• Meli

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Camasunary

Ja, men då gör vi så. SÅ kan vi följas åt med månaderna. Jag är snart klar med 2månaders, kör lite efter skisser nu, för att komma i fas, framför allt med Antons sen, där jag har MYCKET kvar Jag har ju Antons också, nu medan jag väntar på att kunna göra Amandas 3månaders LO. Nej, nu ska jag gå ner och väcka Amanda

• Meli

DianaJ

Det är för att de ska passa i albumet, jag har ju postbound, så jag tror det blir bäst om man gör det, men jag tänkte ta papper ur samma serie så tror jag att det kan bli ok. Det är så få av de A4 jag har gjort som jag är nöjd med och ska behålla

Fnyz

det förstår jag, du är ju en riktig superscrappare snabb OCH duktig Var det din LO i tidningen förresten, Heleneskissen, den med svampen?

Claudia

grattis!

• Meli

Gillar ni samma typ av inredning som ni scrappar. Alltså, ni som scrappar stilrent, gillar ni stilren inredning, och ni som scrappar med mycket mönster tex, inreder ni så med?

Jag är tvärt om faktiskt. Gillar VÄLDIGT stilren inredning och less is more. Men när det gäller scrappingen, så har jag ofta många mönstrade papper och ganska "plottriga" LOs.

• Meli

Nu är jag färdig med "Amanda 2 månader"

Så fort det går och så roligt det är nu när man slipper det 8för mig) jobbiga A4formatet. Nu ska jag gå igenom bilder till Antons Nyfödd sida som är en ful A4 i dagsläget

• Meli

oj, här har det skrivits, hinner inte läsa igenom allt ju

• Meli

Missisola

Ja, det är alltså 12 tum, ca 30*30. Och jag rekommenderar ett sk postboundalbum, med plasftickor. Man kan fylla på med fler plastfickor efter hand, och plastfickor skyddar, dina alster från smutsiga fingrar. En annan fördel är att man inte behöver scrappa kronologiskt, eftersom det bara är att flytta runt på dina LOs. Så satsa på postbound.

Och ett råd till, välj att scrappa i det formatet, alltså 30*30, jag tycker att det är lättast i varje fall. Har gett upp och börjat göra om barnens månadsalbum som jag scrappade i A4

• Meli

MAMMSY

Du kan ju alltid scrappa igen

jag har scrappat en hel del mer än till tävlingen, har fotat nu och ska lägga in det i dagarna

Jag tycker det var synd att inte du var med i tävlingen...

• Meli

Nu har jag äntligen lagt upp minanya Los, har lagt en del i galleriet, men det är så trångt där eftersom jag inte har plus, men jag har alla på min blogg istället, scrapoteket.blogg.se

• Meli

fiskbullen

Hittar inte var du ställt din fråga, men om du vill ge bort bara några stycken så gör tex ett minialbum, eller det var inte så du menade....

Jag har testat göra ett minablum av en liten brun papperspåse, och det var jätteskoj

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket