sofiemalmö skrev 2007-01-26 09:33:45 följande:
Claudia79: Var köpte du dina akrylfäger?..har letat men finner dem inte, har sett dom förr..
Jag köpte på Scraphuset, men de verkar inte ha kvar. Men det är ett löst glitter jag använt, inte akrylfärg. Så man limmar på det man vill blinga och sen glittrar man, häller av och tillbaka med överflödet i burken. De är väldigt dryga!

Kolla scrapaddicted..OJ! Nu såg ja att Pappersvinden har tre 6st-kit och flera lösa burkar för 22:-. Om man vill prova är det ett perfekt tillfälle ju

Neelah skrev 2007-01-26 10:04:45 följande:
Hej allihopa! Jag har inte skrivit på lääänge, men nu börjar scraplusten komma tillbaka och jag skulle vilja göra ett sånt där kaffefilteralbum. Är det nån som har en bra länk med instruktioner eller som vill tala om för mig hur man färgar själva filtren och fäster ihop dem...
jag fick inspiration från SWE..Men jag målade mina utsidor me vit akrylfärg, och satte sedan en bit kartong i filtret för att få lite stadga. På ena sidan satte jag två stora öljetter och trädde sen i massa band och det håller fint

Åh jag älskar de där albumen - måste göra ett till snart!
Men är det nån här som scrappat en pekbok? Hur gjorde du då för att täcka hela utsidan me papper över ryggen och så där tänkte jag??