Förr oss som är fast i Scrapträsket
men tänk va mycket saker. ohh hade blit galen o stängt butiken o scrappat tills ja blitt inlaggd haha.
kanske jobbigt o ha...
men tänk va mycket saker. ohh hade blit galen o stängt butiken o scrappat tills ja blitt inlaggd haha.
kanske jobbigt o ha...
nu blev jag klar med en LO. men ska tyvärr inte lägga upp den. för vi har köpt en laptop o ska inte lägga in massa saker på den. får vänta tills vi köpt sladd o kan ha internepå den andre. då kan ni få se. *håll ut* ahahha..
bara säga att jag tänkte kolla runt lite i era gallerier....igen.
hehe..
hej
vem va de som hade gjort en LO när bebisen hade krypit närmare o närmare kameran. eller kanske var på en annan sida jag såg det? , jag fick 4 kort av syrran igår som hon tagit när lillan kröp närmare kameran. ville bara se hur din LO såg ut.. vem det nu va hehe
nån som gjort en LO med svart bakgrund. hur blev de??
fnyz. jättefina... tänkte sätta en röd stor blomma i ena hörnet. har 3 kort o få plats med också. men tyckte min kanske skulle komma att bli för mörk för hon ahr röda läder på korten. men om man har vitt på den med så blir det nog bra. dina va inte mörka så..
jätefint. bättre o fråga o få svar är o leta i allas gallerier. orkade jag inte.. tack. du hade t.o.m halva blommor bakom ett foto. bra ja ville se hur de såg ut. tänkte kanske ha de så. vi får se hur det blir
cheri din LO arg va ju jättefin.
ja frågade för nån sen hur man syr xxxx i LO, men ja ser nu att du gjorde de på den LOn, gjrode du bara hål o drog igenom floss eller? är rädd att det ska förstöra kortet om man gör det. men det ser inte så ut på din.
claudia tack. vill ju inteförstöra korten ehe'
nu har jag äntligen en svart penna.. hmm nu ska jag bara orka sätta mej o skriva alla journaling på typ 10 LOs jobbigt men det m,åste man ju.
känner lite så att neee nu komemr ja förstöra dem om ja ska skriva text. men hoppas inte det. blir arg på mej själv ibland då ja ska skriva så brått så det inte blir fint. men ja får la ta mej i kragen o skriva lugnt.. hehe
mysiga stämplar. är det dyrt paket?