Inlägg från: claudia79 |Visa alla inlägg
  • claudia79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Vet någon god själ vad detta betyder???

"Oppgaven din blir å scraplifte ett valgfritt bidrag i ”DesignTeam SPAM show off”- galleriet. Du skal legge ved link til det bidraget du har scrapliftet i beskrivelsen og skrive litt om hva du har scrapliftet når du laster opp bidraget ditt. I tillegg til at du skal scraplifte, får du oppgitt 1-2 kriterier som skal oppfylles for hver oppgave. Bidraget ditt skal lastes opp i Galleriet for scrapliftc"

hämtat från denna sida; (haha nu kommer ni till norska landstingetFlört)

www.papirgleder.no/forum/viewtopic.php

• claudia79
    Camasunary skrev 2007-01-31 23:53:45 följande:
    Ja, det är ju glasklart! Vill du att jag översätter allt eller?
    haha ja om det är så glasklart, så.....???FlörtSkrattande
  • claudia79

BV & Cama: Ni är mina klippor!!!FlörtSkrattande........."Förutom att du ska scraplifta, så får du även 1-2 kriterier som din LO ska uppfylla för varje uppgift"...men va menas me detta tror ni?? Även på svenska?!*fniss*

• claudia79
    Camasunary skrev 2007-01-31 23:59:34 följande:
    Oppgaven din blir å scraplifte ett valgfritt bidrag i ”DesignTeam SPAM show off”- galleriet. Du skal legge ved link til det bidraget du har scrapliftet i beskrivelsen og skrive litt om hva du har scrapliftet når du laster opp bidraget ditt. I tillegg til at du skal scraplifte, får du oppgitt 1-2 kriterier som skal oppfylles for hver oppgave. Bidraget ditt skal lastes opp i Galleriet for scrapliftc"Fritt översatt:"Blanda i chokladen i smeten och häll den i den smorda formen bredvid gallret. Låt jäsa i 1-2 timmar. Sätt ugnen på "grill" och grädda kakan i 250 grader i 40 minuter på gallret. Ta ut kakan och stjälp upp den på ett fat. Garnera med geléhallon och scrapliftc."
    Jag tar föresten tillbaka det där med "klippa" *ASG*FlörtGlad
  • claudia79
    Camasunary skrev 2007-02-01 00:15:54 följande:
    Och jag HAR faktiskt varit uppe på Galdhöpiggen!! Tjöta!!
    Hoppsan!Gladdet var inte meningen att klampa på din norskaFlörtDen är jääättebra, det tror jag säkert!!!! *Kram*

Men undrar hur man får reda på vilka fler kriterier man ska uppfylla?? får kanske kolla imorrn, i nyktert tillstånd haha..Men jag saknar en "utmaning a la Papprika" som man kör en hel vår/ höst, så därför skulle det va kul att hoppa på nu när tävlingen är klar...vad är ditt nästa project, Cama?? Förutom månads-LO:s och min utmaning?FlörtSkrattande
  • claudia79
    Camasunary skrev 2007-02-01 00:22:16 följande:
    En jättekul scrapliftutmaning på papirgleder!!
    Jaha inte ens där får man tävla ifred FlörtFlört
  • claudia79
    tootsieliten skrev 2007-02-01 00:17:13 följande:
    sidan fungerar inte som står i huvudinlägget! Har aldrig riktigt fattat vad exkat scrapping e!Säljer ni era saker?
    Vilken sida?! Nej vi säljer inte våra saker, man sätter foto och dekorationer på fina papper (helheten kallas Layout) ....För att minnas kan man säga
  • claudia79
    Camasunary skrev 2007-02-01 00:26:39 följande:
    Jag vet inte om det stog nåt om nykterhet som ett kriterium
    eh nä som tur väl är...Ikväll iaf
  • claudia79
    Blue Vapor skrev 2007-02-01 00:37:40 följande:
    Cama - jag TROR det........................... minns fasen inte vem bara! Äsch, är det så man ska göra för att få nåt gjort - tävla i skissutmaningar? Så slipper jag det grövsta tankemomentet...... *kämpar med var rubrikjäveln ska få plats*Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    JAmen visst!! SÅ är det kära du... typ scrapträskets utmaning...FlörtGlad
  • claudia79
    Camasunary skrev 2007-02-01 09:00:18 följande:
    Det blev mycket trams från min sida i natt också ....  skyller på att jag var pratsjuk efter 2 veckor i hårt arbete + att min sambo somnade i soffan kl.10.... Marajjah: Det var nog bra att du inte hade på brads och för tjocka saker... har för mig att de där lamineringsfickorna ska in i en smal, smal springa för att smältas ihop.Tack Beijbi! Ska kolla där!! Jag söker ett rött hjärta med vingar   
    Jag tyckte du var rolig i alla fall
    Cia o krabaten skrev 2007-02-01 09:10:51 följande:
    GAH! Nu ligger alla mina blommor utspridda på bordet och golvet!Är hemma och vabar så vad gör man inte för lite fl-tid
    Exakt! Ibland är det bra att kunna muta med lite pysselgrejerOskyldig
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket