Inlägg från: Tjej 83 |Visa alla inlägg
  • Tjej 83

Förr oss som är fast i Scrapträsket

emmixen ja har msn men använder den tyvärr inte, har inte tid..

jo79, använder du stämplar? forma hantverk ligger med i borås. kanske du visste?

min syrra ringde nyss, hon va på gekås, ullared, o hon hittade en skärmaskin kostade 40kr. hmm skoj. få se va de är för någe hehe, men den kanju va bra o ha.

• Tjej 83

ahh så jobbigt! hoppas bara du inte tog ut ilskan på tavlan.

• Tjej 83

jo 79
    har du använtpennan på nån LO så man kan få se hur den ser ut?

• Tjej 83

mysig.
    fint de va me prickarna. ja har en annan vit penna men den funkar inte på foto tyvärr.

är alla gel-pennor syrafria? även om de inte står något på dem??

• Tjej 83

jag har fått 5st gel pennot emd glitter i. men de står inget på dem. så vet inte om de är syrafria, inte vågat använda dem än.

• Tjej 83

ne jag vet itne om de är köpte i scrapaffär elelr inte. borde va de då min syrra köpte dem o hon vet ju om att de ska va syrafria så.
    hmm får kolla upp de på något sätt. men går de inte med nåt papper? eller de kanske är något annat?

• Tjej 83

sökte på google på gelpennor o de kom bara upp länkar till tradera, o där stod de att de va syra fria. några där likna dem jag ahr. men man kanske inte ska lita på tradera? hmm
    ja hoppas att de är syrafria iaf.

• Tjej 83

coursell
    ja köpte en burk på 200g för 69kr med primablommor de va 100st i burken.

• Tjej 83

hur mycke köper ni för i månaden? eller de kanske ni själva inte vill veta hehe

• Tjej 83

vi har en bokhandel heter Wettergrens. o ja fråga demom syrafria pennor. men de hade inga o inte ens hört talas om det!
    ok hmm tänkte de kanske va billigare där än på magnolia men nä ja får la åka dit ändå hehe

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket