Förr oss som är fast i Scrapträsket
Kan inte du komma till stora staden,va, Camasunary till syfestivalen så får vi nattugglor ha en scrapträskfika där?!
Kan inte du komma till stora staden,va, Camasunary till syfestivalen så får vi nattugglor ha en scrapträskfika där?!
haha torrsurfar!
det lät onekligen trist
Vad ska nästa LO handla om?
Hjälp! När sover du?! Matriark: What!? Jag har använt det arket på minst två LO:s och så till en utmaning
Dåligt!!
Melle85: den var kanonfin! Håller med om att det syns inte att du är nybörjare
BV: Det går bra ska du se...! Men visst är det speciellt att ha grynen borta! Efter en timme eller två saknar man dem
Meli: Wow! Önskar jag hade kommit så långt...Har skrivit en halv material-lista, men kollade igår i tidningen hur de skrivit och jag hade gjort en väldigt avancerad om man jämförde
Dessutom har jag en LO kvar att framkalla,så jag får åka till stan på måndag och fixa det! TUR att det är poststämpel tisdag som gäller...Men det betyder att det är okej att lägga grejerna på brevlådan på tisdag väl??
SYFESTIVALEN:
Den 2-4 Mars 2007 i Sollentuna!
Men de enda scrapbutikerna som just nu står uppskrivna som utställare är Kortmakaren, Skapa Hobby & Pysselpassion....
Hmm jag är sugen, BTW, att gå en kurskväll på Skapa i Maj, då hon Luciana tror jag hon heter har Freestyle- inspirationskväll!
Cia: Haha ja om man tittar på din lista känns det ju som liiiite större mening att åka dit än om man tittade på min

på torsdagen, så då kommer jag säkert att behöva åka alla tre dagarna och muntra upp mig