håller med dig!Städat, kan inte scrappa då
    Ja det skulle jag gärna vilja! Men jag vet inte exakt än vilken dag jag ska åka...jag börjar ju jobba FörvånadFlört på torsdagen, så då kommer jag säkert att behöva åka alla tre dagarna och muntra upp mig Men ni som ska långväga kan väl säga istället, kanske jag kan anpassa mig
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket