• Meli

Förr oss som är fast i Scrapträsket

sandrak
    jätefina var de!

• Meli

äntligen lite lugn och ro....och vaaaad kan man då hitta på, om inte lite scrappande

Så har jag bestämt att gå på scrapmara på rum och ram, skrivit in det i kalendern och det ska bli sååååå kul. Ni som varit på mara, hur mycket brukar man hinna med egentligen?

• Meli

Skumpis

SO jag har hört, så varar den så länge folk orkar...

2,5...ok, men det är ju ändå ok tycker jag. har egentligen många som behöver scrappas, men de har mara en gång i månaden, så jag har meddelat familjen att jag tänker vara med på den varje gång

• Meli

(mmmmm vad gott bazzills limstift luktar!!!)

• Meli

Skumpis

ja, jag har tänkt försöka planera dem någorlunda i förväg för att hinna undan en del som jag verkligen vill ha scrappat. Det är inte förrän den 5/4, men jag läääängtar. När man är mammaledig så gör man nästan aldrig något för sig själv känns det som....

• Meli

Nu är jag klar med Antons 2månaders....ska fota lite nya imorgon, hinner knappt med att fota numer

• Meli

mammsy

stackars dig, hade halsfluss för några veckor sen, och maj gadd vad det gjorde ont. hade glömt, innan dess var det flera år sen jag hade det. Och massa feber med, blää.

• Meli

Sa till Björn att det var Amanda 2 månader jag hade scrappat....och han trodde det, de är verkligen lika, men ändå fick överbevisa att det var Anton, men andra detaljer på fotona
  • Meli

... att det är halsfluss är ju att man kan få behandling, och då blir det ju snabbt bättre

• Meli

Här är det full rulle som vanligt. Hinner inte med längre

I varje fall scrappas det en del och jag lägger in när jag hinner, men bara på bloggen numer, så där finns lite nytt scrapoteket.blogg.se det blir mest till baqrnens månadsLOs,

• Meli

Jättemycket fint alla har gjort. Ni är så duktiga!!!

Neelah

Det är lite olika mängd för olika varor man kan köpa.

Här har det scrappats en del med faktiskt. Kämpar ju med barnens album. Lägger det bara på bloggen nu mer ( scrapoteket.blogg.se )

Nu ska jag surfa runt lite i era gallerier för inspiration

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket