Inlägg från: Tjej 83 |Visa alla inlägg
  • Tjej 83

Förr oss som är fast i Scrapträsket

kola swe så fina LO de va där.
    diana J ja bränner ut dem ifall någfe skulle hända me datan men vet ju aödrig
    men på fotoaffären (ja va där me en cd o ville ha ut kort) hade 500 kort på den hehe
    o han sa bäst är om de inte är mer än ca 280 på varje cd, ifall de ska ta fram dem i foto affären... tänk på de

• Tjej 83

vad är det för rek eller rak tråd som ni har pratat om innan? kom på de nu och tänkte kolla men nu hittar jag inte länken. hmm

• Tjej 83

kom just hem från magnolia eller ja en stund sen hehe
    ja butiken va ju större så klart. men de hade ju inte inne mer saker. ja fråga om de fanns någe nytt men hon sa neej de har vi inte. vi ska få in lite saker nu efter mässan är slut. men inte mycket.
    så de lura mej på hemsida haha.
    men ja fick ju köpt de ja skulle.

men en sak till, de hade ju laggt ett papper upp o ner i en hylla, så ja trodde de va bubblor o tog ett, tänkte till babysim LO, men när ja kom hem ser ja att de är stora snögubbar. men på baksidan fanns mina bubblor, (snö??) ja vet inte. men den passar iaf hehe..

• Tjej 83

vet de vad foam stamps är? eller ska du översätta det?
    jag visste inte först, gissa på någe med svamp o stämpel, men är de gammla i butiken kanske de inte vet? engelska är inte lätt för alla...??

• Tjej 83

kanske bokstavs stämplar?
    annars kanske du får symboler o sånt??
    ne jag vet itne.. hehe

• Tjej 83

haha ett häfte på 20 sidor att ge dem.
    hoppas iaf att de köper hem lite saker. du kanju alltid maila mej pappret så kan ja ge det till min bokia affär med om de inte själva kan komma på ideén o köpa in saker.

• Tjej 83

kanske din bokia förmedlar till alla bokia i sverige wohhoo *hoppas* haha

• Tjej 83

hur syr mman? sett några som gjort xxx på lo o genom själva fotot, hur ska man göra för attd e ksa bli som bäst? göra hål med nål o sen sy försiktigt? eller finns de annat sätt?

• Tjej 83

så man gör som ja tänkte så. bara som man syr i tyg hehe... bra o veta. tack

• Tjej 83

har en byrålåda full me bröte hehe. bör flytta de till en låda längre upp lillan kan ju resa sej o står mot byrår ibland öppnar hon lådrona men kan ju inte ta något men snart så hehe...

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket