Inlägg från: claudia79 |Visa alla inlägg
  • claudia79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Fnyz: FörvånadDu driver med mig! Fy va trist alltså..

Mizty: Hihi scrappa lugnt idag då Men man tycker ju att antingen får man beställa mer personal eller sluta ha en webbutik.  Eller bara sälja sina stämplar då via nätet..Jaja tyvärr ger ju det här bara så dålig reklam. Det är bara att titta på hur Magdas försäljning ökat denna vecka, bara när det gäller träsktroll som beställt, allt tack vare god reklam!

• claudia79
    sofiemalmö skrev 2007-01-26 09:33:45 följande:
    Claudia79: Var köpte du dina akrylfäger?..har letat men finner dem inte, har sett dom förr..
    Jag köpte på Scraphuset, men de verkar inte ha kvar. Men det är ett löst glitter jag använt, inte akrylfärg. Så man limmar på det man vill blinga och sen glittrar man, häller av och tillbaka med överflödet i burken. De är väldigt dryga! Kolla scrapaddicted..OJ! Nu såg ja att Pappersvinden har tre 6st-kit och flera lösa burkar för 22:-. Om man vill prova är det ett perfekt tillfälle ju
    Neelah skrev 2007-01-26 10:04:45 följande:
    Hej allihopa! Jag har inte skrivit på lääänge, men nu börjar scraplusten komma tillbaka och jag skulle vilja göra ett sånt där kaffefilteralbum. Är det nån som har en bra länk med instruktioner eller som vill tala om för mig hur man färgar själva filtren och fäster ihop dem...
    jag fick inspiration från SWE..Men jag målade mina utsidor me vit akrylfärg, och satte sedan en bit kartong i filtret för att få lite stadga. På ena sidan satte jag två stora öljetter och trädde sen i massa band och det håller fint Åh jag älskar de där albumen - måste göra ett till snart!

Men är det nån här som scrappat en pekbok? Hur gjorde du då för att täcka hela utsidan me papper över ryggen och så där tänkte jag??
  • claudia79
    Cia o krabaten skrev 2007-01-26 11:39:12 följande:
    JIPPIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!Tidningen hade kommit och vet ni?Jag är publicerad!!! Iofs ingen LO denna gång, utan en ask med hjärtan!Längst ner på sida 68!vad konstigt det känns att titta på det JAg gjort i tidningen!
    GRATTIS!!Va underbart roligt för dig! Hoppas tidningen kommer idag då så man får kika

Jag har också en liten sprudlande nyhet

http://www.basicgrey.com/catalog/idea_gallery.php?PHPSESSID=def44bd00c94b68f3c191cf9f0c64e05?osCsid=1ab54164d1abe384137b9be8e718202b

världens längsta länkFundersam
  • claudia79

Tack kära ni Kyss

Penga munPenga munPenga munRäcka ut tunganRäcka ut tunganFörvånad OKEJ!! Gillade jag BG innan, så vet jag inte vad jag ska använda för uttryck nu!! Himmel & Pannkaka jag tror jag dör va snygga papper!! Scarlet's letter var ju för underbar!!

• claudia79
    Pyret78 skrev 2007-01-26 18:31:28 följande:
    Grattis till allas publiceringar Synd bara att tidningen INTE låg i brevlådan idag Claudia79: J inte förstått var skisserna finns Jepp jag vet lite iq-befriad iag sa ju det, att de skulle bara våga att inte visa din O det vågade de inte Självklart skulle den synas i deras galleri En fråga bara: Var hittade du den skissen?? Är själv medlem där, men harbland
    *fniss* va gullig du är! Och alla ni andra som sagt så gulliga saker! Jag har anmält mig för deras nyhetsbrev och då finns skissen med där i det

Det finns väl Register i menyn, Jo79? Ja minns inte så här på rak arm tyvärr..

Grattis till alla tidnings-publiceringar!BRA jobbat, tjejer!

Emmixen: Vilken fin och viktig LO du gjort!
  • claudia79

Jo79: Ja trodde också det först, men det är under retailer man skapar ett konto

• claudia79
    Marajjah skrev 2007-01-27 00:24:52 följande:
    BVVet du inte svaret på min fråga? Verkar inte som om det är ngn annan än vi vakna så här dags, eller?Vad pysslar du med? Jag väntar på att akrylfärg ska torka å sen ska jag lägga på lite glitter stick. Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    blandar mig in i leken..

Jag fäste med lim i kanterna, men det kan ju vara kinkigt om det råkar vara ett dåligt lim som syns sen..Annika fäster med limpenna, brads och nåt mer som jag inte mindes

Har legat och läst tidningen nu ikväll, men snacka om att man får prestationsångestFörvånadMen man får vända det till nåt positivt istället och hämta inspiration.. Grr! Så fick jag rethosta precis när jag skulle somna, så jag var tvungen att gå upp..
  • claudia79

Ska ni tjejer gå på Syfestivalen nu i Mars?Glad

• claudia79

BV: Absolut! Undrar vilka som ställer ut? ska googla sen och kolla om jag hittar nåt..Scrappar ni eller surfar ni bara? Ja inte du Camasunary, förstås, du har ju scrapsemester men....

• claudia79
    Camasunary skrev 2007-01-27 00:47:44 följande:
    Claudia: Varför ska du ha prestationsångest?? Jag menar nyligen publicerad på internationell, vida känd hemsida
    ...eh.....hmm....ja....kan inte komma på nåt bra Äsch, va 17!!! Det har du rätt i!!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket