Förr oss som är fast i Scrapträsket
tack alla
Och vad söööööt Bittes liten är
tack alla
Och vad söööööt Bittes liten är
Willea
välkommen
nej, det är nog definitivt här för att stanna
mannen knorrar ibland och tycker att jag är tråkig..... själv tycker jat att han ska vara tacksam att jag bevarar våra minnen så fint
mmm jag vet, avis, men jag har snabbscappat snart två sen i går kväll, två tiar per LO, vilket är lite fr mig, lyssnade lite på dig, att du bara "låter händerna jobba" sas, jag bruar alltid tänka så mycket och det har jag ionte gjort på dessa och de blev helt ok tycker jag. HAR några till som ska snabbscrappas så man kommer i fatt
någon om har ett bra ställe på nätet där man kan köpa fotopapper. Vill ha speciellt till Epsonskrivare? Och orkar inte gå i affärer.....(så¨lat man blivit sen man flyttat till en by 3 mil utanför Malmö...)
Cia o krabaten
Ska kolla, tack för tipset
Sandra
Grattis!
Sosofofi, de flesta av mina tror jag är utskrivna på datorn
Ny LO, har bara lagt den min blogg för jag har ju inte plus så...
scrapoteket.blogg.se/1173097898_bada_i_baljan.html
Bark
klart att du ska skicka in ju
Sosofofie
Jag har hört att bara man tränar lite så är det sen lätt att skära....men själv kan jag inte....vilketär lite synd, för tänk att kunna skära ut ruriker snyggt själv, så man får vilket typsnitt man vill och billigt med...menmen, jag saknar tålamod lite tror jag.
jag har nya Los förresten,
scrapoteket.blogg.se/1173381912_anton_ny.html
och
scrapoteket.blogg.se/1173381764_anton_nyfdd.html
Kämpar fortfarande på med barnens album ju, och det går ganska ra framåt
Bark
men känn inte så...det är ju bara att chansa och skicka in, så får man ju se och den väljs ut. och om den gör det....ja, då behvöer du ju kanske inte jobba mer på självförtroendet