Inlägg från: claudia79 |Visa alla inlägg
  • claudia79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

ScrapAddicted skrev 2007-01-29 11:24:44 följande:
    Claudia79 - Jag har åkt på bihålsinflammation... tar penicillin så det är något bättre... men ååååh va tröööööött jag ääääär... *s* Jaja - det kunde va värre :)Vilken underbar LO du har i swescrapbook-bloggen!!! Grattis!!!
    Usch din stackare! Vet själv hur det är att ha ont i bihålorna och det är inte kul Krya på dig Tack, va gullig du är
    Asrta1 skrev 2007-01-29 11:24:17 följande:
    Morsning korsning! Grattis claudia till publiceringen! Nu har jag tre nya LOs i galleriet för den som vill kika och kanske risa lite....rosa går också bra www.familjeliv.se/hem/asrta1/galleri.phpHar två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
    Jättehärliga!! Så fin journaling på BB-LO:n, och knappramen var bedårande!
    Cia o krabaten skrev 2007-01-29 11:19:30 följande:
    Jane: Japp! Minst 2ggr om dagen lär man läsa ikapp Dagpatrullen och sen kommer nattsuddarna och drar några sidor Claudia: Skrev innan att jag har CK och gillar den!
    Oops!Måste jag missat...
  • claudia79
    Pyret78 skrev 2007-01-29 11:32:22 följande:
    Claudia: Jättesnygg tolkning av skissen på swe Vad är det för bokstäver du använt dig av på "Kreta". De var ju supersnygga!!
    Tack Kyss jag köpte bokstavsarket till "Crate- Cowboy" och så har jag sparat silhuetterna av bokstäverna. Så då brukar jag rita av mallen på valfritt papper och sen klippa ut. Just dessa målade jag med svart akryl och duttade Panduros Pearl Touch på
  • claudia79
    Cia o krabaten skrev 2007-01-29 11:30:16 följande:
    Claudia: Jag har märkt att FL hoppat lite på sistone.Ibland kommer det fram inlägg som inte syntes förra gången man var inne Är väl bara att vänta på en krasch kanske
    mmm jag har också tänkt på det...Hoppas inte!!Va ska vi då göra*fniss*
    Blue Vapor skrev 2007-01-29 11:30:16 följande:
    Seedorfs - www.creatingkeepsakes.com välj "subscribe" högst upp i vänsterkanten, sen klickar du på "international" som står med litet blått nere bredvid fylla-i-fälten - då hamnar du där du som svensk prenumerant ska fylla i! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Tackar också för länken! Det kostar drygt 578:- kr för 26 nummer..eller 328:- för 13 nummer. hmm det blir nog en prenumeration där snart
  • claudia79

Puh!

Nu förstår jag va alla snackar om att det är mycket att läsa igen Hela dan igår slet vi som galärslavar för att få sista finishen på huset, inför en värdering idag, som var över på en halvtimme

BV: Hihi ja, jag kunde inte låta bli att skicka in till din utmaning

Fina nya LO:s ni visat upp, ingen nämnd ingen glömd

Rockergirl: Välkommen hit Känner också igen dig och vet att du gör jättefina LO:s

• claudia79
    Lingonflickan skrev 2007-01-30 21:39:37 följande:
    Klagade för några sidor sen om att jag inte kunde hitta bra bling bling. Hittade jättefina strassliknande stenar igår och jag lovar att tröjan är lika fin utan dem
    Man tar vad man har

Pyret: Självklart får du vara med!! Jag skickar mail ikväll till dig och pm:ar de andra dina uppgifter om det är ok?

Oaa!! Jag har inte skrivit frågorna, jag har inte framkallat den sista LO:n eller skrivit färdigt materiallistan! Sista minuten till Tävlingen...vem jag??Fundersam
  • claudia79
    Camasunary skrev 2007-01-30 22:18:23 följande:
    Claudia: Va?? Menar du att jag är klar FÖRE dig??
    Jepp!! Och Nope, jag ska inte cykla dit hihi....Jag litar på att det är poststämpling från imorrn som räcker

Jag vill ha Marmalade i Foam stamps men de enda som har dem kvar är Pappersvinden och de har uppdatering, som de haft i ett antal veckor nu, på sin butik så man kan inte handlaGråter
  • claudia79

BV sa "Claudia - hur ser Marmelade ut? Låter som nåt i min.... ehum SMAK! "

Hmm det är skitgulligt...vänta...www.pappersvinden.se/webshop/images/marmaladefoamstamp.jpg

Cia o krabaten skrev 2007-01-30 22:44:43 följande:
    Cama: Tävlingstiden går ut imorgon.Claudia ränar med att de tar datum för poststämpel, dvs skickas imorgon.Annars om det ska vara HOS DEM imorgon så blir det kärvt
    Ja jag hoppas att det är okej*fniss* om jag hinner klart vill säga...just nu går det ju inte så braFundersam
    Camasunary skrev 2007-01-30 22:48:44 följande:
    Står det inte ..."tillhanda 31/1"?Varför undrar jag? JO, för att jag har skickat en som är såååå dålig och då kan jag ju göra en ny och posta alltihop igen imorron!
    Men har du skickat allt redan..?Eller hur ska du göra menar du??Glad
  • claudia79
    Camasunary skrev 2007-01-30 23:14:57 följande:
    Claudia: Vad är det som inte går bra  ? Jag trodde du var klar?
    hmm ja min make är inte särskilt duktig på att formulera svaren på frågorna tillräckligt bra nä men jag har inte skrivit frågorna än+ att jag måste dra till en framkallningsbutik imorrn och framkalla sista LO:-bilden, men jag ska skicka in,,bara lite grann kvar att grejsa med Vilken var du mest nöjd med (vilken kategori alltså) och vilken var du inte nöjd med?
    Blue Vapor skrev 2007-01-30 23:16:23 följande:
    Claudia - åh, ja de var söta!! Och vad BILLIGT........................ menmenmen...undrar om jag HAR de där Mixed Alpha....................... Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Mixed Alpha rekommenderas starkt!Glad
  • claudia79
    Camasunary skrev 2007-01-30 23:20:53 följande:
    Jag har försökt sova på jobbet, men det går f-n inte!!Istället har jag tränat mig så jag klarar mig med minimalt med sömn Men jag har blivit f-n så mycket rynkigare på sistone Hur var det Claudia? Ska du tipsa om rynkkrämen eller ska du hållat för dig själv
    Ja du fattar inte va sjuk de krämen var! Jag sa ju till dig att det stack lite i huden när man tog på den...Och efter tre dagars användning fick jag ett utslag vid ena ögonvrån!! Mest troligt är den för stark, krämen eller är jag överkänslig!...Så vad har du för adress??FlörtSkrattande
  • claudia79
    Marajjah skrev 2007-01-30 23:28:24 följande:
    Poststämpeln 31/1 gäller. Jag har frågat...Å nu har jag gjort den sista lo:n - inte alls nöjd. Kanske jag knåpar ihop ännu en ny i morgon. Blir så trött. Hade gjort en finfin, men den bedömde jag som att den var alldeles för o-original, dvs jag hade liftat lite för mkt. Så nu har jag gjort en ny på samma tema som jag inte är nöjd med. Orkar jag göra en till? ALlt annat är klart att skickas iväg. Men, nu ska jag sova så jag orkar upp tidigt i morgon för att scrappa. Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Gonatt gonatt!Glad
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket