• Meli

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Loppan79

jag fick jättedåliga bilder från korthuset, helt dassiga färger. trodde det var kameran, för den var ny, men nästa gång beställde vi från Önskefoto, och det blev jättefina biler, så jag kan itne rekommendera korthuset, fast de är billiga.

• Meli

Janna84

jsag tycker inte det stör med plast framför.... de flesta vanliga fotoalbum är ju också att du stoppar in bilderna i plastfickor...

men naturligtvis gör man ju som man vill

• Meli

Janna84

Nej, det stör inte, tycker inte jag i alla fall

Men som du säger, har man gömd text od, så blir det ju lite jobbigare med plastfickr. Därför använder jag mig aldrig av glömd text, vill ju ändå att texten ska synas ordentligt, tycker journalingen är viktig

• Meli

ahhh, nu börjar jag få ont i halsen med. Har känt mig halvdassig de senaste dagarna, och ny börjar det kännas i halsen har inte tid att vara sjuk nu ju :-/

• Meli

Skumpis

Så där kan det vara för mig med, men jag försöker lära mig snabbscrappa och ibland går det. Vill att vissa ska gå fort så man är i fas med sitt scrappande och hinner scrappa de bilder som man vill ha scrappade, men det är inte lätt....

• Meli

Äntligen lite surftid över, känns som man inte hinner något alls längre. Ska bläddra bakåt och kolla in nya alster som ni lagt in.

Och så håller jag på att scrappa en dubbel av BGs Stella Ruby. Älskar de nya BGpapprena

• Meli

hållermed om att det är lite trist att scrappa gammalt. Ska på scrapmara i slutet av mars och då sa jag ha med mig allt gammalt, skisser och nogrann planering så jag blir klar med det Julkortn har jag scrappat i alla fall, så det är det som kommit in efter jul för mig (mycket nog....)

• Meli

MiaB72

Det finns en "stödgrupp" för några stycken här som scrappar gamla bäbisalbum. Jag bla Anton är ju 4 år, och det som ska scrappas är en dubbel LO per månad och sen, from 1 år, en per år, så det är ju en del.....håller på med en sån nu.

Men andra gamla saker, helst skulle man väl vilja ha allt scrappat sen man fick barn, men det kommer man alrig att hinna, så from detta året gör jag så att jag scrappar bara nytt, går max några månader bakåt, förutom Antons album då.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket