Inlägg från: Tjej 83 |Visa alla inlägg
  • Tjej 83

Förr oss som är fast i Scrapträsket

malin ulrika.
    nu har jag funderat o ja har ju en övervåning på 40 kvm. kanske kan fixa något "hörn" där uppe haha.
    o eftersom lillan inte kan klättra i trappor än så är man ju ostörd hmm,

fast de blir la bara en dröm..

• Tjej 83

vem va de som hade köpt den vagnen på ikea som ni förvarade papper i? ville bara se bilden igen tack

• Tjej 83

ja tack
    asså ja gick la bakåt 50 sidor o kollade säkert allas galleri o hittade hos nån. ahha nu minns ja inte end vem de va hos. men men..

• Tjej 83

mystjejen de va 2 sidorn hon länka om . kolla galleriet i den första länken *vill ha*
    haha
    den andra länken kanske bara va till mej? men de va ju en shop så de hade ju massor..

• Tjej 83

jag har bara sett sånna på bild på nätet. men så så jag dem "live" woho.
    oh shit trodde itne de va sååå stora som de va.
    shit.

men va e de för skillnad på färgerna? har de med olika alfabet till? elelr är de bara för att man ska välja sin favvo färg?

• Tjej 83

men om ni är med i nåt "dt" måste ni göra ett visst antal de ber om? o färger ? ewlelr får ni göra som ni vill o när som ? har de krav?

• Tjej 83

jaha
    ¨så de säger tille r att göra om vissa saker. och vissa altered saker?
    men va skoj de låter. kanske lite stressigt? måste ju verkligen ha tid.

• Tjej 83

theosen klart d kan starta en tråd, så kan vi komam o kika in. o så kan ni ställa frågot till oss här.
    eller oss & oss? hmm dem andra här inne. ( ja e la me ny typ ahha)

• Tjej 83

fnyz den va ju så häftig. gillar färgerna.

• Tjej 83

ingen som handlar på minenskatten o vill köpa en sak till mej. haha låter ju jättesnål då frakten är så mycket för en sak..
    nää får la åka dit om ja hinner nån gång. eller se om de har mer saker ja vill ha. hmm

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket