• Meli

Förr oss som är fast i Scrapträsket

nu vaknade lillan....små barn har väldigt dålig förståelse för vikten av att scrappa....

• Meli

venezuela

Avis, vi får inte ens en "vanlig" julklapp från vårt vanliga jobb :-/

• Meli

Nu har Anton också fått smak på Primablommorna. Han får alla andrasorteringsblommor, och lite till, och är SÅÅÅ glad och klistrar upp dem p sina teckninger

• Meli

smurfan

Hej!

Lite papper som du gillar, flera mönstrade i samma kollektion, så de matchar.

Fotofix, och en limpenna. Limpennan är för att limma små detaljer. En syrafri svart penna för att dokumentera.

Lite alfabet, ex letterstickers

Som dekos, lite band och blommor och brads.

Ja, nu har du så du kan göra några sidor.

Kolla också det allra första inlägget här, för mer tips

• Meli

Emmixen

Hej!

jag har inte sett LOn, men kanske om man har lite fler mönstrade papper som bakgrund, istället för bara ett kan man får det till att "hålla ihop" LOn p ett bra sett. Läg gärna en bild om du har digitalkamera, så kanske jag kan kommer med fler idéer

• Meli

Fnyz

Du är en sån snabbscrappare och får det ändå så himla smyggt. Hur GÖR du? Har du en bild färdig iu huvudet hur det ska se ut, eller? Lite tips, för jag skulle behöva snabba p och komma ifatt lite

• Meli

Johanna 79

Båda var jättefina, gillar särskilt hjärtat som ramar in din morfar.

• Meli

Jättefina nya Los som lagts upp här!!

Nu sitter jag äntligen ner för att scrappa lite. har inte blivit så mycket tid, nu för dopet och bröllopet, men NU när det är över så

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket